Francuz mistrzem Polski?

Rajdowe Samochodowe Mistrzostwa Polski

Moderator: SebaSTI

Postprzez kremer » poniedziałek, 14 kwi 2008, 13:21

to, ze kosciuszko trzymal poziom jak to nazwales kilka oesow to nie znaczy, ze jest godnym rywalem dla bouffiera - w tej chwili nie ma takiego u nas i pewnie nie bedzie... ja mam nadzieje, ze oprocz polskiego - w innych rajdach bedzie jakis inny zwyciezca niz BB. W dodatku nie widzilismy BB jadacego na 100% mozliwosci

Mam nadzieje, ze BB pojedzie np Barum - wtedy bedzie komu kibicowac i bedzie faworytem - dwa lata temu przeciez zajal tam trzecie miejsce ośką - to sa oesy "wschodniej europy" na ktorym ma duze doswiadczenie z Polski wiec bedzie ostra walka :)

Pozytyw startow BB jest rowniez taki, iz nasi zawodnicy jada w tej chwili na 100% mozliwosci - pare lat temu byl kuzaj i pozniej długo długo nic - teraz sie okazuje, ze jest kilku gosci ktorzy jezdza na jego poziomie (tak nie boje sie tego slowa uzyc (kajetanowicz solowow czopik frycz kosciuszko -> na rajdzie krakowskim) - nasza liga ma dobry sprzet i zeby wjechac do pierwszej 10 trzeba sie ostro spiąć - w tej chwili mozna smialo powiedziec, ze to Czesi moga przyjezdzac do nas ogladac rajdy, a nie my do nich :) u nich jest Kresta pozniej dlugo dlugo nic i Pech oraz SKa - maja dwie 207 S2000 ale jak wiemy poziom Petaka i gangstera Odlozlika to jest koniec pierwszej dziesiatki...
Avatar użytkownika
kremer
S2000
 
Posty: 3023
Dołączył(a): wtorek, 18 lip 2006, 15:49
Lokalizacja: z oesów


Postprzez artek76 » poniedziałek, 14 kwi 2008, 15:16

Philippe napisał(a):W tym roku historia może się powtórzyć. Kościuszko trzymał poziom dopóki pozwalał mu na to sprzęt i to bardzo dobrze o nim świadczy. Bouffier zrobił na mnie jak zawsze ogromne wrażenie - jazdą, jak po szynach i skromnością. Życzę mu jak najlepiej, bo aktualnie na polskich trasach jest najlepszy.


rowniez jestem pod wrazeniem BB. Pierwszy raz go widziałem w akcji na krakowskim i od razu podobał mi sie styl jazdy tego goscia. Ale i samochod swoje robi. nie mozna zapominac ze Puga składała mu fabryka wiec juz miał przewage nad polakami. jeszcze nie ruszył do oesow. I tak bedzie sie działo dopoki na polskie oesy nie zawitaja te nieszczesne pieniazki. pojawi sie taki jeden w fabrycznym samochodzie i bedzie wszystkich trzepał.
artek76
 
Posty: 25
Dołączył(a): sobota, 9 lut 2008, 23:49
Lokalizacja: Wieliczka

Postprzez Karol » poniedziałek, 14 kwi 2008, 16:04

artek76 napisał(a):
Philippe napisał(a):W tym roku historia może się powtórzyć. Kościuszko trzy Ale i samochod swoje robi. nie mozna zapominac ze Puga składała mu fabryka wiec juz miał przewage nad polakami.


Bouffier ma auto w takiej samej specyfikacji jak Kościuszko czy Vouilloz, wszystkei Peugeoty 207 S2000 mają jednokową specyfikację.
https://www.facebook.com/10tonsband?fref=ts
Avatar użytkownika
Karol
A6
 
Posty: 1965
Dołączył(a): wtorek, 1 lis 2005, 12:18
Lokalizacja: Radomyśl Wielki/Kraków

Postprzez Philippe » wtorek, 15 kwi 2008, 13:32

Karol napisał(a):
artek76 napisał(a):W tym roku historia może się powtórzyć. Kościuszko trzy Ale i samochod swoje robi. nie mozna zapominac ze Puga składała mu fabryka wiec juz miał przewage nad polakami.


Bouffier ma auto w takiej samej specyfikacji jak Kościuszko czy Vouilloz, wszystkei Peugeoty 207 S2000 mają jednokową specyfikację.


Karol, proszę cytuj dokładnie, bo w Twoim poście jest nie moja wypowiedz przypisana do mojej ksywki.

Masz racę co do specyfikacji Peugeotów, Kościuszko na Magurskim jechał egzemplarzem "po Bouffierze", a teraz jechał nowym z TRT, ale nie wiem czy były wprowadzone jakieś konkretniejsze zmiany techniczne. Chyba nie, z tego co mówił Kościuszko.

Jeśli Bouffier ma handicap w postaci znajomości swojego S2000 (testował w końcu bardzo dużo), to nasi mają inny - znajomość trasy.

kremer napisał(a):to, ze kosciuszko trzymal poziom jak to nazwales kilka oesow to nie znaczy, ze jest godnym rywalem dla bouffiera - w tej chwili nie ma takiego u nas i pewnie nie bedzie... ja mam nadzieje, ze oprocz polskiego - w innych rajdach bedzie jakis inny zwyciezca niz BB. W dodatku nie widzilismy BB jadacego na 100% mozliwosci


To prawda, możliwe, że masz racje. Natomiast Kościuszko którego widziałem na pierwszej pętli w piątek, to już dużo lepszy kierowca, choćby z racji doświadczenia, niż dwa lata temu. Widziałem to dwa razy na własne oczy - drugi dzień Magurskiego i pierwsza pętla Krakowskiego. Pożyjemy-zobaczymy.
Avatar użytkownika
Philippe
A5
 
Posty: 640
Dołączył(a): piątek, 5 maja 2006, 16:21

Postprzez szirer205xs » wtorek, 15 kwi 2008, 15:58

Nigdy juniorowi nie kibicowałem ale cos tak widze że to chyba jedyna osoba póki co która może z Buffierem nawiązać walke (dopoki nasza nkowa czolowka nie wsiadzie do s2000, albo Grzyb nie zacznie jezdzic u nas). Postępy zrobił naprawde gigantyczne. mam nadzieje ze sezon będzie równie ciekawy jak poprzedni z tym że tym razem bedzie walka o cos wiecej niz 2 miejsce ;)
jaskiniatrolla.eu
Avatar użytkownika
szirer205xs
A5
 
Posty: 727
Dołączył(a): poniedziałek, 10 lis 2003, 12:28
Lokalizacja: Skoczów

Postprzez Ziggy » wtorek, 15 kwi 2008, 16:47

kremer napisał(a):to, ze kosciuszko trzymal poziom jak to nazwales kilka oesow to nie znaczy, ze jest godnym rywalem dla bouffiera


nie znaczy też, że nie jest godnym rywalem, zwłaszcza, że trzymał poziom Bryana do momentu awarii

zobaczymy jak obydwaj skończą jakiś rajd i wtedy można porównywać
prawda jest taka, że Junior zrobił postępy
Avatar użytkownika
Ziggy
A5
 
Posty: 856
Dołączył(a): poniedziałek, 2 lip 2007, 20:00

Postprzez SebaSTI » wtorek, 15 kwi 2008, 19:40

Jesli chodzi o bufa jesli kuzi bedzie tak dalej ciagna napewno buf obroni tytuł chyba ze w koncu trafia z nowa impreza i kuzaj bedzie gonił bufa bo wiemy ze kuzi nie poddaje sie tak szybko...Trudno co kolwiek powiedzec o innych polskich kierowcach kolejne wyscigi pokazywaja ze nikt nie daje sobie rade z bufem dobry samochod i dobra forma kuzkiego moze to przelamac...
Avatar użytkownika
SebaSTI
A6
 
Posty: 1867
Dołączył(a): środa, 1 lis 2006, 14:33
Lokalizacja: Rzeszów

Postprzez MatiWrc » wtorek, 15 kwi 2008, 19:57

SebaSTI napisał(a):kolejne wyscigi pokazywaja ze nikt nie daje sobie rade z bufem.


sorry, ale teraz to już nie mogłem się powstrzymać :lol: :twisted:
Avatar użytkownika
MatiWrc
A5
 
Posty: 616
Dołączył(a): wtorek, 28 mar 2006, 18:40

Postprzez gabrally » wtorek, 15 kwi 2008, 21:05

MatiWrc napisał(a):
SebaSTI napisał(a):kolejne wyscigi pokazywaja ze nikt nie daje sobie rade z bufem.


sorry, ale teraz to już nie mogłem się powstrzymać :lol: :twisted:


No tak, to faktycznie dobre :lol:

A Bouffier zrobi powtórke z poprzedniego roku i w połowie sezonu będzie odpoczywał... Wątpie, żeby ktoś dał mu rade, a jeśli już to:
- Kościuszko,
- Kajtek,
- Sztuka...?

Kuzaj i Frycz w Daewoo raczej nie powalczą...
Coraz częściej zastanawiam się, czemu zamiast rajdów nie wybrałem szachów. Na przykład. ;)
gabrally
N4
 
Posty: 2349
Dołączył(a): czwartek, 20 lip 2006, 12:20

Postprzez LIPciu » poniedziałek, 5 maja 2008, 05:19

kremer napisał(a):to, ze kosciuszko trzymal poziom jak to nazwales kilka oesow to nie znaczy, ze jest godnym rywalem dla bouffiera - w tej chwili nie ma takiego u nas i pewnie nie bedzie... ja mam nadzieje, ze oprocz polskiego - w innych rajdach bedzie jakis inny zwyciezca niz BB. W dodatku nie widzilismy BB jadacego na 100% mozliwosci

rajd krakowski dokonale pokazał że michał jest godnym rywalem dla bb wiec tu się nie zgadzamy. przyjdzie elmot michał daj boże bez awari i zaraz brayan będzie czył jego oddech. poza tym kto ci powiedział że nie jechał na 100 % ?? bo chyba nie myślisz że miał jakieś spore rezerwy.
podsumywując myśle że michał spokojne może liczyć że przy bezawaryjnej jezdze bedzie trzymał tempo francuza(pierwsza pętla krakowskiego pokazała to czarno na białym). objechanie go jest tylko kwestią czasu (osobiście uważam i licze :) że stanie się to już na elmocie.
a generalnie patrząc na cały sezon to apeluje o spokój i zapewniam was :) że tytuł zostanie wywalczony przez polskiego drivera (mam informacje z pierwszej ręki :P)
pozdrawiam
Avatar użytkownika
LIPciu
A5
 
Posty: 953
Dołączył(a): niedziela, 9 mar 2003, 21:13
Lokalizacja: kraków

Postprzez kremer » poniedziałek, 5 maja 2008, 09:33

LIPciu ty juz nas zapewniasz od pieciu lat.... o kilku innych wyczynach kosciuszki wiec traktujemy twoja wypowiedz jako taki przerywnik po majowce :)

jak bedzie sie cial na sekundy z bufierem przez caly rajd to wtedy powiem - rzeczywiscie - starty zagranicznie procentuja i chlopak umie na opis smigac i gonic bouffiera jest godnym przeciwnikiem - ot koniec :)
Avatar użytkownika
kremer
S2000
 
Posty: 3023
Dołączył(a): wtorek, 18 lip 2006, 15:49
Lokalizacja: z oesów

Postprzez rallyspeed » sobota, 10 maja 2008, 19:25

Chciałbym napisać parę słów o RSMP i nie tylko.
FIA wprowadzająć S2000 na oesy zrobiła niezłe zamieszanie. Wcześniej zakazano WRC w wielu krajach i ME bo były za drogie po to żeby większa ilość kierowców walczyła o mistrza. Trochę sobie powalczyli i zrobiono S2000, które leje N4. Jest to bez sensu ponieważ cofamy się do poprzedniej sytuacji + to że nie ma boków które robiły WRC.

Efekt w Polsce:
- po pierwszych oesach zawsze ten sam lider
- sponsorzy widzą dalsze pozycje zawodników więc po dawać na stary w n4: Bebenek mówił że nie wie czy dalej pojedzie, Lubiak wiadomo, Sztuka ostatnie rajdy sezonu - nie wiadomo

Koszty za start (przybliżone):
- N4 100 tyś zł
- S2000 160 tyś zł
- WRC 200 stare Czopika, około 300 nowe Kuzaja

Jeżeli ma być coś lepszego niż N4 to wolę WRC nawet 10-letnie.
Z kosztami S2000 wyszło to samo jak z s1600.
Jeżeli S2000 miałbyć bazą dla nowych wrc to bez potrzeby wprowadzano je na oesy już teraz.
Na dzisiejszym rajdzie Portugalii Haninen tracił czasmi po 25s do s2000 na oesie więc po co był zakaz WRC skoro s2000 jest znacznie droższe od n4 a "tanimi" enkami nie powalczysz w IRC i ME?
Ciekawiej byłoby w Polsce bez s2000 z samymi eNkami lub z eNkami i WRC(S200 jak WRC to nie jeździ).
Obrazek
Avatar użytkownika
rallyspeed
A5
 
Posty: 981
Dołączył(a): piątek, 22 lip 2005, 08:41
Lokalizacja: lubelskie

Postprzez Loeb1987 » sobota, 10 maja 2008, 23:11

Topowe WRC jest dwa razy droższe niż S2000, a to że zawodników nie stać to już raczej ich problem... i tak media mają rajdy głęboko... tu jest problem.
S2000 to przyszłość rajdów, a N4 może kiedyś się odrodzi.
Zresztą poza N4 i dziękować Citroenowi pucharowi R2, to reszta klas jest wymarta.

a Francuz jeszcze z 3 razy mistrzem Polski zostanie ;) no chyba że go zrobią Polakiem :P
Loeb1987
A6
 
Posty: 1190
Dołączył(a): czwartek, 22 lis 2007, 18:03
Lokalizacja: Kraków

Postprzez MSG Racing » niedziela, 11 maja 2008, 00:10

Pamiętajcie ze N4 jest zagrożone a raczej narażone na zmiany bo ma być zastąpione przez R4 które będą zapewne bardziej konkurencyjne do S2000.
"Rally is not a crime" Polska - FB

"Żyję po to, by być najlepszym. Właśnie dlatego zrezygnowałem z prywatnego, osobistego życia" - Ayrton Senna czerwiec 1986

http://www.ganczarczykrally.com

Antyradio -"Liczą się nieliczni"
Avatar użytkownika
MSG Racing
S2000
 
Posty: 3650
Dołączył(a): poniedziałek, 25 lip 2005, 17:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Sosnowiec

Postprzez szeler » niedziela, 11 maja 2008, 10:45

Loeb1987 napisał(a):Zresztą poza N4 i dziękować Citroenowi pucharowi R2, to reszta klas jest wymarta.


A klasa historyczna :?: Wyjątkowo licznie była reprezentowana na elmocie :) może podobnie będzie w kolejnych eliminacjach, szczególnie tych asfaltowych. Sorki za OT.
„Jeśli mężczyzna robic coś głupiego, to zawsze z powodów najszlachetniejszych”
O. Wilde
Avatar użytkownika
szeler
N3
 
Posty: 239
Dołączył(a): środa, 8 cze 2005, 16:23
Lokalizacja: Kraków

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do RSMP

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

cron