Swiete slowa
kremer.
Junior pojechal bardzo madrze, dysponujac tym czym dysponowal
Przewaga Fiest jest miazdzaca, ale roznice miedzy nimi jesli chodzi o niezawodnosc sa niestety ogromne. Auta obslugiwane przez Malkolma sie jakos nie psuja

Szkoda, ze Michal takim nie dysponuje( ale to zapewne duuuzo drozsza zabawa).
Jak patrze na kalendarz startow, to w najlepszej sytuacji sa wszyscy, ktorzy wybrali Japonie. Koszt znacznie wiekszy, ale punkty murowane, trzeba je tylko dowiezc, zal ze Junior tam nie startuje tylko wybral Deutschland.
Moim zdaniem swiadczy to o tym, ze Dynamic wszedl w zespol z duzo nizszym wkladem finansowym, niz to wynika z ich PR-u. To samo w SPRT - potrzac na ilosc sponsorow i kalendarz startow Kajtka, wklad Dynamicu w calkowity budzet nie jest imponujacy. A ten w porownaniu do budzetu potrzebnego Juniorowi jest parokrotnie nizszy.
I zupelnie nieporownywalny do wkladu Orlenu w nasze zalogi. A wrazenie usiluja sprawic, ze sa rownie mocno zaangazowni finansowo jak Orlen, ale to kupi tylko laik i malolaty na RO i Autoklubie
Sezon Juniora nie zaczal sie szczesliwie - awarie, wypadek na skutek awarii, brak Fiesty na Portugalie, a przede wszystkim brak
konkurencyjnej i niezawodnej Fiesty na reszte sezonu. To wypadkowa tego, jak sie robi "po taniosci". Moim zdaniem szanse Junior jeszcze by mial, gdyby mogl miec auto od Malkolma, tylko skad wziac na to kase? Kosciuszkom do Kulczykow jeszcze nieco brakuje, a Dynamic nie dolozy, bo jak budzet juz klepniety przez zarzad, to szanse na jego zwiekszenie sa zadne, zwlaszcza obecnie w sytuacji szykujacych sie zmian wlascicielskich w Lotosie.
Aczkolwiek w obecnej sytuacji, aby zalozenia marketingowe Dynamicu sie spelnily to jedynym slusznym ruchem byloby wyskrobanie dodatkowej kasy zapewniajacej Michalowi najlepsze auto.
Jednym slowem do Orlenu Lotosowi jeszcze sporo brakuje. Takie troche to na pol gwizdka. Ale pewno lepiej tak niz nic. Zwlaszcza dla Kajtka - przynajmniej ma na dwa starty w ME.