Hamulec duszący moc w autach koncernu VW

Wszystko o rajdówkach "od środka" :)

Moderator: SebaSTI

Postprzez Pancin » wtorek, 26 gru 2006, 00:50

Z moich informacji (od speca zajmującego się dłubaniem wszelkich VW) słyszałem, że da się to zrobić bardzo prosto, ale nie wiem, czy komputer nie będzie wariował. Prawdopodobnie wyświetli tylko "Check'a". Przy włączniku świateł stopu, przy pedale hamulca, jest kostka z 4-ema przewodami. 2 z nich są do świateł stopu, a 2 pozostałe dają sygnał do kompa o wciśniętym hamulcu. Jeżeli odepnie się te kable idące do kompa to blokada nie zadziała, bo nie będzie miała sygnału o wciśniętym hamulcu. Trzeba to sprawdzić, bo info jest nie potwierdzone w żaden inny sposób.
Pancin

http://www.scyzzor.com]www.scyzzor.com
http://www.superoes.pl]www.superoes.pl
Avatar użytkownika
Pancin
N3
 
Posty: 227
Dołączył(a): poniedziałek, 9 maja 2005, 01:30
Lokalizacja: Kielce


Postprzez WRCfan » wtorek, 26 gru 2006, 02:09

To by się zgadzało z tym co ja pisałem o tych dwóch kabelkach.
-how fast are You in 1/4?
-all depends on how many corners I have to take in that 1/4 :twisted:
Avatar użytkownika
WRCfan
A6
 
Posty: 1103
Dołączył(a): poniedziałek, 10 lis 2003, 15:23
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Gokart » piątek, 29 gru 2006, 20:23

W moim samochodzie jest dokładnie tak, jak mówi ADI - naciśnięcie hamulca przy naciśniętym gazie wyłącza gaz, natomiast jeśli najpierw nacisnie się hamulec, gaz normalnie działa.

wg mnie dość ciężko jest nawet mając tą wiedzę hamować lewą nogą, zwłaszcza w nieprzewidzianych sytuacjach :D

natomiast można spokojnie dawać międzygazy czy ew. jesli ktoś jest prawdziwym wymiataczem - odblokowywać koła przy hamowaniu :) .

dzwoniłem też do serwisu/warsztatu Godula i gość potwierdził mi wersję z kostką, od której trzeba tylko odłączyć przewody.
Pozdr
Wojtek
Avatar użytkownika
Gokart
N3
 
Posty: 236
Dołączył(a): wtorek, 6 sie 2002, 13:33
Lokalizacja: Kraków

Postprzez b182 » niedziela, 31 gru 2006, 09:47

no to na co czekas?:D napisz czy działa?
Avatar użytkownika
b182
N2
 
Posty: 185
Dołączył(a): niedziela, 23 lis 2003, 10:26

Postprzez Właściciel Browaru » wtorek, 2 sty 2007, 23:40

ZOWA napisał(a):sprawa wyglada tak.w kazdym aucie ktore nie posiada linki do gazu i gaz jest sterowany elektronicznie nei uda sie nam hamowac lewa w nastepujacy sposob.trzymajac gaz wciskami hamulec( nie poprawna oreracja-auto "straci moc") zeby cokolwiek(przyhamowanie bez zduszenia motoru) wyszlo trzeba najpierw delikatnie nacisnac hamulec a pozniej dopiero gaz i motor sie nie zdusi ale nei bedzie to juz takie latwe jak w normalnym aucie z linka gazu...


To nieprawda. Peugeot 307 też ma gaz drive-by-wire i można w nim hamować lewą nogą bez przeszkód.
Avatar użytkownika
Właściciel Browaru
 
Posty: 24
Dołączył(a): piątek, 7 maja 2004, 10:19
Lokalizacja: Gdynia

Poprzednia strona

Powrót do Mechanika rajdowa

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron