Możecie mi objaśnić, bo nie znam kompletnie przepisu, o co chodzi z tą oponą Comy. Że jak? Może zmienić koło, a opony nie może, czy to chodzi, że w jakimś miejscu nie może czy jak? Wypowiedz Despresa (Loeb 1997 zobacz wywiady czytam), że myślał, że Coma za potrzebą a ten konspirant oponę. Aż Fretignie o tym powiedział. Podstawówka mi się przypomina.
Wszedzie pisza, ze zmienil opone w strefie tankowania, czego robic nie wolno.
Teraz jednak po przeczytaniu wywiadow sam nie moge sie polapac o co chodzi, bo Fretigne powiedzial, co takiego, ze zauwazylem, ze ktos wraca na trase, myslalem, ze byl za potrzeba, jakos mi to nie pasuje do tego co mowia reporterzy o strefie tankowania
Zmienił koło na strefie tankowania, czyli można rozumieć, że kiedy tankowali motocykl ten zmieniał koło i w takim wypadku zaoszczędził czas kiedy musiał by to zrobić poza strefą.
EOS 7D,400D/50 1.8/17-50 2.8/70-200 F4 L/580EX II http://www.image-sport.net moja stronka Leszek!!
W strefie tankowania czy na odcinku od jakiegos CP do jakiegos CP ? (nie wiem dokladnie ktore to byly kilometry) Gdzie byla neutralizacja i brak pomiaru czasu?
Im oto chodzi, ze on w ogole nie stracil czasu na wymiane tej opony. Jakby to robil w warunkach bojowych to by stracil pare ładnych minut i mialby gorszy czas.
A mi ta opona wcale nie wygląda na wymienianą. Jak ktoś umiejętnie jedzie to i opony nie zniszczy, na dodatek te opony są bardzo wysokiej klasy odporne na różne ścierania. Dla mnie jest to robienie wszystkiego aby Coma nie wygrał .