Na poziomie PPZM to nie jest problem, w tych rajdach moga startowac samochody z utracona homologacja (pod warunkiem ze ja kiedykolwiek posiadaly), dlatego widzielismy w zeszlym roku Escorta Omleta, 125p i 126p.
Problem Jest tylko taki, ze trzeba by jasno zprecyzowac przepisy techniczne Pucharu 126p, bo to co sie dzieje w KJSowych maluchach to jest Wolna Amerykanka, i jeszcze jedno na organizacje pucharu takze potrzebne sa jakies pieniadze, gdyby maluchy byly jeszcze produkowane mozna by wydebic je od FSO, natomiast w tej chwili nikt do tego nie dolozy, wiec maluchowcy musieli by wplacac na wlasna reke wpisowe w rajdzie itd.
Zwolnienie z wpisowego raczej nie wchodzi w gre, bo PPZM sa finansowane w 80% z wpisowego zawodnikow, bo o sponsorow jest jeszcze trudniej niz w MP.
Ale przyznam ze sam chetnie bym poogladal maluszki na osach
