silniki CC/SC Przygotowanie

Wszystko o rajdówkach "od środka" :)

Moderator: SebaSTI

silniki CC/SC Przygotowanie

Postprzez D@MI@N17 » poniedziałek, 27 kwi 2009, 20:49

w tym temacie chciałbym się dowiedzieć jak przygotować silniku zgodnie z homologacją N i A gr.
interesują mnie konkretne podzespoły jakie trzeba zamatować (firmy ,sposób montażu, namiary na fachowców )
Avatar użytkownika
D@MI@N17
N2
 
Posty: 160
Dołączył(a): wtorek, 29 sty 2008, 21:58


Postprzez Beret » poniedziałek, 27 kwi 2009, 23:32

proponuje dokladnie przewertowac topic na forum na rajdy.hoga.pl, bardzo wnikliwie opisywali tam przygotowanie sc/cc
nindża nie moze byc mientka

MIEJSCE NA TWOJA REKLAME

www.bwyszkowski.pl
www.codrivers.fora.pl

Obrazek
Avatar użytkownika
Beret
A6
 
Posty: 1232
Dołączył(a): sobota, 19 lut 2005, 22:58
Lokalizacja: wawa-piaseczno

Postprzez krist » sobota, 16 maja 2009, 20:44

a robisz A czy N? i skąd jesteś?
krist
N3
 
Posty: 370
Dołączył(a): czwartek, 3 lip 2003, 13:45

Postprzez D@MI@N17 » wtorek, 19 maja 2009, 22:23

pytam czysto teoretycznie tagrze interesuje mnie A i N :)
Avatar użytkownika
D@MI@N17
N2
 
Posty: 160
Dołączył(a): wtorek, 29 sty 2008, 21:58

Postprzez dzik » środa, 20 maja 2009, 09:25

D@MI@N17 napisał(a): tagrze
:shock: w jakim jezyku napisane to jest i co oznacza to slowo?
dzik
 
Posty: 25
Dołączył(a): sobota, 17 lut 2007, 21:23

Postprzez D@MI@N17 » środa, 20 maja 2009, 15:33

dzik czepiasz się miało być także przepraszam :oops:
Avatar użytkownika
D@MI@N17
N2
 
Posty: 160
Dołączył(a): wtorek, 29 sty 2008, 21:58

Postprzez skandal » środa, 20 maja 2009, 19:40

TO ZALEŻY OD SPECYFIKACJI :

podam przykład VK :
- DOLOT + 2xPRZEPUSTNICE by np.KAŁUŻA
- wydech 4-2-1 KAŁUŻA
- przygotowanie głowicy
- wałek np. by Świątek

czasem warto kupić zrobiony już motor niż robić samemu :)
ostatnio miałem wątpliwą przyjemność robić dwukrotnie silnik :)
duuuuuuuuuuuuuuuuuuużo kasy i jeszcze więcej nerwów :)

JEDNO JEST PEWNE - NIE POLECAM ZA CHINY KRAWCZAK MOTORSPORT kupa kasy do nich popłyneła - a silnik był praktycznie seryjny :)
ObrazekObrazek
Avatar użytkownika
skandal
N3
 
Posty: 357
Dołączył(a): czwartek, 25 maja 2006, 01:02

Postprzez D@MI@N17 » środa, 20 maja 2009, 21:25

a mam pytanie silniki Sc i cc sie czymś różnią czy podobnie sie je przerabia i czy można zakładać części od innych samochodów np. z fiata Punto
Avatar użytkownika
D@MI@N17
N2
 
Posty: 160
Dołączył(a): wtorek, 29 sty 2008, 21:58

Postprzez RallyMAN » czwartek, 21 maja 2009, 17:19

D@MI@N17 napisał(a):a mam pytanie silniki Sc i cc sie czymś różnią czy podobnie sie je przerabia i czy można zakładać części od innych samochodów np. z fiata Punto


ale chodzi Ci wg homologacji?
Avatar użytkownika
RallyMAN
A5
 
Posty: 659
Dołączył(a): piątek, 12 lis 2004, 17:17
Lokalizacja: Gliwice

Postprzez voytec » czwartek, 21 maja 2009, 20:14

skandal napisał(a):JEDNO JEST PEWNE - NIE POLECAM ZA CHINY KRAWCZAK MOTORSPORT kupa kasy do nich popłyneła - a silnik był praktycznie seryjny :)


Dobrze wiedzieć, bo po rallycrossowych maluchach i CCS/SCS mieli raczej dobrą marke.
"Gdyby nie słupek, gdyby nie poprzeczka, gdyby się nie przewrócił byłaby rzecz wielka..."
Avatar użytkownika
voytec
N3
 
Posty: 430
Dołączył(a): poniedziałek, 9 sie 2004, 05:53
Lokalizacja: Stolp

Postprzez D@MI@N17 » czwartek, 21 maja 2009, 20:28

RallyMAN napisał(a):
D@MI@N17 napisał(a):a mam pytanie silniki Sc i cc sie czymś różnią czy podobnie sie je przerabia i czy można zakładać części od innych samochodów np. z fiata Punto


ale chodzi Ci wg homologacji?

tak jak najbardziej :wink:
Avatar użytkownika
D@MI@N17
N2
 
Posty: 160
Dołączył(a): wtorek, 29 sty 2008, 21:58

Postprzez skandal » piątek, 22 maja 2009, 18:59

voytec napisał(a):
skandal napisał(a):JEDNO JEST PEWNE - NIE POLECAM ZA CHINY KRAWCZAK MOTORSPORT kupa kasy do nich popłyneła - a silnik był praktycznie seryjny :)


Dobrze wiedzieć, bo po rallycrossowych maluchach i CCS/SCS mieli raczej dobrą marke.


JAK ROBIŁEM U NICH MALUCHA DO KJSów WSZYSTKO BYŁO OK. ALE PÓŹNIEJ PRZYSZEDŁ OKRESK KLĘSKI URODZAJU - PAN WITEK ZACZĄŁ MIEĆ WIĘCEJ KLIENTÓW - A SKŁAD BYŁ TEN SAM - TYLKO ŻE SZEF ZACZĄŁ CHYBA ZA CZĘSTO WYJEŻDZAĆ !!!

PO TYM JAK ZROBIŁEM RAJDÓWKĘ TO BYŁO KILKA RZECZY ZA KTÓRE POWINIENEM NIE ZAPŁACIĆ , ALE JAK ODBIERASZ ZŁOŻONY SILNIK TO DO GŁOWY CI NIE PRZYJDZIE ROZKŁADAĆ GO NA CZĘŚCI I PATRZEĆ CO JEST ZROBIONE A NIE TYLKO W SILNIKU NIE BYŁO ZA WIELE :
- ZACISK HAMULCOWY PAN WITEK NAPRAWIŁ TAK - ŻE ZAMIAST ODPOWIETRZNIKA - WKRĘCIŁ ŚRUBĘ óSEMKĘ - DZIĘKI TEMU NA 2 OS ZESZŁOROCZNEGO WARSZAWSKIEGO STRACIŁEM HAMULCE :)
- WIĄZKA ELEKTRYCZNA PRZEROBIONA ZOSTAŁA TAK - ŻE BRAKOWAŁO 2M KABLA :)
- A JAK SIĘ OKAZAŁO PO ROZBIÓRCE SILNIKA PO 2 RAJDACH - SILNIK W ŚRODKU - NIE TKNIĘTY !!

SŁOWEM JAK MASZ COŚ ROBIĆ U KRAWCZAKA TO NAJLEPIEJ WYRZUĆ KASĘ NA TRAWNIK , SAMOCHÓD OD RAZU POSTAW GDZIEŚ POD DRZEWO NA 3 MIESIĄCE I JAK DO NIEGO WRÓCISZ EFEKT TEN SAM !!!
ObrazekObrazek
Avatar użytkownika
skandal
N3
 
Posty: 357
Dołączył(a): czwartek, 25 maja 2006, 01:02

Postprzez schwepes » sobota, 23 maja 2009, 09:22

Cokolwiek by się nie działo, nie upoważnia Cię to do pisania wielkimi literami. Tym razem tylko ostrzeżenie, natomiast następny tego typu post zostanie skasowany.
Avatar użytkownika
schwepes
A6
 
Posty: 1209
Dołączył(a): piątek, 2 sie 2002, 22:13
Lokalizacja: Kraków

Postprzez D@MI@N17 » środa, 3 cze 2009, 21:17

skandal napisał(a):TO ZALEŻY OD SPECYFIKACJI :

podam przykład VK :
- DOLOT + 2xPRZEPUSTNICE by np.KAŁUŻA
- wydech 4-2-1 KAŁUŻA
- przygotowanie głowicy
- wałek np. by Świątek

czasem warto kupić zrobiony już motor niż robić samemu :)
ostatnio miałem wątpliwą przyjemność robić dwukrotnie silnik :)
duuuuuuuuuuuuuuuuuuużo kasy i jeszcze więcej nerwów :)

JEDNO JEST PEWNE - NIE POLECAM ZA CHINY KRAWCZAK MOTORSPORT kupa kasy do nich popłyneła - a silnik był praktycznie seryjny :)

masz jakieś zdjęcia poglądowe takiego silnika albo samych części
Avatar użytkownika
D@MI@N17
N2
 
Posty: 160
Dołączył(a): wtorek, 29 sty 2008, 21:58

Postprzez skandal » środa, 8 lip 2009, 17:38

Będę dziś przy rajdówce to zrobię kilka fotek i Ci podeślę :)

puść adres e-mail na priv !
ObrazekObrazek
Avatar użytkownika
skandal
N3
 
Posty: 357
Dołączył(a): czwartek, 25 maja 2006, 01:02

Następna strona

Powrót do Mechanika rajdowa

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość