Kto oglądał dziś Valencie? Przyznam, że sporo emocji, kilka dzwonów, mnóstwo akcji i wyprzedzeń


Mocno się zdziwiłem jak usłyszałem, że tor w Valencii może pomieścić 150 000 widzów

Moderator: SebaSTI
Czy ktoś wie, dlaczego BMW mają 5-biegową ręczną krzynkę, a reszta sekwencyjną 6-tkę? I czy 5 jest kłowa? W relacji z Istanbułu pokazywali, jak któryś Muller dusił sprzęgło przy redukcji.
Czy ktoś wie, dlaczego BMW mają 5-biegową ręczną krzynkę, a reszta sekwencyjną 6-tkę? I czy 5 jest kłowa? W relacji z Istanbułu pokazywali, jak któryś Muller dusił sprzęgło przy redukcji.
Nie należy sugerować się tym, co mają rajdowe N-grupy. Teraz to co jeździ w rajdach to jest tzw. N+, ale jeszcze parę lat temu Lancery jeździły ze zwykłymi skrzyniami biegów. W WTCC N-kowa skrzynia biegów to taka jak w serii - w praktyce 5-tka pracująca w układzie H. w sumie trochę się dziwię że na potrzeby WTCC nie zrobili jakiejś krótkiej serii samochodów z lepszą skrzynią biegów. Konieczność uzyskania większej elastyczności silnika odbija się przecież automatycznie na jego mocy...
Kurde no bez jaj ze BMW jezdzi na synchronizowanej skrzyni ze skośnymi zębami. Poważnie, żółtodziobie, nie mają sprzęgieł kłowych? Co do elastyczności, to na pewno mają homologowane różne przełożenia.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości