Buncol napisał(a):Karcin, mozesz przyblizyc temat tego niebezpieczenstwa, bo nie bardzo rozumiem o czym mowisz.
Żeby porządnie zabezpieczyć nowe trasy trzeba je dużo razy przejechać i dokładnie opisać jak mają być one zabezpieczone. Nowe odcinki mają to do siebie, że trzeba bardzo dokładnie oznaczać wszystkie strefy bezpieczeństwa bo są one wkońcu jechane pierwszy raz.
Miesiąc do rajdu, a dopiero niedawno pan Krawczyk się dowiedział, że rajd pojedzie, więc w takim krótkim czasie dokładnie zabezpieczenie nowych odcinków mogło by być niedokładne i niebezpieczne.
Ja też chciałbym żeby były nowe odcinki bo zawsze to coś nowego, ale nie ma tyle czasu żeby poświęcić im tyle czasu. Jak by kasa na rajd była od samego początku to napewno nowe odcinki by były.
Jednak musicie zrozumieć, że w takim tempie jakim w teraz pracuje pan Krawczyk żeby zorganizować ten rajd na bardzo wysokim poziomie ogranicza puszczenie rajdu po nowych trasach. Poprostu brakuje na to czasu. W miesiąc to naprawde trzeba się dużo dużo dużo nalatać żeby pozałatwiać wszystkie zezwolenia

Jak chcecie żeby były nowe trasy to zapraszam do AK Wielka Sowa i pomóżcie przy nowych trasach

Gucio napisał(a):Ty jakby miało cos sie stać to i na Walimiu sie stanie...nie rozumiem co ma stara trasa do nowej.
A no to, że gdyby coś się stało na nowej trasie to wszyscy by zaczeli gadanie, że jak nie było czasu to niepotrzebnie organizator dał nowe trasy. A na Walimiu to kibice już raczej więdzą gdzie mogą stać a gdzie nie

_misiek055_ napisał(a):Zawsze myślałem, że rajd mają być maksymalnie trudne, ale widać się myliłem...
Nie mylisz się

i masz racje, że rajdy to taki sport, że liczą się umiejętności kierowcy, więc muszą być maksymalnie trudne oraz maksymalnie bezpieczne
