Wszystko do Opla Corsy B

Wszystko o rajdówkach "od środka" :)

Moderator: SebaSTI

Wszystko do Opla Corsy B

Postprzez TOOMI » czwartek, 6 gru 2007, 11:53

Witam wszystkich.
Mam takie pytanko i jednocześnie prośbę. Poszukuję wszystkich informacji jakie mogłyby pomóc przy budowie Opla Corsy B, homologacje itp. I czy ktoś z Was budował, buduje albo jeździł takim autkiem np. w KJS bądź w PZM, bo wiem ze PZM z dwa autka takie startowały. Z góry dzięki za wszelka pomoc. Pozdrawiam.
TOOMI
 
Posty: 35
Dołączył(a): wtorek, 14 mar 2006, 16:52


Postprzez rallyfan2 » czwartek, 6 gru 2007, 19:16

W MP jezdzil takim autem Jan Chróścik , troche lepszą corse miał Bartłomoej Boruta.Pózniej auto kupił Arek Przybylski ( fotki na http://przybylski.mojetychy.pl/index.ph ... otorep=205). Ale słyszałem że był to rajdowy niewypał.. Szczerze ja bym takim autem się nie ładował do Pucharu PZM.tutaj masz już gotową była Borutową
http://allegro.pl/item279667997_rajdowy ... a_gsi.html
rallyfan2
A6
 
Posty: 1021
Dołączył(a): środa, 9 lut 2005, 19:25

Postprzez marcin » czwartek, 6 gru 2007, 20:14

Z tego co ja słyszałem to silnik 1.6 16v w modelu GSI jest bardzo awaryjny. Szkoda bo ok. 100 km w serii to już niezła podstawa do przeróbek. Jeśli chodzi jednak o kjs to zastanawiał bym się nad wersją 1.4. Sam miałem okazję chwilę przejechać się corsą b 1.2 i troche muliła ale ponoć 1.4 już idzie fajnie. Myślę że spokojnie w klasie można powalczyć, części są stosunkowo tanie - a do tego auto jest ciut bezpieczniejsze od seja czy cc.
marcin
A5
 
Posty: 982
Dołączył(a): sobota, 5 paź 2002, 12:46
Lokalizacja: Świdnica

Postprzez mortonrally » czwartek, 6 gru 2007, 22:29

co wy tak z tym bezpieczenstwem a co masz bezpieczniejszego w budzie sc a corsy to ze jest kilka cm dluzsza a patrzac na testy zderzeniowe to troche gorzej wychodzi %
POGANUS ; WALDEK ; ADAŚ -- GOOO !!!!!!!!!!!!
Obrazek
Avatar użytkownika
mortonrally
N3
 
Posty: 480
Dołączył(a): sobota, 28 lip 2007, 16:19

Postprzez marcin » czwartek, 6 gru 2007, 22:48

Akurat nie chodziło mi o kilka cm w budzie tylko o samo prowadzenie. Corsa jest bardziej stabilniejsza i mniej przechyla się w zakrętach co przy większych prędkościach wpływa na bezpieczeństwo. Oczywiście jest to w dużym procencie kwestia zawieszenia ale jadąc seryjnym sejem i seryjną corsą moim zdaniem corsa jest bardziej stabilniejsza w zakrętach.
marcin
A5
 
Posty: 982
Dołączył(a): sobota, 5 paź 2002, 12:46
Lokalizacja: Świdnica

Postprzez TOOMI » czwartek, 6 gru 2007, 22:55

Właśnie miałem okazje kupić taką corsie po okazyjnej cenie i ma silniczek 1.4. Faktycznie Marcin ma rację też jeździłem wcześniej 1.2 to słabo jej szło a ta znacznie lepiej sobie radzi. Zgodzę się także z tym że lepiej się trzyma w zakrętach od sc.
Autko chcę przygotować do KJS-ów i na wstępie planuje zmienić zawias, dać płytę może wstawić kubełek to na początek później ewentualnie iść dalej.
TOOMI
 
Posty: 35
Dołączył(a): wtorek, 14 mar 2006, 16:52

Postprzez rallyfan2 » czwartek, 6 gru 2007, 23:54

Tylko trzeba zaznaczyc ze jest równiez 1.4 60 konny. Tak się składa że jezdzilem 90 konnym i naprawde fajne auto. A co do bezpieczenstwa w ostatnich 2 tygodniach czasach widziałem 3 corsy po dzwonach , radzą sobie :twisted: .
rallyfan2
A6
 
Posty: 1021
Dołączył(a): środa, 9 lut 2005, 19:25

Postprzez SZUMI » piątek, 7 gru 2007, 17:58

W sprawie Corsy, możesz skontaktować się z Arkiem Nowikowem, startował Corsą 1.6 w PPZM http://nowikow.com.pl/
FOTOGRAFIA Z RAJDÓW ITP.

r.szumny@wp.pl

http://motorecords.pl/galerie_autor,111,0,Ryszard_Szumny.html
SZUMI
A5
 
Posty: 659
Dołączył(a): niedziela, 8 sty 2006, 21:46
Lokalizacja: Ząbkowice

Postprzez TOOMI » środa, 12 gru 2007, 21:40

A wiecie może jak to jest z płytami pod silnik? Robione są na zamówienie czy może są jakies "uniwersalne"?
TOOMI
 
Posty: 35
Dołączył(a): wtorek, 14 mar 2006, 16:52

Postprzez pigal » wtorek, 18 gru 2007, 15:24

nie polecam corsy do pzm- strasznie trudne nerwowe auto do prowadzenia, zle zbalansowane gsi tyl leciutki i zyje swoim zyciem, jezdze takim autem seryjnie i na zapoznaniach i szczerze odradzam.Z awaryjnoscia nie jest tak zle- to wbrew pozorom dobry samochod do normalnej jazdy ale rajdowa odpada.
a koszty bardzo podownywalne do astry a jeszcze bardziej kadeta a prowadzenie o niebo lepsze.

tez kiedys myslalem o budowie tego auta do pzm ale to sie naprawde nie oplaca.
pigal
pigal
N2
 
Posty: 136
Dołączył(a): środa, 9 mar 2005, 14:08

Postprzez SuN » wtorek, 8 sty 2008, 14:18

TOOMI napisał(a):A wiecie może jak to jest z płytami pod silnik? Robione są na zamówienie czy może są jakies "uniwersalne"?

nie wiem czy jeszcze dziala ta firma ale zawsze mozesz napisac www.mrov.pl zajmuja sie robieniem plyt pod silnik.
ja w corsie A 1.4 jezdze jako pilot i to autko na prawde daje rade :wink:
Wałbrzyska Grupa Rajdowa!
GG: 2459573
E-mail: ma4c1n@go2.pl
Moja fotografia - https://www.facebook.com/mjagiellicz
Avatar użytkownika
SuN
A6
 
Posty: 1533
Dołączył(a): wtorek, 15 paź 2002, 15:22
Lokalizacja: Wałbrzych

Postprzez TOOMI » czwartek, 24 sty 2008, 00:30

Dzięki SuN za www.
TOOMI
 
Posty: 35
Dołączył(a): wtorek, 14 mar 2006, 16:52

Postprzez Jarek55511 » niedziela, 10 lip 2011, 12:04

Nie wiem czy właściwy temat ale mam też problem z taką Corsa. Mam pytanie jak wyklepać przednią maskę? Czy lepiej kupić inna pod kolor?
Avatar użytkownika
Jarek55511
S1600
 
Posty: 2563
Dołączył(a): piątek, 2 kwi 2010, 12:40
Lokalizacja: Stara Łomnica


Powrót do Mechanika rajdowa

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

cron