honda crx a nauka jazdy

Wszystko o rajdówkach "od środka" :)

Moderator: SebaSTI

honda crx a nauka jazdy

Postprzez michalck » sobota, 3 maja 2008, 19:54

witam. Panowie jak w temacie chcialbym sie dowiedziec cos wiecej na temat tego auta a mianowicie czy ono sie nadaje do jazdy torowej, upalania, kjs-ow itd. glownie chodzi mi tu o bogacenie sie w doswiadczenie jazdy sportowej obecnie mam przyjemnosc powyglupiac sie cc900 i zastanawia mnie czy przesiadanie sie z cc do crx-a nie bedzie zbytnia przesada wkoncu w cc za wiele doswiadczenia w ogarnianiu auta sie nie zdobylo:/ prosilbym o jakies porady i opinie z waszej strony z gory dzieki i pozdrawiam
Avatar użytkownika
michalck
 
Posty: 26
Dołączył(a): piątek, 10 sie 2007, 14:14
Lokalizacja: kielce


Postprzez schwepes » sobota, 3 maja 2008, 20:10

Obniżony CRX ma jedną wadę. Bardzo łatwo uszkodzić miskę czy układ wydechowy na nierównościach. Na sprężynach -30mm, czyli takich dość normalnych, wtaczając się na próg zwalniający praktycznie nie sposób nie dotknąć go którymś z tłumików. Nie lepiej jest na drodze - większa koleina to uderzenie w tłumik czy podłużnicę. Natomiast jeśli chodzi o prowadzenie na równym, suchym asfalcie - bajka. Silnikowo też fajnie - seryjnie 130KM przy masie 940kg, niewielkim nakładem finansowym 140KM jest do zrobienia (myśmy z kumplem wydłubali 142KM jeśli dobrze pamiętam)
Avatar użytkownika
schwepes
A6
 
Posty: 1209
Dołączył(a): piątek, 2 sie 2002, 22:13
Lokalizacja: Kraków

Postprzez THIM » sobota, 3 maja 2008, 21:02

ZTCW to auto nie ma homologacji, więc o wyścigach możesz zapomnieć. Pozostają trackdays, ale w Polsce nie za wiele tego. Chyba raz w roku tuningowa brać śmiga w Poznaniu. A jak dobrze ogarniasz cienkiego, to z CRX też dasz radę ;)
Timon

http://blmotors.blog.pl/
http://www.facebook.com/BLmotors
Avatar użytkownika
THIM
A6
 
Posty: 1493
Dołączył(a): niedziela, 21 maja 2006, 17:51
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez michalck » sobota, 3 maja 2008, 23:39

z czasem napewno tyle ze w crx-sie dzieje sie wszystko 2x szybciej :D ale z czasem mysle ze dojdzie sie do wprawy a jesli chodzi o homologowane auto to narazie mi nie potrzebne bo budrzet niewielki ale jakies kjs-y,super oesy cos w tym stylu spewnoscia bedzie
Avatar użytkownika
michalck
 
Posty: 26
Dołączył(a): piątek, 10 sie 2007, 14:14
Lokalizacja: kielce

Postprzez Beret » poniedziałek, 5 maja 2008, 17:25

crx fajne autko ale jak chcesz piac sie wyzej to kup civica w tejze budzie. jak ma byc dalej musi byuc ivt, jak nie wyzej to zupelnie wystarczajacy bedzie civic/crx z silnikiem d16a5 czy d16z5 (nie jestem pewny symbolu, na pewno dohc bez vteca:) )jak do kjsow to bym raczej nie obniozal ale zdecydowanie utwardzil zawieszenie :) frajda z jazdy bedzie niesamowita, to gwarantuje :) czesci mechaniczne w wiekszosci te same w civicu co w crx, blacha tansza w civicu :)
nindża nie moze byc mientka

MIEJSCE NA TWOJA REKLAME

www.bwyszkowski.pl
www.codrivers.fora.pl

Obrazek
Avatar użytkownika
Beret
A6
 
Posty: 1232
Dołączył(a): sobota, 19 lut 2005, 22:58
Lokalizacja: wawa-piaseczno

Postprzez michalck » wtorek, 6 maja 2008, 12:23

z silnikiem d16a5

d16a9 a apropo piecia sie w gore dalej jakis pzm czy cos w tym stylu napewno nie takim autem cos nowszege i po pierwsze to fundusz glownie chodzilo mi tu o opinie na temat kjs i czy autko nadaje sie zeby sie w nim nauczyc jezdzic wszedzie pelna bomba:D :D ale sadzac po opiniach to raczej sie przesiade
Avatar użytkownika
michalck
 
Posty: 26
Dołączył(a): piątek, 10 sie 2007, 14:14
Lokalizacja: kielce

crx

Postprzez cipsy123 » środa, 4 cze 2008, 20:24

w gsmp moze jechac w e1 ja mam takiego w planach
Avatar użytkownika
cipsy123
 
Posty: 24
Dołączył(a): wtorek, 8 sty 2008, 21:21

Postprzez Albert(Zambrów) » sobota, 7 cze 2008, 09:44

A moze do CC wsadzic 1.2 ? pasuje do 900. I moim zdaniem do kjsow, lepszego auta niema. Mały, lekki i z motorem od punto dosyc szybki. Dobry kierowca bedzie w stanie walczyc takim autkiem nawet o generalke.
...każdy ponad każdym, wszyscy najmądrzejsi...

Rajdy wporzO!

Banasik Rally Team OGIEŃ :!:
Avatar użytkownika
Albert(Zambrów)
A6
 
Posty: 1350
Dołączył(a): czwartek, 28 sie 2003, 13:04
Lokalizacja: Zambrów


Powrót do Mechanika rajdowa

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość