Klasa RWD w PPZM

Puchar Polskiego Związku Motorowego

Moderator: SebaSTI

Postprzez krist » czwartek, 4 sty 2007, 12:14

Felix nie wiem czy zauważyłeś że w zeszłym roku Cieszynke odwołali a w tym nie będzie ona eliminacją PPZM, natomiast będzie jechana z wszystkimi "szykanami" pucharu, wpisowe homologacje, itd. Ilu zawodników będzie mialo na koniec roku kase żeby pojechać pokazówke bez punktów do pucharu skoro nawet czołowych zawodników często nie stać żeby pojechać we wszystkich eliminacjach PPZM?
krist
N3
 
Posty: 370
Dołączył(a): czwartek, 3 lip 2003, 13:45


Postprzez Felix » czwartek, 4 sty 2007, 12:26

no ja mowilem chocby o ostatniej ktora sie odbyla:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
wczesniej bylo podobnie :)
Avatar użytkownika
Felix
N1
 
Posty: 51
Dołączył(a): sobota, 15 paź 2005, 15:38
Lokalizacja: Knurów

Postprzez SoGa_Rally » czwartek, 4 sty 2007, 12:40

Z tego co widze wiekszosc maluchow to pojdzie w odstawke bo niebedzie kasy na to zeby smigac w RWD. Teraz z tych 27 co byli zgloszeni do RWD pewnie zostanie 7. A miało byc tak pięknie.
-------------------SoGa Motorsport---------------
Avatar użytkownika
SoGa_Rally
 
Posty: 49
Dołączył(a): niedziela, 10 gru 2006, 13:59
Lokalizacja: Tychy

Postprzez MSG Racing » czwartek, 4 sty 2007, 13:17

Nie no ja WYPIER.......... :evil: :twisted: z tego kraju.
Jadę do ANGLII albo Irlandii tam próbować.
Jedzie ktoś ze mną.

Tam są tańsze szprzęty do sportu !
"Rally is not a crime" Polska - FB

"Żyję po to, by być najlepszym. Właśnie dlatego zrezygnowałem z prywatnego, osobistego życia" - Ayrton Senna czerwiec 1986

http://www.ganczarczykrally.com

Antyradio -"Liczą się nieliczni"
Avatar użytkownika
MSG Racing
S2000
 
Posty: 3650
Dołączył(a): poniedziałek, 25 lip 2005, 17:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Sosnowiec

Postprzez martin.h » czwartek, 4 sty 2007, 13:47

Dlaczego PZM-ot zdziera tyle kasy :?: Po to by Pan Szerla mógł utrzymać swoje 500-konne auto z tylnym napędem.
Jak widze co te barany z PZM-otu wyrabiają to mnie szlag trafia, zawsze zawodnikowi pod górę. Nie wiem, ale jakoś inne federacje w krajach cywilizowanych (Polski do takiego nie zaliczam bo jesteśmy jeszcze daleko za murzynami) zawodnikom nie szkodzą, a nawet starają się im pomagać, choćby francuska czy hiszpańska, które nawet sponsorują swoich zawodników. Ostatni czytałem, że mistrzostwa jakiegoś kraju to najpierw cztery eliminacje szutrowe, potem cztery asfaltowe, a u nas - asfalt szuter, asfalt, szuter i do tego co 2 tygodnie - paranoja. Pan Szerla gada, że rajdów nie pokazują w TV bo nikt ich nie chce, nie nikt nie chce tylko wam się nie chce ruszyć dupy i poszukać sponsora dla RSMP i wtedy byłaby kasa na rajdy w TV i na część budżetu dla organizatorów eliminacji. Jakoś wszędzie idzie tylko nie u nas. Nasz "kochany" PZM-ot coraz bardziej zbliża się poziomem do swoich kolegów z Wiejskiej.
Koszt startu dobrym malaczem w PPZM to ok. 1500-2000 zł, a zakup homologowanego ubrania (kombinezon, bielizna itd.) to pewnie jeszcze raz tyle. Więc co robi młody zawodnik mający stare ubrania - siedzi w domu.
Nie wiem jak sprawa homologacji tyczy się rajdów okręgowych, w tym roku na śląsku ma taka być Barbórka i Zamkowy, a z tego co wiem to na mazurach też jest kilka takich rajdów i możnaby kilka eliminacji przeprowadzić w ramach okręgówek. Zawsze to mniejsze koszty niż PPZM.
Beskidy na rowerze -> https://plus.google.com/u/0/photos/118155666108479221380/albums
Avatar użytkownika
martin.h
A6
 
Posty: 1109
Dołączył(a): środa, 4 sty 2006, 22:45
Lokalizacja: Chorzów

Postprzez Cendra » czwartek, 4 sty 2007, 22:01

przepraszam, troche sie pomyliłem, bo przeciez do sportu kazde auto ma homologację, w takim razie wie ktoś jakie koła są homologwane do aut polskiej produkcji :?:
Avatar użytkownika
Cendra
A6
 
Posty: 1179
Dołączył(a): niedziela, 24 kwi 2005, 15:09
Lokalizacja: Ciechanów/Warszawa

Postprzez MSG Racing » czwartek, 4 sty 2007, 22:18

Cendra napisał(a):przepraszam, troche sie pomyliłem, bo przeciez do sportu kazde auto ma homologację, w takim razie wie ktoś jakie koła są homologwane do aut polskiej produkcji :?:


Nie, znów się pomyliłeś NIE KAZDE auto ma homologację do sportu!!!

A polskie auta chyba maks 14" 125 i Poldek ale obawiam się że 13" bo po zdjęciach tak wnioskuję.
Maluch ma 13" ale jestem pewny na 99%
"Rally is not a crime" Polska - FB

"Żyję po to, by być najlepszym. Właśnie dlatego zrezygnowałem z prywatnego, osobistego życia" - Ayrton Senna czerwiec 1986

http://www.ganczarczykrally.com

Antyradio -"Liczą się nieliczni"
Avatar użytkownika
MSG Racing
S2000
 
Posty: 3650
Dołączył(a): poniedziałek, 25 lip 2005, 17:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Sosnowiec

Postprzez Pałka » czwartek, 4 sty 2007, 23:55

no właśnie też mi coś nie grało ale nie chciałem kogoś poprawiać bedąc nie pewny tu masz liste aut homologowanych http://www.pzm.pl/tabele_rozne/k_3/E_Voit_Pays.pdf
http://www.scr.civ.pl/ Obrazek
Avatar użytkownika
Pałka
N3
 
Posty: 233
Dołączył(a): poniedziałek, 5 gru 2005, 00:33
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Mars » piątek, 5 sty 2007, 01:39

Ja to jestem ciekaw czy te dziesiątki Ład i Trabantów na Węgrzech mają system gaśnicze, a zawodnicy nowiutkie kombinezonki i gacie. Nie no, skoro jeżdżą to napewno to mają ... :lol:

... PZMot ... z całym Szerlą na czele :evil:
3xFSO + 1xFSM + na jesieni jakieś E36 :D
Avatar użytkownika
Mars
A6
 
Posty: 1753
Dołączył(a): niedziela, 25 kwi 2004, 10:17
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez SoGa_Rally » piątek, 5 sty 2007, 11:49

Ja miałem startowac w RWD malaczem ale widze ze z tego nic nie wyjdzie wiec dlatego ide w góry. Gory owiele taniej wychodza niz RWD.Jak dla mnie to ten caly PZM jest do du.. . Wszystko robia zeby zawodnik miał jakies problemy i zeby skupial sie na jakis homologacjach a nie na szukaniu sponsora.A w polsce pewnie jak by jakis trabant stanoł n BK to pewnie by go nawet nie dopuscili. Panowie normalnie granda banda i tyle.
-------------------SoGa Motorsport---------------
Avatar użytkownika
SoGa_Rally
 
Posty: 49
Dołączył(a): niedziela, 10 gru 2006, 13:59
Lokalizacja: Tychy

Postprzez skateman » piątek, 5 sty 2007, 12:31

MARS - Blazas Osci w Ładzie jeździł używając systemu HANS :P Więc zapewne miał system gaśniczy :P

No tak, Pzmłot.... kicha jak nie wiem... A miało być tak pięknie... Dwie gaśnice, homo.1986.... itd... :(
skateman
A6
 
Posty: 1468
Dołączył(a): wtorek, 15 mar 2005, 14:16
Lokalizacja: Kłodzko/Podzamek

Postprzez krist » piątek, 5 sty 2007, 13:52

SoGa_Rally napisał(a):Ja miałem startowac w RWD malaczem ale widze ze z tego nic nie wyjdzie wiec dlatego ide w góry. Gory owiele taniej wychodza niz RWD.Jak dla mnie to ten caly PZM jest do du.. . Wszystko robia zeby zawodnik miał jakies problemy i zeby skupial sie na jakis homologacjach a nie na szukaniu sponsora.A w polsce pewnie jak by jakis trabant stanoł n BK to pewnie by go nawet nie dopuscili. Panowie normalnie granda banda i tyle.


Zobac na tego linka co dałem wczesniej, slovackykopec.cz, wyscigi gorskei bez licencji i bez wielkich wymagan, chlopaki z fiat&furious sie szykuja na pare rund, jest nawet klasa 126p, wyscigi identyczne z naszymi gsmp, tanio i podobno sympatycznie.
Ja si epoddalem, pzm mnie wyleczyl z polskich rajdow, bylem sedzia na paru eliminacjach, pomagalem znajomym przy serwisie i nie widze sensu frustrowania sie i dawania oba pomiatac dzialaczom ktorzy na codzien pewnie liza d... szefa a w weekendy kompensuja to sobie na rajdach.
krist
N3
 
Posty: 370
Dołączył(a): czwartek, 3 lip 2003, 13:45

Postprzez Mars » piątek, 5 sty 2007, 15:59

A ilu takicj jak Osci jeździ? Wejdz na lepoldsportvideo.hu sciagnij dowolny film z jakiejs Baraniej Kupy czy innej pojeżdzawy, tam nawet w kaskach nie jeżdzą ... A 90% Ład pewnie nawet nie stało koło systemu gaśniczego ...
3xFSO + 1xFSM + na jesieni jakieś E36 :D
Avatar użytkownika
Mars
A6
 
Posty: 1753
Dołączył(a): niedziela, 25 kwi 2004, 10:17
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez skateman » piątek, 5 sty 2007, 16:19

Mars, ja wiem, byłem na Rajdzie Eger... Widziałem... Z tym Oscim to był żart...

Pozdro
skateman
A6
 
Posty: 1468
Dołączył(a): wtorek, 15 mar 2005, 14:16
Lokalizacja: Kłodzko/Podzamek

Postprzez rav » sobota, 6 sty 2007, 00:29

Czy ktoś mi może powiedzieć, czy z licencją międzynarodową byłbym klasyfikowany w RWD, bo chyba o to chodziło, żeby ta klasa była dostępna też dla tych, którzy do tej pory startowali w klasie historycznej?
www.rafalmalinski.pl
Avatar użytkownika
rav
A6
 
Posty: 1396
Dołączył(a): poniedziałek, 4 lis 2002, 00:11
Lokalizacja: Warszawa

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Puchar PZM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

cron