35 Rajd Warszawski

Puchar Polskiego Związku Motorowego

Moderator: SebaSTI

Postprzez men » piątek, 3 kwi 2009, 21:23

www.medelski.pl
men
 
Posty: 42
Dołączył(a): wtorek, 12 cze 2007, 21:08


Postprzez gajus » sobota, 4 kwi 2009, 17:47

Bullit_GSi fajny opis, troche jak kartka z pamietnika. napewno fajnie jest to przezyc, tez bym chcial tego sprobowa, moze kiedys... ale konkretnie. jak mozesz to podrzuc jakies notatki, pomoce, sciagawki jak zwal tak zwal, dotyczace opisow tras, zakretow itd. co poszczegolne oznaczaja, jak dobierac numeracje zakretow, wiem ze jest przynajmniej kilka metod, troche o nich czytalem ale wiem ze ty dopiero zaczynasz i moze lepiej podpowiesz co jest dobre na poczatek. z gory dzieki. pozdr
Jazda prosto jest dośc nudna, zakrętami trudna, a bokami cudna - moje motto... ;)

&

http://www.youtube.com/watch?v=Zw9VMOhQIGM&feature=email Moj 126p 900
gajus
N1
 
Posty: 73
Dołączył(a): wtorek, 31 lip 2007, 01:59
Lokalizacja: zza kierownicy ;)

Postprzez Beret » sobota, 4 kwi 2009, 18:17

gajus, ja pozwole sobie podpowiedziec. ogarnij codrivers.fora.pl , tam sporo ciekawych rzeczy mozesz sie dowiedziec. a co do dobierania katow zakretu jest to baaaaaardzo indywidualne. moge tylko powiedziec ze najczesciej stosuje sie opis 6-ostopniowy + jeden stopien max/dno, zwykle tez drugi stopien oznacza zakret 90st ( u mnie 2 u innych 5-niektorzy maja szybkie zakrety 1 a inni 6-ja stosuje drugi wariant). ogladaj duzo onboardow, to tez bardzo pomaga :)
nindża nie moze byc mientka

MIEJSCE NA TWOJA REKLAME

www.bwyszkowski.pl
www.codrivers.fora.pl

Obrazek
Avatar użytkownika
Beret
A6
 
Posty: 1232
Dołączył(a): sobota, 19 lut 2005, 22:58
Lokalizacja: wawa-piaseczno

Postprzez camelwrc » środa, 8 kwi 2009, 14:26

http://www.youtube.com/watch?v=79fotRex ... re=related Co to za oes? ilość zakrętów można policzyc na palcach.
camelwrc
 
Posty: 21
Dołączył(a): piątek, 4 sty 2008, 22:30
Lokalizacja: Kłodzko

Postprzez MatiWrc » środa, 8 kwi 2009, 14:39

camelwrc napisał(a):http://www.youtube.com/watch?v=79fotRex6b4&feature=related Co to za oes? ilość zakrętów można policzyc na palcach.


Osieck, jest podpis na początku :) i faktycznie był "trochę" za szybki, bo kolejne dwa przejazdy zostały odwołane
Avatar użytkownika
MatiWrc
A5
 
Posty: 616
Dołączył(a): wtorek, 28 mar 2006, 18:40

Postprzez Bujaka Jamajka » środa, 8 kwi 2009, 18:40

Hehe. Naliczyłem 16 zakrętów nie licząc szykany :D
"RWD jest jak SEX, po co jeździć na ręcznym skoro można dać w pizdę" ...

Zdobysław Bucki fotografia rajdowa (i nie tylko) :)
Avatar użytkownika
Bujaka Jamajka
N3
 
Posty: 378
Dołączył(a): czwartek, 27 wrz 2007, 07:41
Lokalizacja: Kraków

Postprzez MOTORECORDS.PL » środa, 8 kwi 2009, 19:59

chcę poinformować wszystkich zawodników o możliwości zamawiania filmów z 35 Rajdu Warszawskiego '09.

35 Rajd Warszawski - Mateusz Tutaj - Honda Civic Type R N3
http://www.youtube.com/watch?v=Lzza174u0mg

35 Rajd Warszawski - Piotr Ilnicki - Renault Clio
http://www.youtube.com/watch?v=15Wgd16_9ow

Dodatkowe informacje na stronie www.motorecords.pl

Ponadto zapraszam do oglądnięcia kilku innych filmów motorecords.pl na
youtube. Z czasem postaramy się udostępnić kolejne pozycje.
http://pl.youtube.com/profile_videos?us ... ECORDS&p=r
NOCLEGI NA RSMP, RPP, GSMP: http://motorecords.pl/noclegi.html
Avatar użytkownika
MOTORECORDS.PL
A6
 
Posty: 1243
Dołączył(a): sobota, 25 lut 2006, 10:57
Lokalizacja: kraków

Postprzez Mociag » środa, 8 kwi 2009, 22:32

Zauważcie co sie dzieje z najnowszymi klipami i relacjami motorecords i atmosfery tną się. Podobny problem ja mam ze swoimi filmami jakie umieszczam, dlatego pytam sie czy to jest wina YT??
http://www.youtube.com/videomotorsport Obrazek
Avatar użytkownika
Mociag
N3
 
Posty: 376
Dołączył(a): sobota, 4 paź 2008, 21:43
Lokalizacja: Kłodzko

Postprzez Cogonieznajom » niedziela, 12 kwi 2009, 11:43

raczej nie YT.

Kodeki, sterowniki sprzętowe, sprzęt. Tutaj szukałbym powodów "zacinania się u ciebie" filmów.
Jeżeli szukasz pilota na KZK, KJS lub imprezę o podobnym charakterze z łódzkiego lub najbliższych okolic napisz PW, lub mail: aro1@o2.pl
Avatar użytkownika
Cogonieznajom
A6
 
Posty: 1917
Dołączył(a): piątek, 1 kwi 2005, 10:54
Lokalizacja: Łódź (dawniej Wałbrzych)

Postprzez Beret » poniedziałek, 13 kwi 2009, 19:30

nindża nie moze byc mientka

MIEJSCE NA TWOJA REKLAME

www.bwyszkowski.pl
www.codrivers.fora.pl

Obrazek
Avatar użytkownika
Beret
A6
 
Posty: 1232
Dołączył(a): sobota, 19 lut 2005, 22:58
Lokalizacja: wawa-piaseczno

Postprzez zbych KCH » wtorek, 14 kwi 2009, 00:28

Jeżeli chodzi o drugą miejscówkę z tego filmu to musiał to być drugi albo trzeci przejazd Sobieni, bo na pierwszym przejeździe w tym miejscu niewiele się działo.
Avatar użytkownika
zbych KCH
N3
 
Posty: 280
Dołączył(a): sobota, 20 gru 2008, 11:52
Lokalizacja: Chrzanów

Postprzez CzarnyWRC » wtorek, 14 kwi 2009, 16:14

By czuć upadek, z wysoka spaść trzeba...
Być na dnie, by móc sięgnąć nieba...

http://www.youtube.com/user/auxqrwa
Avatar użytkownika
CzarnyWRC
N3
 
Posty: 473
Dołączył(a): poniedziałek, 16 lip 2007, 01:07
Lokalizacja: Józefów

Postprzez Bullit_GSi » środa, 15 kwi 2009, 13:37

gajus:

Sorki, że dopiero teraz, a gdzie chcesz startować? w RPP? czy może trzeciej lidze?
Jeżeli chodzi o opis, to teoretycznie podstawy można znaleźć na necie, jak masz kłopoty to daj znać coś poszukamy ;) Natomiast chyba nie ma możliwości przekazać konkretów w inny sposób niż po prostu wsiąść z kimś doświadczonym do auta i opisać jakiś odcinek drogi

Ja zdecydowanie nie czuję się na siłach, aby przekazywać jakąś wiedzę na ten temat bo raczej jestem na etapie zbierania pierwszych doświadczeń :), ale oczywiście jak nie będziesz miał nikogo innego to mogę pomóc!

Kolega Beret zdecydowanie ma rację co do onboard'ów, jest kilka takich w których fajnie słychać słowa pilota, widziałem np. Frycza,Kościuszki, Sołowowa.

Pytasz się co jest dobre na początek. Moim zdaniem koncepcja, jakakolwiek ale koncepcja, która tobie odpowiada i w której dobrze Ty się czujesz, tzn. nie ma w Twojej głowie wielkiego zamieszania jak rozpoznać ten czy inny zakręt. W opisie i tak będziesz miał błędy na początku, mi np. wychodzą bardzo śmieszne odległości :) na drugim przejeździe trasy poprawiłem wszystkie odległości.

Także jakakolwiek koncepcja, która uważasz że jakoś się sprawdzi, do takiego stanu właśnie doszliśmy z pilotem przed rajdem i jakoś podziałało ;)

Powodzenia i pozdrawiam!
BRT
Bullit_GSi
N1
 
Posty: 60
Dołączył(a): czwartek, 26 maja 2005, 22:45

Postprzez Andrzej » czwartek, 16 kwi 2009, 18:49

A jak było z tempem dyktowania? Pilot się nie gubił?
www.msg-rally.pl
Avatar użytkownika
Andrzej
A6
 
Posty: 1522
Dołączył(a): niedziela, 28 sie 2005, 18:41
Lokalizacja: Gliwice / Kraków

Postprzez PawelRally » piątek, 17 kwi 2009, 16:33

Andrzej napisał(a):A jak było z tempem dyktowania? Pilot się nie gubił?


Pilot już miał za sobą debiut w RPP ;)
Rajdy wporzO!
(BRT) - Banasik Rally Team ;)
Avatar użytkownika
PawelRally
A6
 
Posty: 1773
Dołączył(a): poniedziałek, 25 sie 2003, 20:50
Lokalizacja: ZAMBRÓW

Poprzednia strona

Powrót do Puchar PZM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

cron