GSMP Prządki

Co słychać w wyścigach: płaskich i górskich...

Moderator: SebaSTI

Postprzez mop » wtorek, 30 paź 2007, 22:30

smutny bylem bo samochod sie popsiul to pocieszalem sie wata cukrowa :)

tomeQ_ - niektorzy leca na rajdowym slicku pod gorke i pakuja sie w ciecia. Inni slyszeli ze nalezy ciac i pakuja sie w ciecia.
Teraz (na sw. annie) tak bylo na jednym z kluczowych zakretow (ostatni ostry prawy przed zajazdem). Praktycznie na calej szerokosci naniesiony byl zwir. Na slicku nie bylo fajnie..
Generalnie problem jest jak najbardziej wart rozstrzasania.
Pod gorke lecisz na max mozliwosci swoich i samochodu. Kazde dodatkowe utrudnienie jak plama oleju czy ziemia z ciecia na asfalcie, moze skutkowac bardzo solidnym dzwonem.
Albo ujme to inaczej. Jak masz miejsce na uslizg samochodu po jakiejs niespodziance to z pewnoscia jedziesz za wolno :)
Avatar użytkownika
mop
A5
 
Posty: 510
Dołączył(a): sobota, 13 wrz 2003, 14:42
Lokalizacja: wwa


Postprzez THIM » wtorek, 30 paź 2007, 23:53

mop napisał(a):Jak masz miejsce na uslizg samochodu po jakiejs niespodziance to z pewnoscia jedziesz za wolno :)


Mop, ta wypowiedź powinna zapewnić Ci stałe miejsce w historii sportu samochodowego.
Timon

http://blmotors.blog.pl/
http://www.facebook.com/BLmotors
Avatar użytkownika
THIM
A6
 
Posty: 1493
Dołączył(a): niedziela, 21 maja 2006, 17:51
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez tomeQ_ » środa, 31 paź 2007, 00:45

mop napisał(a):smutny bylem bo samochod sie popsiul to pocieszalem sie wata cukrowa :)

tomeQ_ - niektorzy leca na rajdowym slicku pod gorke i pakuja sie w ciecia. Inni slyszeli ze nalezy ciac i pakuja sie w ciecia.
Teraz (na sw. annie) tak bylo na jednym z kluczowych zakretow (ostatni ostry prawy przed zajazdem). Praktycznie na calej szerokosci naniesiony byl zwir. Na slicku nie bylo fajnie..
Generalnie problem jest jak najbardziej wart rozstrzasania.
Pod gorke lecisz na max mozliwosci swoich i samochodu. Kazde dodatkowe utrudnienie jak plama oleju czy ziemia z ciecia na asfalcie, moze skutkowac bardzo solidnym dzwonem.
Albo ujme to inaczej. Jak masz miejsce na uslizg samochodu po jakiejs niespodziance to z pewnoscia jedziesz za wolno :)


W takim wypadku nie ma wyjscia i samemu trzeba pojechac po cieciu zeby sie nie oprzec o bande ;) Z tego co obserwuje od paru lat to takie ekstremalne przypadki zdarzaja sie na mokrych runach gdzie rzeczywiscie blotna maz moze byc pulapka, jak jest sucho to piasku na trasie jest bardzo niewiele, a jak juz to sie odklada na zewnetrznej.
Jedyna opcja na ozywienie przepisu to filmowanie trasy na kazdym zakrecie i pozniejsza weryfikacja ewentualnych protestow, w innym wypadku widze pare ekip tlukacych sie poloskami w biurze wyscigu ;)
Ps. Zeby nie bylo to jestem za, tylko dostrzegam pewne "plusy ujemne"
tomeQ_
N2
 
Posty: 131
Dołączył(a): środa, 28 mar 2007, 09:47

Postprzez mop » środa, 31 paź 2007, 15:22

heh, nawet nie zauwazylem, ze udalo mi sie powiedziec cos madrego :P

tomeQ_ - na szczescie w gorach ciecia nie sa na razie duzym problemem. Zazwyczaj postawienie slupkow na wewnetrznej i postraszenie zawodnikow, ze beda kary za przewracanie dobrze skutkuje :)
Avatar użytkownika
mop
A5
 
Posty: 510
Dołączył(a): sobota, 13 wrz 2003, 14:42
Lokalizacja: wwa

Postprzez rafaellop » wtorek, 4 gru 2007, 15:06

Kompletowania filmów za sezon 2007 ciąg dalszy. Dzisiaj skończyłem robić filmik z Korczyny. Zapraszam do oglądania. Prawie 10 minut :-) Dzieje się... Alfa już na krótszym dyfrze i w końcu idzie, jak trzeba.

http://www.rpracing.info/?p=144

P.S. Filmy można też pobrać w lepszej rozdzielczości na dysk, bo YouTube naprawdę sucks jeśli chodzi o jakość...
Pozdrawiam!
Rafał
https://www.creamsoft.com
rafaellop
N2
 
Posty: 152
Dołączył(a): piątek, 7 maja 2004, 21:01

Postprzez mop » środa, 5 gru 2007, 20:08

ladnie ladnie, boki i dym z pod kol. Ile agresji :)
Zmien tylko podklad muzyczny, prodigy jest juz oklepane.
Swoja droga, tak na oko alfa Ci duzo szybciej jechala. Zmieniales cos oprocz dyfra?
Bo tak sie lepiej zbiera troche i ma inny dzwiek?
Czy mi sie tylko wydaje? :)
Avatar użytkownika
mop
A5
 
Posty: 510
Dołączył(a): sobota, 13 wrz 2003, 14:42
Lokalizacja: wwa

Postprzez rafaellop » środa, 5 gru 2007, 23:47

Dzięki, starałem się ;-) Co do podkładu, to wiem, że oklepane, ale łatwo można zapętlic, żeby brzdękało cały czas w tle.

Dyfer bardzo pomógł, nie tylko skracając przełożenia, ale przede wszystkim pomagając pracować silnikowi na właściwych obrotach. Dawniej jedynka była za krótka, a dwójka za długa na nawrotach i musiałem jechać z dołu, a silnik jedzie dopiero powyżej 4500. Teraz wystrzeliwuje z dwójeczki jak z procy. Poza tym poprawiłem trochę mapę w ECU przed Prządkami no i w sumie wyszło całkiem nieźle. Z drugiej jednak strony koledzy też nie zasypiali grusze w popiole i suma sumarum ponownie drugi... Hihi. Wojtek zrobił sobie taki zawias, jak Wy macie w Sejach i po prostu zniknął w oddali. Cóż... Na pocieszenie pozostaje fakt, że w 2005 roku z moim tegorocznym czasem byłbym czwarty w generalce... tuż za Hebzdą w Lancerze, a warunki pogodowe były bardzo zbliżone :-)
Pozdrawiam!
Rafał
https://www.creamsoft.com
rafaellop
N2
 
Posty: 152
Dołączył(a): piątek, 7 maja 2004, 21:01

Postprzez mop » czwartek, 6 gru 2007, 00:29

Kurcze, na prawde rezygnujesz ze startów w przyszlym sezonie?

Teraz jak juz pozbyles sie tych skrzypiacyh blach i masz krotki dyfer, a samochod w koncu lata jak trzeba.

Mala zmiana w zawieszeniu, jakies ultra sztywne zamontowalbys, przez zime zajrzalbys do silnika i na przyszly sezon bym juz Cie nie mogl dogonic :)
Avatar użytkownika
mop
A5
 
Posty: 510
Dołączył(a): sobota, 13 wrz 2003, 14:42
Lokalizacja: wwa

Postprzez rafaellop » czwartek, 6 gru 2007, 01:05

Uhm... No... Niestety zero chęci u firm, które mogły by być zainteresowane współpracą, a na żebry nie będę chodził ;-) Najlepiej jest mieć samemu za co jeździć, a w 2008 mam sporo wydatków, muszę skończyć budować domek (i garaż :>) i po prostu nie mam extra zaskórniaków do przejeżdżenia. Może wybiorę się na jakąś eliminację na zerówkę, albo jakieś Międzybrodzia ... Pewnie, że chciałbym pojeździć, ale nic na siłę... W 2008 chciałem zejść do 2000 cm, bo te B grupowe potwory zapowiadane na przyszły sezon jeszcze wyżej wywindują poprzeczkę, no i milej walczyć w większej klasie niż tylko w generalce, ale jak nie ma kasiory na samą jazdę, to może chociaż na zrobienie motoru się znajdzie. W każdym razie w 2009 chciałbym znów pojeździć, a w 2008 będę Ci robił fotki, bo eliminacji (oprócz Sopotu) nie opuszczę.

Acha, no i niech sobie może Golfy od Alfy trochę odpoczną, bo mieszała im za bardzo szyki w tym roku, hihi :)

A Ty będziesz w górach w Kii? Bo coś mi się obiło na wątku o Ceed, że zamierzasz chyba startować w tym pucharze?
Pozdrawiam!
Rafał
https://www.creamsoft.com
rafaellop
N2
 
Posty: 152
Dołączył(a): piątek, 7 maja 2004, 21:01

Postprzez mop » czwartek, 6 gru 2007, 01:52

wlasnie plan jest na Ceeda i nie wiem jak to bedzie wygladac z gorami.
Jesli stworza klase Ceeda to bede staral sie pojezdzic.
Bardzo polubilem gory, a w dodatku dosc dobrze znam trasy, wiec wydaje mi sie ze mialbym spore szanse.
Poza tym taka Cisna, Sopot, Sw. Anna, Korczyna, uwielbiam tam jezdzic :)
Problem lezy w finansach.
Jak wstepnie podliczylem to Ceed same plaskie bedzie mnie kosztowal tyle co 3-4 sezony czarnym sejem w gorach. Moze sie okazac, ze na gory juz nie starczy kasy..

No, chyba ze Ceed nie wypali z jakis przyczyn, wtedy na 100% gory, tylko nie wiem jeszcze szybszym sejem, czy moze juz bym pozyczyl jakas cliowke? :)

Ps. Jak mowisz o 2 litrach to wciaz masz na mysli alfe? Z jakim motorem to wtedy dziala?
Alfa tak milo sie wyrozniala posrod tych wszystkich golfow :)
A co do B grupowych potworow to bym sie specjalnie nie przejmowal. To bedzie trudne do uprowadzenia, w dodatku zbyt cenne zeby ryzykowac.

Pozdr.
Avatar użytkownika
mop
A5
 
Posty: 510
Dołączył(a): sobota, 13 wrz 2003, 14:42
Lokalizacja: wwa

Postprzez rafaellop » czwartek, 6 gru 2007, 02:03

Ty, no to gdzie chciałeś mnie dogonić ;-) Nie żartuj, góry bez Sejów w E1, to nie to samo, to ... to ... jak góry bez Alfy w HS ;-) Życzę sukcesów w W i G SMP i liczę, że Cię zobaczę, jak dajesz radę.

2 litry w Alfie 75 występowały w produkcji seryjnej. Jeden motor był na gaźnikach, a nowszy na Motronicu. Mam nawet taką Alfę i silnik, ale na razie seria. Ten silniczek był całkiem fajny, bo w serii 150 km i 190 nm. Do tego lżejszy niż aktualna v6 no i bogata homo.

Myślę, że mocne auta spokojnie nadrobią na prostych to, co mogą (ale nie muszą) stracić w zakrętach. A trasy u nas szybkie, to jest gdzie nadrabiać. Słabsze będą musiały gryźć kierownicę, a poza tym uważam, że dobra 2 litrówka w Alfie mogła by być przynajmniej tak szybka jak obecna konfiguracja, więc nic straconego :)

Dobranoc.
Pozdrawiam!
Rafał
https://www.creamsoft.com
rafaellop
N2
 
Posty: 152
Dołączył(a): piątek, 7 maja 2004, 21:01

Postprzez MarcinRally » niedziela, 14 wrz 2008, 09:33

Witam! odświeżam temat ponieważ do wyścigu zostało już 11 dni :wink: , więc kto się wybiera i czym?, jakieś nowości? Piszcie co wiecie :)

Harmonogram zawodów:
18.09.2008 24:00 Pierwszy termin zgłoszenia
19.09.2008 24:00 Drugi termin zgłoszenia
22.09.2008 14.00 Zamknięcie listy zgłoszeń
24.09.2008 14.00 Ogłoszenie oficjalnej listy zgłoszeń
26.09.2008 12:00-19:30 Odbiór administracyjny ,wydawanie
dokumentów – Urząd Gminy – Korczyna Rynek
ul. Rynek 18A
26.09.2008 14:00 – 20:00 BK-1- Korczyna Rynek
27.09.2008 07:00 – 19:00 Zamknięcie trasy;
27.09.2008 09:00 Opublikowanie listy do podjazdów
treningowych XI rundy GSMP
Oficjalna tablica ogłoszeń – Rejon Biura
09:30 Odprawa zawodników / rejon startu /;
10:00 Podjazd zapoznawczy nie obowiązkowy
/ bez pomiaru czasu /;
11:15 Start do dwóch podjazdów treningowych
XI rundy GSMP;
13:30 – 13:45 Zgłaszanie zespołów sponsorskich;
14:00 Ogłoszenie listy startowej do XI Rundy GSMP
14:30 Start do pierwszego podjazdu wyścigowego
XI rundy GSMP
17:30 Ogłoszenie wyników prowizorycznych;
18:00 Ogłoszenie wyników końcowych oficjalnych
XI rundy GSMP;
20:00 Konferencja prasowa organizatora i
uczestników – Urząd Gminy Korczyna,
ul. Rynek 18A
28.09.2008 07:00 – 18:00 Zamknięcie trasy;
07:00 – 07:30 BK-1 dla zawodników startujących tylko w
XII rundzie GSMP – Rejon Startu;
08:00 Podjazd zapoznawczy nie obowiązkowy
/ bez pomiaru czasu /;
09:30 Start do podjazdu treningowego
XII rundy GSMP
10:00 – 10:15 Zgłaszanie zespołów sponsorskich;
11:00 Ogłoszenie listy startowej
XII rundy GSMP – Rejon Biura;
11:30 Start do pierwszego podjazdu wyścigowego
XII rundy GSMP ;
15:00 Ogłoszenie wyników prowizorycznych;
15:30 Ogłoszenie wyników końcowych oficjalnych
XII rundy GSMP ;
16:30 Uroczyste zakończenie i wręczenie nagród dla
XI i XII rundy GSMP
(miejsce uroczystości zostanie opublikowane
oddzielnym komunikatem).

Wszystkie informacje znajdziecie na stronie www.automalop.pl Pozdrawiam!
Avatar użytkownika
MarcinRally
A5
 
Posty: 749
Dołączył(a): niedziela, 25 lut 2007, 10:48
Lokalizacja: Krosno

Postprzez bzyq » niedziela, 14 wrz 2008, 19:22

z nowości, to ja się chyba poturlam w górę ;)
Edek z krainy kredek ;p
bzyq
A6
 
Posty: 1247
Dołączył(a): poniedziałek, 20 wrz 2004, 15:20
Lokalizacja: Krosno

Postprzez MarcinRally » niedziela, 14 wrz 2008, 19:57

bzyq napisał(a):z nowości, to ja się chyba poturlam w górę ;)


No pięknie :D , a można wiedzieć czym?:P , czy jakaś niespodzianka?:P , będę trzymał kciuki Bzyq;)
Avatar użytkownika
MarcinRally
A5
 
Posty: 749
Dołączył(a): niedziela, 25 lut 2007, 10:48
Lokalizacja: Krosno

Postprzez nick555 » sobota, 20 wrz 2008, 11:55

bzyq napisał(a):z nowości, to ja się chyba poturlam w górę ;)


Chyba do Cześnika na browar :)

PS> Bzyqu jakieś miejsca noclegowe w Krośnie, ze 4?
Skupuję stare radzieckie zegarki. Jak coś masz niepotrzebnego, zapraszam, może się dogadamy.
Avatar użytkownika
nick555
A6
 
Posty: 1530
Dołączył(a): wtorek, 14 wrz 2004, 22:19
Lokalizacja: Lublin

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Wyścigi

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości