
Moderator: SebaSTI
KaMiLL WRC napisał(a):bzyq napisał(a):Sołek budował od podstaw nowe evo9.
Sołowow przerobił Lancera Evo VIII MR na Evo IX, którym jezdził w 2006 roku. Dopiero od tego roku zbudował Evo IX od podstaw...
bzyq napisał(a):KaMiLL WRC napisał(a):bzyq napisał(a):Sołek budował od podstaw nowe evo9.
Sołowow przerobił Lancera Evo VIII MR na Evo IX, którym jezdził w 2006 roku. Dopiero od tego roku zbudował Evo IX od podstaw...
Dokładnie tak. Więcej załóg zrobiło to samo, a dopiero później okazało się, że to jest niezgodne z przepisami
bzyq napisał(a):temat wałkowany od dawna.
Oleksowicz owszem - ma N11 rozbudowane na N12, ale tym nie startuje. To był samochód przygotowany na Barbórkę jako potwór, i takim zostanie. Z tego co już rozmowa była, nie można rozbudować samochodu. Jest to niezgodne z przepisami. Stąd np. Sołek budował od podstaw nowe evo9.
Karol napisał(a):Jeżeli można by było rozbudowywać samochody na nowsze specyfikacje, to może wyjaśnisz mi dlaczego Lubiak po sezonie (kiedy już wiadomo było, że takie zagrania out) przebudował Evo IX spowrotem na Evo VIII MR?
jest jak najbardziej na miejscuŻe co Ty bredzisz?
Teraz wyszło sprostowanie, że taka przeróbka jest dopuszczalna o ile wszystke części są zgodne z homologacją dla Evo9.
Karol napisał(a):Że co Ty bredzisz? Oleksowicz zbudował sobie na bazie treningówki bodajże, potworka z silnikiem z V-techu na bazie N11 z przodem N12, i potem czymś takim jechał też memoriał w Wieliczce, a to że auta mają taki sam numer rejestracyjny to żaden argument. Jeżeli można by było rozbudowywać samochody na nowsze specyfikacje, to może wyjaśnisz mi dlaczego Lubiak po sezonie (kiedy już wiadomo było, że takie zagrania out) przebudował Evo IX spowrotem na Evo VIII MR?
przeciez to jakas kompletna bzdura, kto widzial N4 z sekwencia w zjakichkolwiek zawodach?
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 0 gości