Leszek Kuzaj

Rajdowe Samochodowe Mistrzostwa Polski

Moderator: SebaSTI

Postprzez menson » poniedziałek, 7 cze 2010, 08:53

Fabii WRC już chyba nie ma bo nią Bogdan Bożyk jeździ i chyba ją kupił bo obsługą zajmue się Bełtowski
https://www.facebook.com/jbmotorsportpoland/
menson
A5
 
Posty: 600
Dołączył(a): piątek, 14 lis 2003, 12:41
Lokalizacja: Żywiec


Postprzez kmederski » poniedziałek, 7 cze 2010, 11:10

Szkoda Leszka :( - jechal szybko walczac ze sprzetem, ktory mu wyraznie nie lezy, tyl ucieka caly czas.
Na ostatnim OS zaryzykowal wszystko i zaatakowal ( slusznie zreszta, bo mial teoretycznie szanse przeskoczyc Solowowa, Kajtka juz mial lyknietego), no ale niestety nie wydalo- znowu tyl auta uciekl. Ale zaatakowac musial, kazdy by to zrobil na jego miejscu :).
Auto niestety nie pozwala wykorzystac na maxa predkosci kierowcy.
Leszek w tym sezonie wyjatkowo dobrze trzyma cisnienie i gdyby jechal Pugiem albo chociazby tegoroczna Impreza wyniki rajdow bylyby zupelnie inne. Ale niestety ma kontrakt ze Skoda :cry:
kmederski
N3
 
Posty: 446
Dołączył(a): środa, 18 lis 2009, 13:26
Lokalizacja: kolwiek

Postprzez Sergiey » poniedziałek, 7 cze 2010, 11:14

Bzdury piszesz kolego kmederski. Wyniki serii gdzie jeździ skoda pokazują że to samochód z potencjałem na mistrzowskie wyniki np. IRC.
gg://1569993 Gadu-Gadu
---
Auto racing, bull fighting, and mountain climbing are the only real sports ... all others are games.
Ernest Hemingway
Avatar użytkownika
Sergiey
A5
 
Posty: 594
Dołączył(a): czwartek, 29 maja 2003, 08:43
Lokalizacja: Kraków-Żory

Postprzez Bomber » poniedziałek, 7 cze 2010, 11:19

kmederski

ile Ci placą za wspieranie leszka? Argumenty - żadne. Normalna sportowa walka - wypadek, a Leszek tych miał i ma wiele. Ciśnienia nie trzymał nigdy i takie są tego efekty. Cały czas podkreślasz, że przeszedł Kajta, że gdyby auto nie to, że...

po pierwsze: Kajto jechał po wygraną i drugiego dnia mógł więcej stracic niż zyskać. To się nazywa taktyka i dojrzałość kolego.

po drugie: skoda to obecnie jeden z najlepszych samochodow kategorii s2000. Spójrz na wyniki w IRC. Poczytaj wypowiedzi leszka, który sam twierdzi, ze to nawet najlepszy samochód na świecie.

po trzecie: nie gdybaj, bo pewnie większości ludzi na tym forum nie chce sie już tego czytać...

po czwartw: nie obrażaj innych. Pisanie, że Kajetan wygrał "psim swędem" zachowaj dla siebie, albo dla ludzi z podobnym poziomem dyskusji - czyli nie na tym forum, które ocenaim wysoko.

jestem z Kraka i nawet lubię Leszka, żeby nie było że jestem jego przeciwnikiem, ale starajmy sie być obiektywni. Kierowca ten wprowadza wiele kolorow do rsmp, ale nie dajmy się zwariować PR-owi i patrzmy trzeźwo na wyniki sportowe.
Bomber
N2
 
Posty: 176
Dołączył(a): wtorek, 12 wrz 2006, 08:54
Lokalizacja: Kraków

Postprzez kmederski » poniedziałek, 7 cze 2010, 11:24

Oczywiscie - pod warunkiem, ze przypasuje kierowcy. Nie kazde buty sa tak samo wygodne :wink: Byles na OSach dotychczasowych rajdow RSMP?I w poprzednich powiedzmy 8 latach?
Widziales jak Leszkowe auto jezdzi czy tylko sledzisz rajdy w internecie?
Mozesz porownac jak sie Leszkowe auto prowadzi w relacji do jego Puga czy Subaru?
Nawet jak nie byles to wystarczy porownac przejazdy Leszkowe tymi autami na you tubie. Pouczajace
:!:
kmederski
N3
 
Posty: 446
Dołączył(a): środa, 18 lis 2009, 13:26
Lokalizacja: kolwiek

Postprzez fotorobart_pl » poniedziałek, 7 cze 2010, 11:27

kmederski napisał(a):Oczywiscie - pod warunkiem, ze przypasuje kierowcy. Nie kazde buty sa tak samo wygodne :wink: Byles na OSach dotychczasowych rajdow RSMP?I w poprzednich powiedzmy 8 latach?
Widziales jak Leszkowe auto jezdzi czy tylko sledzisz rajdy w internecie?
Mozesz porownac jak sie Leszkowe auto prowadzi w relacji do jego Puga czy Subaru?
Nawet jak nie byles to wystarczy porownac przejazdy Leszkowe tymi autami na you tubie. Pouczajace
:!:

na Polskim na pierwszym oesie pod koniec była hopka i prosta .... jako jedyni (poza C2) skoczyli tam Kajtek i Leszek ... Kuzaj dalej i widać było na prostej po hopie że jest najszybszy :)
myślę że jak buty są nie wygodne to je Kuzaj szybko zmieni :D, już pokazał w 2008, że to dla niego nie problem
Ostatnio edytowano środa, 9 cze 2010, 09:50 przez fotorobart_pl, łącznie edytowano 2 razy
Powyższy post jest opinią autora tylko w dniu dzisiejszym. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyn.
http://www.fotorobart.pl/ Obrazek
fotografia rajdowa i nie tylko...
Avatar użytkownika
fotorobart_pl
A5
 
Posty: 538
Dołączył(a): niedziela, 12 sie 2007, 19:54

Postprzez kremer » poniedziałek, 7 cze 2010, 11:29

Auto top stoii w garażu, są testy i wyników brak. Szkoda, ale chyba całkiem powaznie można powiedzieć, że kuzi troche się postarzał. Inna sprawa, że takie rajdy jak Lotos i Polski są mega specyficzne i te wyniki są nieco inne niz na asfaltach (można stracić zyskac po 20-30s na oesie. Zobaczymy na Bohemce, Rzeszowie i Barumce. Tam Lechu powinien już jechac swoim tempem w czołówce. Jednak na tytuł MP to będzie za mało. Co do specyfiki Polskiego moje argumenty: Hołek dostaje baty u siebie... Gdzie na Warmińskim jechał koncertowo.
Avatar użytkownika
kremer
S2000
 
Posty: 3023
Dołączył(a): wtorek, 18 lip 2006, 15:49
Lokalizacja: z oesów

Postprzez Bomber » poniedziałek, 7 cze 2010, 11:43

kmederski napisał(a):Oczywiscie - pod warunkiem, ze przypasuje kierowcy. Nie kazde buty sa tak samo wygodne :wink: Byles na OSach dotychczasowych rajdow RSMP?I w poprzednich powiedzmy 8 latach?
Widziales jak Leszkowe auto jezdzi czy tylko sledzisz rajdy w internecie?
Mozesz porownac jak sie Leszkowe auto prowadzi w relacji do jego Puga czy Subaru?
Nawet jak nie byles to wystarczy porownac przejazdy Leszkowe tymi autami na you tubie. Pouczajace
:!:


tak rajdy śledzę jedynie w internecie i oglądam też na YT - tak jak Ty, a komputery i Telemetria :P to dzisiaj najważniejsza broń kierowcy rajdowego!

Widzę, że Twoje pojęcie tematu techniki, uciekających tyłów, szybkości itp. jest marne, więc i tak do niczego nie dojdziemy dyskutując na forum. W myśl zasady Leszek i tak jest najlepszy i za swoją szybkość powinien dostać tytuł bez wychodzenia z domu życzę dobrego odpoczynku po Polskim!
Bomber
N2
 
Posty: 176
Dołączył(a): wtorek, 12 wrz 2006, 08:54
Lokalizacja: Kraków

Postprzez marcind89 » poniedziałek, 7 cze 2010, 13:55

kmederski napisał(a):Widziales jak Leszkowe auto jezdzi czy tylko sledzisz rajdy w internecie?
Mozesz porownac jak sie Leszkowe auto prowadzi w relacji do jego Puga czy Subaru? :!:

Jakoś Grzyb, czy nawet początkujący w aucie tego typu Rzeźnik nie mają tylu problemów z "podskakującym tyłem".
Może Kuzaj nie umie odpowiednio ustawić auta. A co do tego idealnego trzymania się Peugeota, to też bym się kłócił. W zeszłym roku na Barum jako jedynemu auto latało po całej drodze. Z Fabią WRC też zawsze miał jakieś problemy.
Co z tego, że na niektórych odcinkach jest szybki. Rajd wygrywa ten, który go ukończy.

A jeżeli ten samochód jest taki zły i tak mu nie pasuje, to dlaczego nie zrezygnuje od razu, nie przesiądzie się do innego, a Skoda wspomoże kogoś, kto będzie potrafił lepiej wykorzystać potencjał auta, który jest naprawdę duży.
marcind89
 
Posty: 47
Dołączył(a): niedziela, 21 lut 2010, 12:44

Postprzez kmederski » wtorek, 8 cze 2010, 20:44

Uciekajacy a nie "podskakujacy" tyl jest typowym problemem Skody i ogolnie znanym. Rzeznikowi tez ucieka- tylko predkosci sa mniejsze. Jedni potrafia sobie zrobic optymalny setup minimalizujacy objaw, a inni niestety nie.
Polski jest rajdem wybitnie pod N-ki, tam gdzie Super 2000 ida na odcieciu N-ki maja jeszcze zapas mocy, Kajto gdyby jechal autem od Makinena objechalby wszystkich bez problemu, a tak szedl jak dziki, przekraczajac mozliwosci trakcyjne auta, i raz w niedziele bylo bardzo grubo. Dobrze, ze szczesliwie nic sie nie stalo. Jest chlopak bardzo szybki - i naprawde w niedziele walczyl o wygrana rowniez drugiego dnia, a nie odpuscil sobie i jechal strategicznie, jak niektorzy mysla. Uwazam tylko, ze ten sprzet mu nie pomogl w absolutnym zwyciestwie, bo na Lotosie konkuranci byli daleko z tylu, a tu wygrywali odcinki mimo ze rajd byl nie pod nich. I to co pisze jest (dokladnie jak ktos w innym watku zauwazyl, aczkolwiek mialo to byc ironiczne) laurka dla Kajtka jako kierowcy, a nie jego krytyka.
I w dalszym ciagu twierdze, ze Leszek na Polskim trzymal cisnienie i po prostu zaryzykowal( i kazdy inny na jego miejscu by to zrobil) gdyz rysowala sie szansa na wygrana IIdnia. A ze nie wydalo, no coz.

Jak Lesiu nie trzyma cisnienia, to tradycyjnie wywala na pierwszych metrach I OS-u, albo na poczatku nowej petli - zawsze tak bylo jak sobie postanawial " a teraz im wszystkim p....e - pokaze :wink: :wink:
Nie sadze, ze nalezy go skreslac, bo to w dalszym ciagu szybki driver jest.
kmederski
N3
 
Posty: 446
Dołączył(a): środa, 18 lis 2009, 13:26
Lokalizacja: kolwiek

Postprzez Agrest » wtorek, 8 cze 2010, 22:39

ja nie wiem co sie tak wszyscy Kuziego czepiają, wygra rajd źle, nie wygra też źle, wydzwoni jeszcze gorzej, weźcie sie ludzie zdecydujcie.
Uważam ze ten dzwon był skutkiem podjecia walki o wygranie dnia, bo było dosyc ciasno a nie jak niektórzy myślą nie utrzymaniem cisnienia.
Powiem tak: w d...e co niektórzy byli i g...o widzieli
BO KIBICE DOCENIĄ GDY DRIVER STARA SIĘ,
KIEDY IDZIESZ PEŁNA DZIDĄ TO POKOCHAJĄ CIĘ !!! :)
Agrest
A5
 
Posty: 516
Dołączył(a): środa, 1 lip 2009, 12:05
Lokalizacja: gdzieś tam przy oesie

Postprzez luks » wtorek, 8 cze 2010, 23:33

ciężko się kłócić z wyznawcami Kuzaja - dodam tylko, że chwalił skodę, że to jedyne s2000, gdzie jest tyle mocy, żeby trzymać auto w pośliżgu - to tak apropos uciekającego tyłu zapewne.
Kuzaja i tak lubię - zawsze jak jedzie, to widać, że idzie pełną bombą - problem, że jak pójdzie za grubo, to można go oglądać tylko na strefie :]
rajdy
rajdy
rajdy
Avatar użytkownika
luks
N3
 
Posty: 452
Dołączył(a): sobota, 22 mar 2003, 22:13
Lokalizacja: 71

Postprzez bartrally » poniedziałek, 12 lip 2010, 22:04

MAsz racje, jeste fanem leszka kuzaja i lubie to że nie jedzie powoli żeby tylko na mecie być, ale ciśnie żeby na tej mecie się pokazać jak najlepiej.Pozdro dla wszystkich jego fanów
Obrazek
http://www.BartRallyFoto.bnx.pl - fotografia rajdowa

http://www.RallyCards.npx.pl - moja kolekcja gadżetów rajdowych
KuZi GO ! ! !
Avatar użytkownika
bartrally
 
Posty: 36
Dołączył(a): poniedziałek, 23 lut 2009, 09:02
Lokalizacja: Białystok

Postprzez Sylwek_GSi » wtorek, 20 lip 2010, 12:46

niech mnie ktos oswieci jak wyglądał start kuzaja w krakowskim. Wystartował wogole? i pytanie zasadnicze czy dojechał :lol: bo jakos cieżko w newsach znaleźć jakąkolwiek wzmianke na temat jego startu.
Avatar użytkownika
Sylwek_GSi
A5
 
Posty: 887
Dołączył(a): piątek, 3 paź 2003, 19:32
Lokalizacja: Krosno

Postprzez gabrally » wtorek, 20 lip 2010, 13:12

Sylwek_GSi napisał(a):niech mnie ktos oswieci jak wyglądał start kuzaja w krakowskim. Wystartował wogole? i pytanie zasadnicze czy dojechał :lol: bo jakos cieżko w newsach znaleźć jakąkolwiek wzmianke na temat jego startu.


Wystartował, dojechał (na 99%:) Jak to wyglądało...? Średnio. Miejsca, na których byłem, na oko szybciej jechał Butruk.
Coraz częściej zastanawiam się, czemu zamiast rajdów nie wybrałem szachów. Na przykład. ;)
gabrally
N4
 
Posty: 2349
Dołączył(a): czwartek, 20 lip 2006, 12:20

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do RSMP

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 2 gości