Opony deszczowe.

Wszystko o rajdówkach "od środka" :)

Moderator: SebaSTI

Postprzez waszka » wtorek, 13 cze 2006, 00:35

Albert(Zambrów) napisał(a):Nie jest produkowna ale w rozmiarach mniejszyc niz chyba 225. Inzyniezy Bridgestone wymyslaja nową opone, strsza siostre RE720.


Można ją dalej kupić i polecam w indeksie H w rozmiarze 195/50/15.
W indeksie V mniejsza ścieralnośc ale już gorsze trzymanie.
Evo 7 RS in progress...
Avatar użytkownika
waszka
 
Posty: 37
Dołączył(a): środa, 10 sie 2005, 23:43
Lokalizacja: Motoprezent.pl


Postprzez nick555 » wtorek, 13 cze 2006, 19:43

a nie na odwrót przypadkiem? im większy symbol prędkości większa przyczepnosc i szybsze ścieranie... tak mnie uczyli...
Skupuję stare radzieckie zegarki. Jak coś masz niepotrzebnego, zapraszam, może się dogadamy.
Avatar użytkownika
nick555
A6
 
Posty: 1530
Dołączył(a): wtorek, 14 wrz 2004, 22:19
Lokalizacja: Lublin

Postprzez waszka » wtorek, 13 cze 2006, 22:58

Logika wskazuje na to,że guma z indeksem H jest bardziej miękka
a co za tym idzie trzymanie jest lepsze :arrow: ścieralność większa.
Wyprowadźcie mnie z błędu jeśli się mylę :roll:
Evo 7 RS in progress...
Avatar użytkownika
waszka
 
Posty: 37
Dołączył(a): środa, 10 sie 2005, 23:43
Lokalizacja: Motoprezent.pl

Postprzez Beret » środa, 14 cze 2006, 00:54

dokladnie, "szybsza opona" bedzie sie szybciej scierala ale lepiej trzymala

ale dokladnie tak napisane zostalo (chociaz nie pamietam ktory indeks jest wyzszy, v czy h)
nindża nie moze byc mientka

MIEJSCE NA TWOJA REKLAME

www.bwyszkowski.pl
www.codrivers.fora.pl

Obrazek
Avatar użytkownika
Beret
A6
 
Posty: 1232
Dołączył(a): sobota, 19 lut 2005, 22:58
Lokalizacja: wawa-piaseczno

Postprzez waszka » środa, 14 cze 2006, 09:39

Wyższy jest V.......
Evo 7 RS in progress...
Avatar użytkownika
waszka
 
Posty: 37
Dołączył(a): środa, 10 sie 2005, 23:43
Lokalizacja: Motoprezent.pl

Postprzez PLayer » środa, 14 cze 2006, 10:34

Tak na marginesie chciałem dodać, że polecane GoodYeary trzymaja bardzo ładnie... miałem wczoraj małego malutkiego aquasplasha przy ok 160 km/h i bez problemu opony to wybrały. Szarpnięcie było ogromne ale auta nie rzuciło. Dzięki za pomoc przy doborze.
Avatar użytkownika
PLayer
N3
 
Posty: 441
Dołączył(a): środa, 11 cze 2003, 17:41
Lokalizacja: Będzin (obecnie Lincoln UK)

Postprzez bzyq » sobota, 11 lis 2006, 20:03

Apropos wyścigowych deszczy.
Co sądzicie o Matadorach? Slicki kleją wyśmienicie, natomiast deszcze to totalna klapa ...
Edek z krainy kredek ;p
bzyq
A6
 
Posty: 1247
Dołączył(a): poniedziałek, 20 wrz 2004, 15:20
Lokalizacja: Krosno

Postprzez ptakwrc » środa, 20 gru 2006, 00:14

tez taka opinie slyszalem.... znajomi tluka w PZM na suchym matadorem, a deszcz juz drozszy michelin
RFRTEAM.FORA.PL
Avatar użytkownika
ptakwrc
A5
 
Posty: 572
Dołączył(a): wtorek, 9 wrz 2003, 15:03
Lokalizacja: Rzeszów

Poprzednia strona

Powrót do Mechanika rajdowa

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości