Rajd Lotos Baltic Cup

Rajdowe Samochodowe Mistrzostwa Polski

Moderator: SebaSTI

Postprzez machoony » poniedziałek, 30 lip 2007, 16:28

Właściciel Browaru napisał(a):
Buncol napisał(a):Największym minusem tego rajdu było zabezpieczenie. Otaśmowanie miejsc należało do rzadkości. Safeciarzy prawie w ogóle nie widziałem :shock:


Delegat ds. bezpieczeństwa Joachim Skutta nie miał żadnych uwag do zabezpieczenia odcinków. Raz tylko poprosił, żeby posłać strażaka w miejsce, gdzie był mocno nieświeży kibic ze skrzynką piwa pod bokiem. Wybacz, ale nie sądzę, by Twoja opinia mogła być uznana za bardziej miarodajną.

uważam, że zabezpieczenie na rajdzie było dobre.
raz nawet gdzies w środku lasu udało nam się spotkać dwoch strażaków. duże pojęcia o tych rajdach nie mieli ale byli sympatyczni i chętnie się uczyli. dobrze pilnowali.

Właściciel Browaru napisał(a):Podczas afterparty w Copacabanie Bouffier powiedział Orskiemu, że Rajd Lotos podobał mu się bardziej niż Polski :D :D

uwżam, że rajd był lepszy niż polski. organizacja naprawde na dobrym poziomie, oesy baardzo bliziutko siebie. w jednej pętli można był zobaczyc 3 oesy po 17 aut. prolog ok, tylko gdyby nie ta hopa.
ogólnie super.
http://www.it-technologies.pl
machoony
A5
 
Posty: 578
Dołączył(a): niedziela, 21 maja 2006, 11:49


Postprzez E LOB » poniedziałek, 30 lip 2007, 16:43

Ja stałem na Sianowskiej Hucie przed lasem jakieś 3 km przed jeziorem. Były tylko taśmy (no nie we wszystkich miejscach) ale wiecie, że nie było żadnego problemu? Miejscowi bardzo przyjaźni zdyscyplinowani. Miałem wrażenie, że im to odpowiada. Impreza w gesie była na całego.

Co Wy się tak emocjonujecie, że francuz (ja bym rzekł Arab) łoi naszych?
O ile wiem to był 3 w rajdzie. Aby wygrać w/g mnie trzeba dobrze jeździć i mieć dobrze przygotowane auto oraz nie mieć unfala.
Wiem, że jest dobry bo widziałem jak jeździł/winkle robił ...a stałem na takim ponad 90 C, tam zyskał nad każdym 3 s (7 os sianowska huta) tyle, że inaczej na niego "napadawywał". Rajd super, miejscowi przychylni kibice ok , zawsze się znajdzie ktoś kto zgrywa bohatera ot smaczek rajdów.

Zdjęcia kolegi

Jakieś taśmy? Nie były potrzebne, Kibice stoją na prostej tam by się wywalić trzeba chcieć albo coś urwać. Obrazek

Obrazek

czarny szuter ??? taśm niet ;) ale nikt nie ma pretnsji.
Obrazek

Obrazek

Było naprawdę fajnie ale może moja opinia nieco skrzywiona bom maniak:).
Auto "wolne i stare" evo500 :).
E LOB
 
Posty: 4
Dołączył(a): poniedziałek, 25 wrz 2006, 19:38
Lokalizacja: 3M

Postprzez wiktor_7 » poniedziałek, 30 lip 2007, 17:22

Rajd Super. Co do zabezpieczenia to w jednym miejscu strazak spal (mam nawet foty) ale tam kibice sie pilnowali sami, w innym miejscu ludzie latali na OSie jak pszczoly ale tam Strazak byl bardzo czujny :)

Troche to takie dziwne bo na Polskim nie mozna bylo w czasie rajdu przejsc przez OS bo tak pilnowali a ty rzecz odwrotna bo bardzo kibice pomagali. W sumie to widac ze sie uczymy. W jednym miejscu strazak byl nadgorliwy bo kazal sie usunac z bezpiecznego miejsca ale przeciez nie jezdzi na rajdy i nie zna sie tak na zabezpieczeniu jak nie jeden z kibicow. Ale lepiej jak pilnowal niz mialby stac jak dupa.

Jesli w przyszlym roku odcinki bede takie same mam juz super miejscowki. Swietny rajd do ogladania, wszedzie blisko omax 20min miedzy 1 a 3OS z buta szok!!! S2000 super jechalo ale bardzo widowiskowo Gabrys, Stanik i Kuchar tylko szkoda ze u Tomka czasy takie slabe.

Mam zdjecia z dacha Mancina (malo kto o tym wie bo po aucie nic nie bylo widac) jak tylko powalcze z kompem to je wrzuce albo jak ktos chce to na prosic na PW.
Obrazek
Avatar użytkownika
wiktor_7
N2
 
Posty: 181
Dołączył(a): niedziela, 14 maja 2006, 08:29
Lokalizacja: Malbork

Postprzez piguła » poniedziałek, 30 lip 2007, 18:02

skateman napisał(a):
bounder napisał(a):W sprawie Karnabala poczekajmy na skatemana, on nam chyba coś wyjaśni...


a co ja mam do Karnabala ze mam wyjasniac ta sytuacje?


a nie masz filmiku jak Karnabal tnie ten zakręt :?: :?:
piguła
N3
 
Posty: 201
Dołączył(a): niedziela, 15 lip 2007, 10:38

Postprzez Buncol » poniedziałek, 30 lip 2007, 18:36

kremer napisał(a):buncol w załuskach trzeba było pojechac w prawo w boczna droge asfaltowa...i bys nie stal tam w korku pozatym nie wiem jak jechales ale my olalismy gdanska i cielismy koscierzyna grudziac sierpc plonsk - o wiele lepiej - jechalem 2 tyg temu wlasnie gdanska i tam to rzeznia rzeczywiscie


myślisz, że tak nie zrobiliśy? :wink:

ogólnie lecieliśmy 7mką ale objeżdzalismy Mławę, bo tam straszny korek. Po prostu amiast 3,5-4h jechaliśmy 6-7.

E LOB napisał(a):Co Wy się tak emocjonujecie, że francuz (ja bym rzekł Arab) łoi naszych?
O ile wiem to był 3 w rajdzie. Aby wygrać w/g mnie trzeba dobrze jeździć i mieć dobrze przygotowane auto oraz nie mieć unfala.


wiesz, skoro koleś na 20 kilometrach klepie wszystkim 36 sekund, to coś jednak znaczy. Pamiętaj, że Bryan miał awarię i karę, gdyby nie to przewaga nad wszystkimi byłaby kolosalna.
Obrazek
Buncol
A6
 
Posty: 1151
Dołączył(a): wtorek, 5 paź 2004, 16:49
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez tomi_kl » poniedziałek, 30 lip 2007, 18:47

8) raczej nie chodzi o zakret z TV. Już jeden kolega napisał - takiej sprawy chyba nie mozna było załatwic z miejscowym kierowca i bez kompromitacji temat załatwiła kara czasowa.

Było mineło - za 2 tygodnie Rzeszów ! bedzie ostro!
tomi_kl
A6
 
Posty: 1134
Dołączył(a): sobota, 2 lis 2002, 12:43

Postprzez rallyfan2 » poniedziałek, 30 lip 2007, 19:15

laGadula napisał(a):Bouffier wygrał 3 ostatnie oesy Rajdu Polski. Juz wtedy była wiadomo że bedzie szybki na szutrach. Bryan to niesamowiy gość. Bardzo regularny i dokładny. Przypomina mi trochę Loeba.
A S2000 jeśli bedzie nadal rozwijane to różnice miedzy N a S2000 beda coraz wieksze. Przypominam że enka to cywil z klatka a S2000 to , w dużym uproszczeniu, WRC bez turbo (w sensie budowy od podstaw do sportu).


Jak jest drajwer kozak to da sobie rady , wystarczy podac przyklad Nowikowa ktory prowadzil w rajdzie Rosji po 4 os. I nie jechal tam jeden Bouffier tak jak w Polsce tylko jeszcze innych kilku dobrych kierowcow w S2000 .Szczegoly tutaj
http://www.rajdy.v10.pl/Rajd,Rosji,po,4 ... ,2393.html
Niestety nasi drajwerzy odstaja od czolowki europejskiej i nie ma co szukac innych przyczyn. Wystarczy pokazac przyklad Bulgarii gdzie chlopaki w eNce wygrali z S2000. Jak drajwer slaby to nawet WRC nie pomoeze.Najwiekszy czynnik w rajdach to ten co siedzi miedzy fotelem a kierownica , a nam takich na dobrym poziomie brakuje.
rallyfan2
A6
 
Posty: 1021
Dołączył(a): środa, 9 lut 2005, 19:25

Postprzez PawelRally » poniedziałek, 30 lip 2007, 19:19

Eh tylko kłutnie i kłutnie. Wyluzujcie panowie...

Rajd jak dla mnie był na 5. Piękne partię, odcinki połozone blisko siebie, zabezpieczenia w niektórych miejscach nie było ale ja nie o tym. Na moich oczach dwóch miejscowych chłopaków urządziło sobie zabawę i kładli wielkie kamienie na środek drogi. Głupota ludzka nie zna ganic. Żebym ich nie opierdzilił to jestem pewien żeby ich nie zabrali. Moim zdaniem kolce na rajdzie subaru i tajemnicze kapcie na wcześniejszych rajdach to wina osób które zamieszkują teren rajdu. Poprostu brak słów na takie zachowanie.
Rajdy wporzO!
(BRT) - Banasik Rally Team ;)
Avatar użytkownika
PawelRally
A6
 
Posty: 1773
Dołączył(a): poniedziałek, 25 sie 2003, 20:50
Lokalizacja: ZAMBRÓW

Postprzez piguła » poniedziałek, 30 lip 2007, 20:38

zawodnicy już sami się nie szanują...Karnabala podobno podpierniczył jeden z zawodników z N4 który o nic nigdy się nie ściga i jest zawsze daleko w d... mała podpowiedź-jeżdzi Subaru nie od Kuzaja.
stąd stwierdzenie że skateman będzie cos wiedział o tym
piguła
N3
 
Posty: 201
Dołączył(a): niedziela, 15 lip 2007, 10:38

Postprzez E LOB » poniedziałek, 30 lip 2007, 21:00

Buncol napisał(a):wiesz, skoro koleś na 20 kilometrach klepie wszystkim 36 sekund, to coś jednak znaczy. Pamiętaj, że Bryan miał awarię i karę, gdyby nie to przewaga nad wszystkimi byłaby kolosalna.


Ależ oczywiście doceniam klasę francuza. Kozak straszny łącznik wyśmienity. Stałem na tym odcinku (3 przezjad po sianowskiej) i jak ktoś wcześniej wspomniał był przeorany, szczególnie odcinki w lesie (tak 2/3 trasy) N-ki się kopały strasznie i jakoś łapały po koleinach szczególnie jak np lewa była bardzo głęboka a ten cwaniak mieścił się i w nie, nie wpadał :). Taki sprytny. :). Dlatego zarobił tam sporo sekund.
Świetnie na ostatnim oesie pojechał Sołowow, strasznie cisnął tam gdzie stałem (górka z 200 metrów przed metą. No i Bębenek.... ale Bouffier był i tak szybszy, ja zmierzyłem, że nawet 12 sekund w tamtej chwili. No kolo nie kurzył tak jak enki :).

Piguła napisz który taki długi język.
Auto "wolne i stare" evo500 :).
E LOB
 
Posty: 4
Dołączył(a): poniedziałek, 25 wrz 2006, 19:38
Lokalizacja: 3M

Postprzez piguła » poniedziałek, 30 lip 2007, 21:08

myślę że nietrudno się domyśleć. z krakowa
piguła
N3
 
Posty: 201
Dołączył(a): niedziela, 15 lip 2007, 10:38

Postprzez Gucio » poniedziałek, 30 lip 2007, 21:14

Obrazek
Panowie i Panie może więcej coś o tym aucie. Pokazał coś ciekawego na rajdzie? Tak jakoś cisza o tym...
A co do tego kierowcy z Krakowa to dlaczego Marcin niby miał by to robić?(po twoich słowach wypada na Marcina)
Jaśniej prosimy.
EOS 7D,400D/50 1.8/17-50 2.8/70-200 F4 L/580EX II :mrgreen:
http://www.image-sport.net moja stronka :)
Leszek!!
Avatar użytkownika
Gucio
S2000
 
Posty: 3508
Dołączył(a): poniedziałek, 2 maja 2005, 23:54
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez piguła » poniedziałek, 30 lip 2007, 21:33

też się zastanawiam czemu miałoby to służyć...
piguła
N3
 
Posty: 201
Dołączył(a): niedziela, 15 lip 2007, 10:38

Postprzez KaMiLL WRC » poniedziałek, 30 lip 2007, 21:45

Gucio napisał(a):Panowie i Panie może więcej coś o tym aucie. Pokazał coś ciekawego na rajdzie? Tak jakoś cisza o tym...

No cóż Octawia WRC lata świetności ma za sobą i było to widać w porównaniu z topowowymi "eNkami". Mariusz przejechał tylko 3 pierwsze odcinki - nie wiem co było powodem rezygnacji z dalszej jazdy... Powiem krótko ładniej gadała niż jechała :wink:
Avatar użytkownika
KaMiLL WRC
A5
 
Posty: 946
Dołączył(a): niedziela, 20 lut 2005, 21:34
Lokalizacja: Jelenia Góra

Postprzez Zajcev » poniedziałek, 30 lip 2007, 21:53

KaMiLL WRC napisał(a):No cóż Octawia WRC lata świetności ma za sobą i było to widać w porównaniu z topowowymi "eNkami". Mariusz przejechał tylko 3 pierwsze odcinki - nie wiem co było powodem rezygnacji z dalszej jazdy... Powiem krótko ładniej gadała niż jechała :wink:


hmm Mariusz na 3 OS uderzyl w pień, który był w trawie, podobno na objezdzie trasy nie byl zbytnio widoczny:P mozna powiedziec ze urwal kolo;) stanal w poprzek drogi i po jezdzie, w tym samym miejscu zakonczyl Protasov, ktory rowniez uderzyl w ten korzen, lecz zakonczylo sie to dachowaniem, zostal postawiony na kola, przejechal kawalek i podobno autko zaczelo sie palic, rowniez w tym miejscu zakonczyl Piotrek Krotoszyński (ehh szkoda:/) o ile sie nie myle to Bufi w tym miejscu przegral rajd... bo rowniez sie otarl o ten korzen...
Avatar użytkownika
Zajcev
N4
 
Posty: 2227
Dołączył(a): piątek, 23 lip 2004, 11:21
Lokalizacja: Moscow

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do RSMP

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości

cron