Opel Astra/Kadett przełożenie główne

Wszystko o rajdówkach "od środka" :)

Moderator: SebaSTI

Opel Astra/Kadett przełożenie główne

Postprzez pigal » poniedziałek, 4 maja 2009, 22:06

czy ktos moze przerabial temat z seryjnymi przelozeniami, z jakiej skrzyni, diesla mozna dobrac przelozenie glowne mozliwie najkrotsze- a dokladnie chodzi mi o predkosc max w granicach 195-205.
pigal
pigal
N2
 
Posty: 136
Dołączył(a): środa, 9 mar 2005, 14:08


Postprzez losiu » wtorek, 5 maja 2009, 10:23

Najkrotsze seyjne przelozenie to jest z skrzyni F16, chyba 3,88 ale jesli chodzi o wartosc moge sie mylic. Mozna tez wziasc z lanosa 1.5 wtedy jest chyba 4,16
--------------------------
Sawicki Rally Team
Astra GT
Avatar użytkownika
losiu
N2
 
Posty: 100
Dołączył(a): czwartek, 21 lis 2002, 22:04
Lokalizacja: Koszalin

Postprzez MSG Racing » wtorek, 5 maja 2009, 11:40

Tylko czy można ich użyć czy są homologowane?
Mnie też ten temat zainteresował.
"Rally is not a crime" Polska - FB

"Żyję po to, by być najlepszym. Właśnie dlatego zrezygnowałem z prywatnego, osobistego życia" - Ayrton Senna czerwiec 1986

http://www.ganczarczykrally.com

Antyradio -"Liczą się nieliczni"
Avatar użytkownika
MSG Racing
S2000
 
Posty: 3650
Dołączył(a): poniedziałek, 25 lip 2005, 17:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Sosnowiec

Postprzez pigal » wtorek, 5 maja 2009, 21:53

losiu a to jest sprawdzona przez Ciebie informacja i przejezdzona skrzynia?
pigal
pigal
N2
 
Posty: 136
Dołączył(a): środa, 9 mar 2005, 14:08

Postprzez MSG Racing » wtorek, 5 maja 2009, 22:06

Na F16 wiem że jeżdżą chłopaki a też ostatnio usłyszałem, że ta z lanosa 1.5 też pasuje ale czy można to już nie wiem.
"Rally is not a crime" Polska - FB

"Żyję po to, by być najlepszym. Właśnie dlatego zrezygnowałem z prywatnego, osobistego życia" - Ayrton Senna czerwiec 1986

http://www.ganczarczykrally.com

Antyradio -"Liczą się nieliczni"
Avatar użytkownika
MSG Racing
S2000
 
Posty: 3650
Dołączył(a): poniedziałek, 25 lip 2005, 17:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Sosnowiec

Postprzez Beret » wtorek, 5 maja 2009, 23:51

znajomy wlozyl w astre gsi skrzynie z espero 1.5. fajnie woz chodzil a skrzynia w sumie dlugo wytrzymala. a do 3l mozna na pewno :) pytanie jak dalej ;)
nindża nie moze byc mientka

MIEJSCE NA TWOJA REKLAME

www.bwyszkowski.pl
www.codrivers.fora.pl

Obrazek
Avatar użytkownika
Beret
A6
 
Posty: 1232
Dołączył(a): sobota, 19 lut 2005, 22:58
Lokalizacja: wawa-piaseczno

Postprzez pigal » środa, 6 maja 2009, 07:47

a jakies oznaczenie tej z lanosa/nexii 1,5 bo taki lanos byl 8v i 16v.
pigal
pigal
N2
 
Posty: 136
Dołączył(a): środa, 9 mar 2005, 14:08

F 16

Postprzez martinez » środa, 6 maja 2009, 18:19

jeżeli krótka z lanosa to z 1.4 (4.17) , większe silniki mają 3.72
martinez
 
Posty: 19
Dołączył(a): niedziela, 27 sty 2008, 12:58
Lokalizacja: łódź

Postprzez pigal » czwartek, 7 maja 2009, 22:54

to jeszcze poprosze oznacznie takiej skrzyni z 1,4 i zaczynam poszukiwania
pigal
pigal
N2
 
Posty: 136
Dołączył(a): środa, 9 mar 2005, 14:08

F 16

Postprzez wojtas S » wtorek, 19 maja 2009, 21:54

Mam problem z odczytaniem danych dotyczących przełożenia głównego jakie posiada dana skrzynia. Gdzie zostało to wybite, słyszałem że powinno być na deklu z boku skrzyni, tyle że dziś dokładnie przyglądnąłem się dwóm skrzyniom F20 i dwóm F16 i na żadnej takiego oznaczenia nie znalazłem.
Avatar użytkownika
wojtas S
 
Posty: 3
Dołączył(a): poniedziałek, 18 maja 2009, 22:04
Lokalizacja: Maków Podhalański


Powrót do Mechanika rajdowa

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość