a-grupa a kjs-y

Dla tych, którzy zaczynają i tych, którzy już wygrywają - dajcie sobie znać, gdzie się można poganiać!

Moderator: SebaSTI

Postprzez barylax » poniedziałek, 21 lip 2008, 10:45

w kjs auta nie musza mieć zadnej homologacji tylko być zgodne z przepisami ruchu drogowego jeśli mial byś nawet 4l motor w maluchu i wbitego go w papiery to mogą sie w dupe pocalować z tym że jak wszyscy wiemy ze organizator może nie przyjąć zgloszenia od zawodnika bez podania przyczyny wiec jak by nie patzrec maja jakąś tam broń na swapy i nie wygodnych zawodników ktoś tam pisał ze czepiaja sie mocowania pasów czy foteli co do tego to akurat mają racje i takie rzeczy maja być zrobiony jak powinny nie zależnie do czego auto i czy to top rajdówka czy auto do kjs za małą kasę , ja jak bym byl diagnosta też bym sie nie podpisał pod źle zamontowanym kubłem , pasami czy czymś majacy bezpośredni wpływ na nasze bezpieczeństwo bo ktoś wydzwoni i diagnosta ma nieźle po dupie
Flokowanie , deski rozdzielcze , słupki , boczki inne gg 1456575 tel . 0-502-361-739
Avatar użytkownika
barylax
N2
 
Posty: 128
Dołączył(a): poniedziałek, 5 mar 2007, 01:05
Lokalizacja: Wrocław


Postprzez CZUCZU » poniedziałek, 21 lip 2008, 13:10

U nas nie dopuscili auta które jezdziło jako 900 przez dwa lata, w dowodzie swap wbity a na dodatek w/w autem koles wywkrecił vcemistrza okregu rok wczesniej i tegoauta nie puscili bo swap.
Dlatego buduje spowrotem auto które mialo silnik w standardzie o danej pojemnosci bo maluch jest sporo szybszy na skrzyni 5 tylko co z tego jak nie puszcza mnie na kjsach
http://www.czuczu.estrefa.pl

Głośno i bokiem na przednich łapach..
Avatar użytkownika
CZUCZU
N3
 
Posty: 425
Dołączył(a): wtorek, 29 sie 2006, 10:03
Lokalizacja: Stalowa Wola

Postprzez Kuner » wtorek, 22 lip 2008, 08:43

miał wazny przegląd, i swap był wbity w dowód? jeśli tak to gucio mogli :)
Niezależny Serwis Samochodów MINI
http://www.swiatMINI.pl

http://www.sklep.swiatMINI.pl
Avatar użytkownika
Kuner
 
Posty: 34
Dołączył(a): wtorek, 6 sty 2004, 20:42
Lokalizacja: Raszyn/Wawa

Postprzez barylax » wtorek, 22 lip 2008, 11:14

Kuner napisał(a):miał wazny przegląd, i swap był wbity w dowód? jeśli tak to gucio mogli :)
diagnosci chujka mogli ale organizator mugl oddać kase i nie przyjąć zgloszenia ale jak na bt nie przeszło i kasy nie oddali to ja bym zrobil afere ale pewnie doczepili by sie do czego innego
Flokowanie , deski rozdzielcze , słupki , boczki inne gg 1456575 tel . 0-502-361-739
Avatar użytkownika
barylax
N2
 
Posty: 128
Dołączył(a): poniedziałek, 5 mar 2007, 01:05
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Kuner » wtorek, 22 lip 2008, 12:34

jakie to było autko?
Niezależny Serwis Samochodów MINI
http://www.swiatMINI.pl

http://www.sklep.swiatMINI.pl
Avatar użytkownika
Kuner
 
Posty: 34
Dołączył(a): wtorek, 6 sty 2004, 20:42
Lokalizacja: Raszyn/Wawa

Postprzez Bullit_GSi » czwartek, 24 lip 2008, 08:15

od tego roku jest dodany zapis w załączniku nr 2 do reg. ramowego KJS

Samochody niezgodne z homologacja producenta musza byc zgodne z Rozporzadzeniem
Ministra Infrastruktury, w zakresie dopuszczenia do ruchu, a zakres wykonanych przeróbek
musi byc zgodny z Załacznikiem „J” do MKS, w szczególnosci dotyczy to układów
i wyposazenia bezpieczenstwa (hamulce, szerokosc, srednica kół i opon, wnetrza kabiny,
zbiorników, przewodów płynów eksploatacyjnych itd.).


jak dobrze pamiętam, wcześniej tego nie było
BRT
Bullit_GSi
N1
 
Posty: 60
Dołączył(a): czwartek, 26 maja 2005, 22:45

Poprzednia strona

Powrót do KJS

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron