Zdecydowanie przychylam sie do opinii, ze RWD powinny rywalizowac w PPZM. Oszczednosc czasu przed zawodami, mniej kilometrow oes-owych (oszczednosc sprzetu i wieksza frekwencja na mecie

), oraz szansa na lepsze zwrocenie uwagi kibicow...
Z tym, ze: RWD nawet jesli cieszyloby sie popularnoscia wsrod ZAGORZALYCH kibicow, nie ma szans na wiekszy oddzwiek medialny... Nie znajdzie sie sponsor strategiczny, ktory moglby przepchac "lekko dofinansowane" artykuly prasowe czy podstawic mimochodem fure na wakacje dla Pana Redaktora TV wraz z Rodzina itd.itp. Konrad bedac dziennikarzem, z pewnoscia dobrze zna ten mechanizm...
Dlaczego? Bo zadna firma (moze oprocz jakichs wielkich szrotow samochodowych - bez obrazy) nie bedzie miala zadnego interesu w promowaniu starych (ale jeszcze nie zabytkowych) samochodow...
Kierowcy rowniez beda mieli klopot z autopromocja. Z zalozenia dysponuja srodkami nie wystarczajacymi do takich dzialan.
Wg. mnie RWD w Polsce pozostanie tematem baaardzo niszowym... Dlaczego?? Bo sprzet nie jest wcale az tak bardzo dostepny. A z kazdym sezonem bedzie coraz mniej dostepny.
Bo kwestie bezpieczenstwa..
Sorki, ale nie uwierze, ze oklatkowana nawet Lada, lub Beta z 1987r. jest w polowie chocby tak bezpieczna jak - jakikolwiek, (oprocz Lanosa) samochod z XXI wieku
Jeszcze dochodzi Polska mentalnosc - zastaw sie a postaw sie - wielu kierowcow, jesli mialoby do wyboru przeleciec sezon w RWD, albo wynajac (przykladowo) C2 R2 na 1 eliminacje RSMP, wybierze to drugie. Albo wogole zostanie w domu. Albo przytaha Lancera na Barborke w Wawie. Takie sa realia.
Tak wiec:
- robic swoje - bawic sie najlepiej jak to mozliwie - starac sie wymusic na PZM ciecie kosztow - nie pchac sie na sile do RSMP (teraz zostane zlinczowany - ale Lada wsrod Miskow i S2000 wyglada po prostu smiesznie) - odstawic na bok sny o potedze i popularnosci, bo to sie nie stanie, szkoda zdrowia.