Moderator: SebaSTI
MisiekClio napisał(a):Podobnie mogloby sie zdarzyc z Kubica w WSMP. Jego obecnosc, moglaby zamiast promowac, obnazyc poziom polskich wyscigow... Zwlaszcz, ze w gre wchodzilby jeden jedyny start...
no ale do tego momentu jeszcze daaaleka droga...
Żółtodziób - przyznam, ze po przeczytaniu Twojego posta juz prawie uwierzylem w ten pomysl Very Happy
Faktycznie - to daloby sie zrobic, ale raczej jeszcze nie w tym sezonie...
Chodzi o ilosc skladowych, ktore musialyby sie wrecz idealnie ze soba zgrac.
Checi, sponsorzy, auto, termin, TV, itd. To wszystko musialoby zagrac jak w zegarku...
Choc mam jeszcze jedna watpliwosc:
Czy to ze w Polskiej produkcji filmowej zagralby (samotnie zreszta) np: De Niro, albo Brad Pitt uzdrowiloby polski przemysl kinematograficzny??
Zwlaszcza jakby musial grac z Brodzik, albo innym Wlodarczykiem...
Podobnie mogloby sie zdarzyc z Kubica w WSMP. Jego obecnosc, moglaby zamiast promowac, obnazyc poziom polskich wyscigow... Zwlaszcz, ze w gre wchodzilby jeden jedyny start...
I zgadzam sie z ktoryms z przedmwcow, ze wiekszy oddzwiek bezposrednio dla WSMP moglby miec ktos kto z tej serii doczlapalby sie np: do DTM, lub jeszcze lepiej WTCC...
no ale do tego momentu jeszcze daaaleka droga...
A mi sie wydaje, ze to bardziej kwestia klubu, a nie PZM... Tory nie sa zarzadzane przez PZM, tylko przez kluby, prawda??
Sluchajcie, ja PZM-otu nie lubie. Pamietam jakie schody mi robili daawno temu z licencja itp. ale zwalanie ABSOLUTNIE wszystkiego na PZM jest bez sensu. Sport samochodowy jest sportem indywidualnym, dlatego dzialalnosc zwiazku powinna konczyc sie na ramowym okreslaniu pewnych zasad itd.
Zauwazcie, ze FIA nie promuje F1 czy WRC, WTCC, czy czegokolwiek innego. Tym zajmuja sie firmy zewnetrzne! Podobnie jak prawami do transmisji itd. FIA daje tylko "legalnosc" tych przedsiewziec. Oraz okresla regulaminy, bo takie jest jej zadanie.
W Polsce nie ma nikogo chetnego do przejecia roli firmy typu Ecclestone, czy Richards, bo to sie po prostu nie oplaca...
MisiekClio napisał(a):No to moze troche tchne optmizmu
Po drugie: TVN Turbo - ta stacja ma obecnie dwoch prezenterow rodem z WSMP - Kornacki i Rulski (od niedawna). Obaj beda na pewno ostro naciskac na transmisje, bo to dla nich bylaby promocja samych siebie. A sa najblizej celu, bo pracuja dla tej stacji.
Poza tym, TVN w jakis sposob pomogl Kornackiemu wskoczyc w Porsche, wiec jakos tam zainteresowany jest.
No to moze troche tchne optmizmu Smile
Po pierwsze : jada Kijanki, jest ich 40, glownie mlodziez, wiekszosc z tej mlodziezy ma znajomych, ktorzy tez by chcieli pojezdzic, tamci tez maja znajomych itd.
Czyli pierwsza najwazniejsza zmiana w stosunku do ubieglych lat nastapila - pojawily sie nowe twarze. Do tej pary byl to sport dla dzieci bylych kierowcow, oraz kierowcow po 40-tce. Czyli "grajdol". Teraz wyplynal na szersze wody "spoleczne". :d
Po drugie: TVN Turbo - ta stacja ma obecnie dwoch prezenterow rodem z WSMP - Kornacki i Rulski (od niedawna). Obaj beda na pewno ostro naciskac na transmisje, bo to dla nich bylaby promocja samych siebie. A sa najblizej celu, bo pracuja dla tej stacji.
Po trzecie: Polsat transmituje F1, czyli zostaje luka dla TVN. Proby wypromowania "wlasnych" - konkurencyjnych seriali wyscigowych ma za soba np: Eurosport i to z dobrym skutkiem.
Po czwarte: aby wyscigi byly bardziej popularne musza byc "trendy" (niestety takie czasy)
Zobaczcie jaki byl szal na 1/4 mili. Polowa bananow zwariowala, Szal juz sie skonczyl, zaczal sie szal na drifting... Znowu banany oszalaly.
Tak powinno stac sie tez z wyscigami, bo to banany maja kase i moga stac sie impulsem przyciagajacym sponsorow. Czyli ozywieniem.
A w sciagnieciu bananow (okreslenie umowne, chodzi mi o mlodych ludzi z kasa, nadmiarem wolnego czasu i fantazja) powinni pomoc..... Wlosi!
1) Weekendy wyścigowe, to weekendy wyścigowe. Trzydniowy Piątek-niedziela lub dwudniowy sobota-niedziela.
2) Otwarcie mistrzostw / promocja na inne kraje (mamy Włochów, ale czemu nie zaprosić Czechów, Słowaków itp)
3) Mało mamy lotnisk czy dróg, które można by zamknąć na trzy dni? DTM, gdy brakowało im torów, robili imprezy na lotniskach... było ciekawie i bezpiecznie, nie mówiąc o Norisring.... Champ Cars do dziś mają tory na lotniskach czy ulicach....
a wielkie twarze? do Kia-Vip zaprosić kogoś z rządu, to od razu będzie zainteresowanie Wink
Pomysł z Kubicą IMO chybiony... Jeden wiosny nie czyni... trzeba podziałać, zamiast patrzeć wokół "co inni powinni zrobić" radziłbym zmiany zacząć od siebie... i choćby pocztą pantoflową zapraszać innych...
Ciekawe który z zawodników ścigających się w WSMP, KIACup czy innym DSMP zaprosił znajomych zza granicy do spróbowania choćby gościnnego wyścigu w Polsce? Chyba, że jest im wstyd z powodu infrastruktury....
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość