Rajd Turcji

...co w świecie WRC piszczy

Moderator: SebaSTI

Postprzez jusss » sobota, 14 cze 2008, 15:42

jakos sobie nie przypominam zeby w ostatnich latach Citroen odstawiał taką szopke jak watacha Wilsona[/quote]

wolalabym zebys nie wyzywal mojej rodziny od watachy dzieki
jusss
N1
 
Posty: 76
Dołączył(a): czwartek, 24 kwi 2008, 20:47
Lokalizacja: milano opole krakow


Postprzez nick555 » sobota, 14 cze 2008, 15:56

heh a jak to inaczej nazwać? Banda złego na jednego? :)
Skupuję stare radzieckie zegarki. Jak coś masz niepotrzebnego, zapraszam, może się dogadamy.
Avatar użytkownika
nick555
A6
 
Posty: 1530
Dołączył(a): wtorek, 14 wrz 2004, 22:19
Lokalizacja: Lublin

Postprzez schwepes » sobota, 14 cze 2008, 16:06

mateuszkz napisał(a):Karol nie ma co "gdybać". Jak narazie Citroen jest najlepszy w rajdach ;) Ford jest tuz za nim ale jeszcze mu odbiega trochę...

Ja mam trochę odmienne zdanie na ten temat. Moim zdaniem aktualnie najlepszy jest Ford, co potwierdza ilość tych samochodów w prywatnych zespołach. To samo było kiedyś z 206 WRC. A Citroen na szczęście dla nich ma Loeb'a ;)
Avatar użytkownika
schwepes
A6
 
Posty: 1209
Dołączył(a): piątek, 2 sie 2002, 22:13
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Karol » sobota, 14 cze 2008, 16:15

A czy Citroen kiedykolwiek miał podobną sytuacje jak teraz Ford, i 3/4 stawki to byli jego kierowcy? Nie przypominam sobie.
https://www.facebook.com/10tonsband?fref=ts
Avatar użytkownika
Karol
A6
 
Posty: 1965
Dołączył(a): wtorek, 1 lis 2005, 12:18
Lokalizacja: Radomyśl Wielki/Kraków

Postprzez schwepes » sobota, 14 cze 2008, 16:22

Myślę, że to nie chodzi o to, że tak zrobiło 4, 5 czy 10 zawodników. Chodzi o samą ideę ;).
Avatar użytkownika
schwepes
A6
 
Posty: 1209
Dołączył(a): piątek, 2 sie 2002, 22:13
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Karol » sobota, 14 cze 2008, 18:55

Przyznaj jednak, że kiedy mamy w czołowce same Fordy i Loeba, to taki manewr nabiera większego sensu. Moje zdanie jest po prostu takie, że w sytuacje jakiej jest Ford, szefostwo Citroena postąpiłoby tak samo.
https://www.facebook.com/10tonsband?fref=ts
Avatar użytkownika
Karol
A6
 
Posty: 1965
Dołączył(a): wtorek, 1 lis 2005, 12:18
Lokalizacja: Radomyśl Wielki/Kraków

Postprzez GrzesiekF » sobota, 14 cze 2008, 19:21

Jutro Fordy będą zamiatać. Ale do mety tylko 3 Oesy. Zobaczymy jak w tej sytuacji Loeb sobie poradzi.
http://www.scr.civ.pl - AutoSport Retro - Historia sportu samochodowego
Avatar użytkownika
GrzesiekF
 
Posty: 23
Dołączył(a): czwartek, 7 lut 2008, 21:48

Postprzez jusss » sobota, 14 cze 2008, 20:12

nick555 napisał(a):heh a jak to inaczej nazwać? Banda złego na jednego? :)


milusi jestes a nawet nikogo tam nie znasz ani w fordzie ani w cytrynach
jusss
N1
 
Posty: 76
Dołączył(a): czwartek, 24 kwi 2008, 20:47
Lokalizacja: milano opole krakow

Postprzez Sylwek_GSi » sobota, 14 cze 2008, 20:25

a czy trzeba znac osobiscie kogos zeby sie wypowiadac w taki czy inny sposób? Nie znam osobiscie nikogo z Forda :lol: ale mam swoje zdanie na to co wczoraj zrobili i koniec. Jednym sie to podoba innym nie. Ja swoje zdanie powiedziałem i nic na to nie poradze ze sie to komus nie podoba (nawet jak ktos ma powiązania rodzinne).
Avatar użytkownika
Sylwek_GSi
A5
 
Posty: 887
Dołączył(a): piątek, 3 paź 2003, 19:32
Lokalizacja: Krosno

Postprzez jusss » sobota, 14 cze 2008, 21:07

Sylwek_GSi napisał(a):a czy trzeba znac osobiscie kogos zeby sie wypowiadac w taki czy inny sposób? Nie znam osobiscie nikogo z Forda :lol: ale mam swoje zdanie na to co wczoraj zrobili i koniec. Jednym sie to podoba innym nie. Ja swoje zdanie powiedziałem i nic na to nie poradze ze sie to komus nie podoba (nawet jak ktos ma powiązania rodzinne).


szczerze mowiac tak uwazam ze przed osadzaniem trzeba poznac.. ja cie nie znam wiec cie nie osadzam i wyzywam ale masz racje mozesz pisac co ci sie podoba..tak jak i ja a nie wydaje mi sie zebym byla niemila..

a ta tak zwana watacha (w tym momecie galli) skonczyl dzi rajd beznadziejnie ale jechal dzielnie biorac pod uwage ze teraz jest przy nim masa lekarzy i maja go odwiezc do szpitala bo caly dzien wymiotowal


dobranoc
jusss
N1
 
Posty: 76
Dołączył(a): czwartek, 24 kwi 2008, 20:47
Lokalizacja: milano opole krakow

Postprzez kremer » niedziela, 15 cze 2008, 09:09

jakby loeb mial wieksza przewage punktowa i wygrywal z nimi po 20 sekund na odcinku to by sie nie odzywali :)
owszem nie przypominam sobie, zeby citroen kiedykolwiek stosowal sztuczki z przepuszczaniem rywali po to zeby miec lepsza pozycje startowa na nastepnym etapie - moim zdaniem FIA powinna cos z tym zrobic - problem jest znany od wielu wielu lat :roll:
Avatar użytkownika
kremer
S2000
 
Posty: 3023
Dołączył(a): wtorek, 18 lip 2006, 15:49
Lokalizacja: z oesów

Postprzez Gustaw » niedziela, 15 cze 2008, 10:08

to masz krotka pamiec :wink:
pierwszego dnia rajdu akropolu sordo hamowal na ostatnim oesie zeby puscic przed siebie latvale
Colin, simply the best
Gustaw
A5
 
Posty: 957
Dołączył(a): wtorek, 27 maja 2003, 22:03

Postprzez WAPNO » niedziela, 15 cze 2008, 10:26

Właśnie miałem pisać to samo co Gustaw, daleko szukać nie trzeba. Dziwi mnie postawa Citroena. Nie należy tutaj obwiniać zespołu Forda tylko organizatora mistrzostw. W profesjonalnym sporcie taktyka ma ogromne znaczenie i jeśli tylko przepisy na to pozwalają to nie widzę przeszkód, żeby tak robić. Powinno to jednak dać do myślenia FIA i trzeba coś z tym zrobić, a zrobić to można bardzo łatwo. Nikomu by nie przyszło do głowy mówić, że w F1 ktoś jechał na 1 pit stop podczas gdy reszta jechała na 2 i jest to nie fair ;). Niestety rajdy zmierzają w tym samym kierunku, taktyka będzie odgrywać coraz większą rolę. FIA niech myśli co z tym zrobić, a zespoły niech myślą jak to wykorzystać.
WAPNO
A6
 
Posty: 1012
Dołączył(a): środa, 31 lip 2002, 13:46
Lokalizacja: Jelenia Góra

Postprzez nick555 » niedziela, 15 cze 2008, 11:07

jusss czy Ty aby nie przesadzasz?

Ogólnie problemem jest to że robią to w tak perfidny sposób. I nie ważne kto Ford, Citroen, czy Subaru. Ogólnie to nie fair.
Skupuję stare radzieckie zegarki. Jak coś masz niepotrzebnego, zapraszam, może się dogadamy.
Avatar użytkownika
nick555
A6
 
Posty: 1530
Dołączył(a): wtorek, 14 wrz 2004, 22:19
Lokalizacja: Lublin

Postprzez kremer » niedziela, 15 cze 2008, 12:36

hmm upss :) jakos od rajdu argentyny nie chce mi sie relacji WRC ogladac - za duzo tego :D i a czesto :D leza te relacje na plytach i czekaja na nudne dni :D:D:D ja tam czekam na finlandie :D

eee w takim razie nie maja racji panowie z Francji :D
Avatar użytkownika
kremer
S2000
 
Posty: 3023
Dołączył(a): wtorek, 18 lip 2006, 15:49
Lokalizacja: z oesów

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Mistrzostwa Świata

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości