Kupię SC N0

Wszystko o rajdówkach "od środka" :)

Moderator: SebaSTI

Postprzez Konrad » sobota, 6 sty 2007, 05:02

A Wy się lubicie, czy nie...?
Konrad
N2
 
Posty: 169
Dołączył(a): piątek, 2 sie 2002, 00:20
Lokalizacja: Warszawa


Postprzez Kruk » sobota, 6 sty 2007, 13:37

To już malar poszedł w odstawkę :?:
To córka mojego kolegi.
http://www.dlamartynki.com.pl/ Wszystkich ludzi dobrego serca prosimy o pomoc każdy grosz i wszelka inna pomoc to dla nas nadzieja.
KONTO:55 1690 0013 3068 0011 5720 0002 Dominet Bank z dopiskiem , dla Martyny.
Kruk
A6
 
Posty: 1973
Dołączył(a): sobota, 28 cze 2003, 09:06
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez skandal » sobota, 6 sty 2007, 14:49

nie :) Jajo ma się dobrze i kończy się jego ogólne przygotowanie (remonty i takie tam) ... ale będzie śmigał w KJSach...
ObrazekObrazek
Avatar użytkownika
skandal
N3
 
Posty: 357
Dołączył(a): czwartek, 25 maja 2006, 01:02

Postprzez vitek » sobota, 6 sty 2007, 22:38

A ja nie będę tworzył nowego topicu i zapytam tu: czym sie kierować przy kupnie takiego CC czy SC? bo jest tyle tych ogłoszeń, a ja nie czaję niektórych pojęć itd. bo dopiero się wkręcam w to. A jest na forum baaardzo wiele osób które napewno potrafią wytłumaczyć. I znając życie nie jestem jedyną osobą która chciałaby się dowiedzieć.

Więc adminów proszę o przeżucenie tego topicu w sensowny dział i zmianę nazwy jeżeli to możliwe :D

I czekam na podpowiedzi :wink:

Pozdrawiam
vitek
W życiu nie ma miejsca na chwile nieuwagi...
Avatar użytkownika
vitek
N2
 
Posty: 134
Dołączył(a): wtorek, 29 lis 2005, 13:57
Lokalizacja: Kielce

Postprzez THIM » niedziela, 7 sty 2007, 12:36

Na to pytanie chętnie odpowiem, choć moja wiedza nie jest pełna. Jeśli chcesz jeździć w PPZM, to pilnuj, aby klatka była zgodna z zał. J. Użyte w tym kontekście słowa "Kałuża", "homologowana", "Ireco" dobrze wróżą, ale lepiej dopytać. Sej Abarth ma chyba bogatszą homologację od Sportinga, więc np. pewnie można włożyć krótszą skrzynię. Ale różnica między tymi modelami to chyba głównie zderzaki, więc łatwo to przerobić. Zwróć uwagę na homologacje foteli, pasów, systemu gaśniczego, jeśli jest. Jak kupujesz cienkiego, to miej świadomość, że np. w GSMP będzie zdatny chyba tylko do 2009 (wygasa homologacja). W PPZM to nie ma znaczenia. Pytaj, czego dokładnie nie wiesz, to spróbujemy odpowiedzieć.
Poprawcie mnie, jak błądzę.
Timon

http://blmotors.blog.pl/
http://www.facebook.com/BLmotors
Avatar użytkownika
THIM
A6
 
Posty: 1493
Dołączył(a): niedziela, 21 maja 2006, 17:51
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Beret » piątek, 12 sty 2007, 14:47

w gsmp juz seje chodza tylko w h-grupie :(
nindża nie moze byc mientka

MIEJSCE NA TWOJA REKLAME

www.bwyszkowski.pl
www.codrivers.fora.pl

Obrazek
Avatar użytkownika
Beret
A6
 
Posty: 1232
Dołączył(a): sobota, 19 lut 2005, 22:58
Lokalizacja: wawa-piaseczno

Postprzez prezes-tk » piątek, 12 sty 2007, 16:09

Beret napisał(a):w gsmp juz seje chodza tylko w h-grupie :(


A skąd taka informacja?
Do tej pory wydawało mi się, że w komunikacie GKSS na temat likwidacji klas N, A - 1150 chodziło tylko o wyścigi płaskie?
Czyżbym się mylił?
Prezes-tk
www.pensjonatrafa.ta.pl
Avatar użytkownika
prezes-tk
N3
 
Posty: 217
Dołączył(a): sobota, 13 sie 2005, 13:52

Postprzez THIM » piątek, 12 sty 2007, 16:10

Tak było tylko w tym roku. W 2005 było ponad 20 sklasyfikowanych N-ek na koniec sezonu. W 2006 rzeczywiście bieda, ale zważ na to, że wycofano tą klasę w WSMP, więc gdzieś te N-ki muszą się zachaczyć. Myślę, że w tym roku będzie lepiej.
Timon

http://blmotors.blog.pl/
http://www.facebook.com/BLmotors
Avatar użytkownika
THIM
A6
 
Posty: 1493
Dołączył(a): niedziela, 21 maja 2006, 17:51
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez prezes-tk » piątek, 12 sty 2007, 16:46

THIM napisał(a):Tak było tylko w tym roku. W 2005 było ponad 20 sklasyfikowanych N-ek na koniec sezonu. W 2006 rzeczywiście bieda, ale zważ na to, że wycofano tą klasę w WSMP, więc gdzieś te N-ki muszą się zachaczyć. Myślę, że w tym roku będzie lepiej.


Jeżeli to miała być odpowiedź na moje pytanie to przepraszam, ale nie rozumiem. Klasy N i A -1150 wycofano z dniem 01.01.2007 z "wyścigów typu sprint" jak podaje Komunikat GKSS, numer chyba 6 z 2006 r.. Chciałem się dowiedzieć, czy ten komunikat można zinterpretować jako wycofanie tych klas również z GSMP, czy też mój przedmówca ma jakieś nowsze informacje.
Prezes-tk
www.pensjonatrafa.ta.pl
Avatar użytkownika
prezes-tk
N3
 
Posty: 217
Dołączył(a): sobota, 13 sie 2005, 13:52

Postprzez THIM » piątek, 12 sty 2007, 17:12

prezes: Jak pisałem poprzedniego posta, Twojego jeszcze nie było. Zauważ, że dzieli je tylko minuta. Odpowiadałem na wypowiedź bereta:

w gsmp juz seje chodza tylko w h-grupie


Sądzę, że chodzi mu o naturalny zanik tych aut w GSMP, a nie regulaminowy. Masz rację, że komunikat dotyczy tylko WSMP. W górach te klasy zostaną i tak, jak napisałem, sądzę, że przynajmniej N-ek będzie więcej.
Timon

http://blmotors.blog.pl/
http://www.facebook.com/BLmotors
Avatar użytkownika
THIM
A6
 
Posty: 1493
Dołączył(a): niedziela, 21 maja 2006, 17:51
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez prezes-tk » piątek, 12 sty 2007, 18:33

Sorry, teraz jasne. A co do SC, to mam nadzieję, że jeszcze tak szybko nie zginą. Jak się okazuje, poza 126p nie ma tańszego auta w tym sporcie.
Prezes-tk
www.pensjonatrafa.ta.pl
Avatar użytkownika
prezes-tk
N3
 
Posty: 217
Dołączył(a): sobota, 13 sie 2005, 13:52

Postprzez skandal » piątek, 19 sty 2007, 14:39

No i niestety wszystkie Nki mi przeszły obok nosa ... szukam dalej ...
ObrazekObrazek
Avatar użytkownika
skandal
N3
 
Posty: 357
Dołączył(a): czwartek, 25 maja 2006, 01:02

Poprzednia strona

Powrót do Mechanika rajdowa

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość