Junior w JWRC

...co w świecie WRC piszczy

Moderator: SebaSTI

Postprzez misiek_wrc » wtorek, 20 mar 2007, 15:29

żółtodziób napisał(a):3. Loeb w ośkach doswiadczenie miał - żabojady się na takich sprzętach wychowują
Ale Junior także ... :)

5. Nie zawsze jest tak że kierowca blyszczy od razu, czasem wozi się gdzieć w środku a dopiero później jakaś "klapka się otwiera" i gość zaczyna kosić - to że ktoś ciężko przechodzi przez pierwsze etapy kariery to jeszcze nie znaczy że nie ma potencjału, choć zgodzę się że w przypadku Juniora nic jak na razie nie wskazuje na to żeby mógł kiedyś wygrywa, o ile będzie cieżko pracował to widzę go parę razy na pudle, ale i to ne koniecznie - akurat spieprzyć sobie karierę jest bardzo łatwo, czego przykładem jest Duval...


tu masz rację Przykładem również może być Miko :) Ale ja myślę że Junior coś zdobędzie w tym roku na trasach JRC Poczekajmy z negatywnym osądem do jego osoby... :) On dokładnie pewnie wie że przyszedł czas na ostateczna rozgrywkę :)
Trzymam kciuki za Juniora 8)
..:: !! QHR MAJCHER OGIEN NA TLOKI !! ::..
Avatar użytkownika
misiek_wrc
A5
 
Posty: 544
Dołączył(a): niedziela, 13 sie 2006, 15:50
Lokalizacja: Świdnica


Postprzez Hultay WRC » czwartek, 22 mar 2007, 12:26

Mała ilośc km tereningowych jes nie bez znaczenia, o ile pamiętam to Sołowow w programie Sporrrt powiedział że jeśli trenować i testować to przynajmniej 200km przed każdym rajdem*, inaczej to nie przynosi większych efektów.
Mam jeszcze nadzieję że ksywa Kościuszki "MiKo" będzie wiązała sie z podobieństwem do Miko Hirvonena-długi okres startów bez rewelacji a potem wybuch formy.

*tu mogła się wkrać pomyłka, co do okresu na jaki przypdają km oesowe, w każdym razie z jego wypowiedzi wynikło że takie pojeżdżawki po 50 km przed rajdem niewiele dają
Jaki tam Hultay, po prostu Arni :)
Kubeł turbo i LSD... ta zabawa po nocach się śni :)
Avatar użytkownika
Hultay WRC
A6
 
Posty: 1390
Dołączył(a): wtorek, 3 cze 2003, 21:12
Lokalizacja: Siedlce

Postprzez żółtodziób » czwartek, 22 mar 2007, 14:01

No własnie, to co mówił Sołowow to tyczy się realiów RSMP, ewentualnie ME, w fabryznych zespolach w WRC czy JRC trenuje się całymi tygodniami to nie są setki a tysiące przejechanych kilometrów i nie przy okazji rajdów a ciągłe utrzymywanie wysokiej formy. Żeby Miko mógl się poprawić to nmusi jeździć więcej, dlatego lepiej kupić tańsze aut które pozwoli na częstesze starty. Nie jestem pewien, ale to chyba Makinen powiedział ze abyzostać mistrzem świata trzeba jeździć, jeździć i jeszcze raz jeździc, a jak się znajdzie chwila wolnego czasu to też jeździć. Sam talent to moze wystarczyć na szczeblu krajowym co najwyżej.
Avatar użytkownika
żółtodziób
A8
 
Posty: 5521
Dołączył(a): środa, 13 lis 2002, 14:55
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez MSG Racing » czwartek, 22 mar 2007, 14:50

Dokładnie to są słowa Makinena.
A mojemu imiennikowi nie pozostaje nic innego jak życzyć jak najwięcej KM nawiniętych na koła i chęci i odwagi do walki.
"Rally is not a crime" Polska - FB

"Żyję po to, by być najlepszym. Właśnie dlatego zrezygnowałem z prywatnego, osobistego życia" - Ayrton Senna czerwiec 1986

http://www.ganczarczykrally.com

Antyradio -"Liczą się nieliczni"
Avatar użytkownika
MSG Racing
S2000
 
Posty: 3650
Dołączył(a): poniedziałek, 25 lip 2005, 17:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Sosnowiec

Postprzez +RAFAŁ+ » czwartek, 22 mar 2007, 19:51

Hultay WRC napisał(a):*tu mogła się wkrać pomyłka, co do okresu na jaki przypdają km oesowe, w każdym razie z jego wypowiedzi wynikło że takie pojeżdżawki po 50 km przed rajdem niewiele dają


Sołowow powiedział, że powinno się robić 200 kilometrów tygodniowo lub więcej żeby to miało sens.
Odszedł wielki kierowca, jeden z największych, jacy kiedykolwiek pojawili się w polskich rajdach...

ryspol.net.pl
Avatar użytkownika
+RAFAŁ+
A6
 
Posty: 1800
Dołączył(a): piątek, 23 maja 2003, 19:11

Postprzez LIPciu » piątek, 30 mar 2007, 17:44

żółtodziób napisał(a):
No ale z drugiej strony patrzeć, to dlaczego Junior ma nie walczyć z czołówką ??


1. Sprzęt - co innego specyfikacja fabryczna a co innego dla prywatnych klientów

2. Doświadczenie - cała czołówka ma kilkusezonowe doświadczenie w JRC

3. Za gorąca głowa - ciągle sporo dzwoni.

Dlatego w przyszłym sezonie nie ma co liczyć na walke młodego z czołówką. Później - kto wie... Na razie widać że robi postępy i byle robił dalej. Dwa ostatnie punkty na pewno są do przeskoczenia, punkyt 1 - trudno powiedzieć. Do tego dochodzi jeszcze ocena predyspozycji, ale na razie trudno cokolwiek powiedzieć na ten temat - Gronholm dlugo jeździł prywatnymi taczkami bez oszałamiających wynikówa jak wsiadł do Puga to nagle stał się gwiazdą. Loeb do czego nie wsiadł to bardzo szybko wygrywał. Solberg jakiś czas męczył się najpierw w Fordzie, potem trochę przekiblował jako nr 2 w Subaru, w końcu został mistrzem świata. Hirvonen - poleciał z Subaru z etykietką "rozczarowanie roku" a teraz zaczyna rządzić. Duval - początkowo objawienie a później lipa. Za wcześnie żeby oceniać czy Junior ma szanse bardziej się wybic, jedno jest pewne - musi się spieszyć jeśli chce coś zdziałać.



hmm
nie żebym szukał jakiś problemów 8) ale od samego początku powtarzam na tym forum, że junior ma ogromny talent. to co sie dzieje się w tym momęcie w portugali sprawia mi przeogromną radość :)

chciałbym sie odnieść do tych trzech punktów:
1.Suzuki przegrało tytuł właśnie z clio. takim dopracowanym sprawdzonym. fakt że fabryka to fabryka ale...
2.michał startuje już drugi sezon. widział już to i wie czego może się spodziewać. moim zdaniem jest on kierowcą jeżdzącym z głową. realizuje założenia taktyczne. jest pewny.
3.całkowicie się nie zgadzam. powiem tak o wiele łatwiej z szybkiego drivera zrobić skutecznego niż na odwrót. nie sztuka jest dojechać na punktowanym miejscu korzystając z niefarta konkurencji. bardziej zauważalny jest występ nawet kończąc rajd dzwonem niż wieść się do mety i nie ponosić nadmiernego ryzyka. Michał jest bardzo szybki po tym co sie stało na pierwszych oesach tego rajdu chyba nikt nie ma wątpliwości prawda? wszelkie gadanie kim nie jest jego tata i wogóle jest nieistotne.
kiedy michał powiedzial mi że zmienia auto na clio baaaardzo sie zdziwiłem. uważałem tą decyzje za nietrafioną. teraz dostrzegam że ta decyzja była najlepszym wyjściem.
pozdrawiam
Avatar użytkownika
LIPciu
A5
 
Posty: 953
Dołączył(a): niedziela, 9 mar 2003, 21:13
Lokalizacja: kraków

Postprzez żółtodziób » piątek, 30 mar 2007, 20:13

chciałbym sie odnieść do tych trzech punktów:
1.Suzuki przegrało tytuł właśnie z clio. takim dopracowanym sprawdzonym. fakt że fabryka to fabryka ale...
2.michał startuje już drugi sezon. widział już to i wie czego może się spodziewać. moim zdaniem jest on kierowcą jeżdzącym z głową. realizuje założenia taktyczne. jest pewny.
3.całkowicie się nie zgadzam. powiem tak o wiele łatwiej z szybkiego drivera zrobić skutecznego niż na odwrót. nie sztuka jest dojechać na punktowanym miejscu korzystając z niefarta konkurencji. bardziej zauważalny jest występ nawet kończąc rajd dzwonem niż wieść się do mety i nie ponosić nadmiernego ryzyka. Michał jest bardzo szybki po tym co sie stało na pierwszych oesach tego rajdu chyba nikt nie ma wątpliwości prawda? wszelkie gadanie kim nie jest jego tata i wogóle jest nieistotne.
kiedy michał powiedzial mi że zmienia auto na clio baaaardzo sie zdziwiłem. uważałem tą decyzje za nietrafioną. teraz dostrzegam że ta decyzja była najlepszym wyjściem.
pozdrawiam


1. no własnie chodzi o to że fabryka to fabryka, 90% fabryk to są wozy lepsze od jakichkolwiek odpowiedników niefabrycznych.

2. To ciągle mniej niż PGA, Aava i spółka

3. nie mówię o tym że nie będzie z niego dobry driver. Nie wiem czy łatwiej z szybkiego dzwoniarza zrobić topowego kierowcę czy ze slimaka, ale jeżdżącego czysto, bywały i takie i takie przypadki. Mówię jednak o tym co się dzieje obecnie, ale nie wykluczyłem że to można jeszcze zmienić.

Co do talentu - na pewno ma, ale wynik w tym sporcie zależy od wielu rzeczy, sam talent pomaga tylko zaistnieć, później trszeba dużo pracy, dobrego sprzętu (kasy) i jeszcze szczęścia.
Avatar użytkownika
żółtodziób
A8
 
Posty: 5521
Dołączył(a): środa, 13 lis 2002, 14:55
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Booogi » wtorek, 3 kwi 2007, 19:41

"nowy" stary sponsor Juniora to jak sie okazało nikt inny jak naczelnik, Ready&go pitstop bar to nowy interes Kościuszków :"Dużym przedsięwzięciem (nawet 100 punktów) ma być za to tzw. pit-stop-bar, czyli fast food nowego rodzaju. Dwa bary Ready & Go, bo tak się nazywa sieć, już działają i można w nich kupić naleśniki z zawiniętymi w nie kotlecikami greckimi czy też porcje spaghetti na wynos.":)
Janusz na zawsze w naszej pamięci...[ ' ]
Avatar użytkownika
Booogi
A5
 
Posty: 945
Dołączył(a): sobota, 14 sie 2004, 18:25
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez kremer » piątek, 18 maja 2007, 19:08

ostatni oes sardynii - junior zniknal z wynikow
wczesniejsze oesy to tragiczna jazda i baty na oesach
najlepsze miejsce to 11 w klasie
regularnie dostaje po 80 sekund na oesie
gdzie ten wielki wybuch talentu?
ciekawe co wymysla w inf.prasowej? skrzynia szwankowala czy hamulce
Avatar użytkownika
kremer
S2000
 
Posty: 3023
Dołączył(a): wtorek, 18 lip 2006, 15:49
Lokalizacja: z oesów

Postprzez Krzysiek_WrC » piątek, 18 maja 2007, 21:28

Z tego co pisze na stronie autoklubu to silnik zdechł....
Ehhh Junior nie ma szczęscia,coś to Clio nie za bardzo jest.Pozostaje miec najdzieję że pozostała czesc sezonu będzie taka jaka powinna byc.
Krzysiek_WrC
A6
 
Posty: 1518
Dołączył(a): czwartek, 22 sty 2004, 22:19
Lokalizacja: Stadniki

Postprzez Miedziu » sobota, 19 maja 2007, 12:06

Avatar użytkownika
Miedziu
A6
 
Posty: 1061
Dołączył(a): czwartek, 19 sty 2006, 19:08
Lokalizacja: Ostroszowice

Postprzez PiotrGT » sobota, 19 maja 2007, 20:44

Ech... szkoda Michała, to drugi nieukończony start w tym roku JRC... tym razem rozwalił się amor... cóż, może nastepnym razem obejdzie sie bez problemów... :?

PS: Przydałoby sie przeniesc te posty wyżej opisujące wydarzenia WRC z Sardynii do topicu poswieconemu tej imprezie czyli Rajdu Sardynii.
www.wrcrally.pl - Rajdowe Mistrzostwa Świata
Avatar użytkownika
PiotrGT
 
Posty: 40
Dołączył(a): sobota, 2 wrz 2006, 14:24
Lokalizacja: Siedlce

Postprzez Miedziu » sobota, 19 maja 2007, 22:56

Oj sorki pomyliłem tematy... Wlasnie ten post mial iśc do tematu o Rajdzie Sardynii. Prośze moda o przeniesienie tego posta do tematu o Rajdzie Sardynii i skasownaie tego.
Avatar użytkownika
Miedziu
A6
 
Posty: 1061
Dołączył(a): czwartek, 19 sty 2006, 19:08
Lokalizacja: Ostroszowice

Postprzez KaMiLL WRC » niedziela, 1 lip 2007, 22:18

W jednym z wywiadów w WRC Michał Kościuszko mówił, że nikt poza nim nie startuje Clio S1600 z TRT. To główna zaleta w stosunku do stajni JM Engineering...
Zdjęcie z Impromat Rallysprint Kopná :arrow: http://www.ewrc-media.com/images/2007/m ... ilik_1.jpg
Avatar użytkownika
KaMiLL WRC
A5
 
Posty: 946
Dołączył(a): niedziela, 20 lut 2005, 21:34
Lokalizacja: Jelenia Góra

Postprzez solota_RallyPL.com » poniedziałek, 2 lip 2007, 11:58

odlozlik :?: przecież on powinien w więzieniu siedzieć :D
JANUSZ KULIG 1969-2004
RICHARD BURNS 1971-2005
MICHAEL PARK 1966-2005
COLIN MCRAE 1968-2007

"Forever in Memory"
Avatar użytkownika
solota_RallyPL.com
A5
 
Posty: 565
Dołączył(a): czwartek, 18 sie 2005, 10:42
Lokalizacja: Kwidzyn/Trójmiasto

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Mistrzostwa Świata

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości

cron