(RSMP) 60 Rajd Polski !!!

Archiwum

Moderator: SebaSTI

Postprzez koval » wtorek, 27 maja 2003, 14:01

Dave: masz jakis zdiwny ton wypowiedzi a i wiedza raczej czastkowa. Nikt tu nie mowi ze Kuzi jest Bogiem ale ze powalczy z najlepszymi i za niego 3mamy kciuki - niby dlaczego nie?
Co do wspomnianego przez Ciebie 57. Rajdu Polski powinienes wiedzec ze Lundgaard byl wczesniej w Polsce - przed Krakowskim 2000 pomagal Kuzajowi ustawic auto i sporo sie najezdzil po polskich OSach - niektorzy mowia ze i po OSach wlasnie rajdu Polski... A napewnlo wiedzail jak doskonale ustawic auto na nasze drogi - jest od tego specem.

Faktem jest ze duńczyk byl lepszym kierowcą wtedy od Kuzaja - ale napewno jego Toyota nie byla stara i nic nie warta - na tamte czasy to byla rewelka wprost z Toyota Team Europe. Henrik byl niesamowicie rozjezdzony - walczyl o ME. Badz co badz dla Kuziego Toyota byla nieco slabsza.

Po 10 Osach wyniki byly takie:
Henrik LUNDGAARD 1:10:00.0
Leszek KUZAJ + 0:30.5
Janusz KULIG + 0:35.7
Bruno THIRY + 1:06.6


Wiec nie mow ze "Kuzaj dostal takie lansko na dupe az az mial czerwona i spuchnieta. I teraz co wazne ...Kulig mial super wypasionego Focusa"

Na 11 OSie
Janusz KULIG 4:02.1
Henrik LUNDGAARD +2,1
Leszek KUZAJ +2,4
Bruno THIRY +2,6

Na 12.
Janusz KULIG 8:35.6
Bruno THIRY +2,9
Henrik LUNDGAARD +4,2
Leszek KUZAJ +5,5



Bo "wypasiony focus" to 99 spec tak jak i Corolla Lundgaarda to byly porownywalne technologicznie auta...

Inna sprawa ze Kuzi jest nieobliczalny wtedy przeszarzowal i wycofal sie po 16 Osie. teraz mysle ze majac auto jednak lepsze na polskie dziury niz Peugeot powinien byc bardzo szybki.
http://www.pwr.wroc.pl Obrazek
Avatar użytkownika
koval
N2
 
Posty: 158
Dołączył(a): niedziela, 17 lis 2002, 03:45
Lokalizacja: Wroclaw


Postprzez rav » wtorek, 27 maja 2003, 20:36

Ale jaja. Kuzaja sponsoruje rząd.
Avatar użytkownika
rav
A6
 
Posty: 1396
Dołączył(a): poniedziałek, 4 lis 2002, 00:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez żółtodziób » wtorek, 27 maja 2003, 20:47

koval: powiem nawet więcej, Focus 99 był jeszcze niezbyt dopracowany, podobnie jak obecnie najnowszy tamten był szybki, ale awaryjny. Toyka 99 to był wózek który wywalczył mistrzostwo w kategorii producentów, nie będzie więc przesady w twierdzeniu ze Toyka była wtedy lepsza od Foki... a Dave chyba po prostu nie lubi panów Q... Nie jest to wprawdzie klasa Thiry'ego czy Camposa, ale ma grubo lepszy sprzęt i jedzie u siebie, myślę że szanse ma jak gdzieś nie dzwonknie, ale nie będzie mu łatwo. Campos może odpuści, ale Thiry będzie cisnął do samego końca. Zna ten rajd bo kilka razy startowałe ale... jeszcze ani razu go nie wygrał... Ja upatruję handicapu w fakcie że Kronos nie potrafi na nasze OSy optymalnie ustawić 206stki.
Avatar użytkownika
żółtodziób
A8
 
Posty: 5521
Dołączył(a): środa, 13 lis 2002, 14:55
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Wilu » wtorek, 27 maja 2003, 21:47

ja myślę, że Kuzi nie sponsoruje rządu ale słuszną idee, co do tego nie mam wątpliwości.
dziwne jest jednak to, że Bronek nie docenia Leszka, to nie świadczy o nim najlepiej a może nawet się zemści.
zobaczymy co się bedzie działo, już nie mogę się doczekać najchętniej pojechał bym tam jeszcze dzisiaj.


-
Avatar użytkownika
Wilu
N4
 
Posty: 2488
Dołączył(a): sobota, 4 sty 2003, 23:40
Lokalizacja: Bochnia

Postprzez Dave » wtorek, 27 maja 2003, 22:26

koval napisał :
Co do wspomnianego przez Ciebie 57. Rajdu Polski powinienes wiedzec ze Lundgaard byl wczesniej w Polsce - przed Krakowskim 2000 pomagal Kuzajowi ustawic auto i sporo sie najezdzil po polskich OSach - niektorzy mowia ze i po OSach wlasnie rajdu Polski... A napewnlo wiedzail jak doskonale ustawic auto na nasze drogi - jest od tego specem.

1. co znaczy sporo ? 100-200 czy moze 500 km ? jak napisalem wczesniej dunczyk nigdy w Polsce nie był a nasi krajowi jezdzcy znaja ten rajd tak doskonale i od wielu wielu lat. Jest specem od nastawiania auta no to doskonale. Niech sie Kuzaj uczy takze tego skoro kierowca jest slabiutkim.Widac ze dunczyk nie narzekal ze nie zna tego rajdu, nie zna naszych asfaltow. Tak na pewno zachowywalby sie Kuzaj bedac w Danii ze wiecznie cos nie gra. Lundgaard to prawdziwy fachowiec i profesjonalista bez zwalania winy na cos i kogos.Widac proces adaptowania sie ma bardzo krotki co niestety Lesiu o sobie powiedziec nie moze
Faktem jest ze duńczyk byl lepszym kierowcą wtedy od Kuzaja - ale napewno jego Toyota nie byla stara i nic nie warta - na tamte czasy to byla rewelka wprost z Toyota Team Europe. Henrik byl niesamowicie rozjezdzony - walczyl o ME. Badz co badz dla Kuziego Toyota byla nieco slabsza.

2. Dobrze ze przyznajesz racje, byl lepszy i szybszy.

Po 10 Osach wyniki byly takie:
Henrik LUNDGAARD 1:10:00.0
Leszek KUZAJ + 0:30.5
Janusz KULIG + 0:35.7
Bruno THIRY + 1:06.6


Wiec nie mow ze "Kuzaj dostal takie lansko na dupe az az mial czerwona i spuchnieta. I teraz co wazne ...Kulig mial super wypasionego Focusa"

Na 11 OSie
Janusz KULIG 4:02.1
Henrik LUNDGAARD +2,1
Leszek KUZAJ +2,4
Bruno THIRY +2,6

Na 12.
Janusz KULIG 8:35.6
Bruno THIRY +2,9
Henrik LUNDGAARD +4,2
Leszek KUZAJ +5,5


3.Ciesze sie ze masz ladne uporzadkowane archiwum, ale przytaczanie tu pojedynczych osow wygranych przez naszych to chyba rzecz najbardziej normalna w rajdach. Skoro jezdzili tam przez wiele dlugicha lat szlifujac swoje umiejetnosci to pewnie znali cos lepiej niz dunczyk i pojechali swoje.

Bo "wypasiony focus" to 99 spec tak jak i Corolla Lundgaarda to byly porownywalne technologicznie auta...

4.rotfl - focus z samego zalozenia jest autem nowszym o zupelnie innej trakcji niz corolla, do budowy focusa uzyto chociazby modelowania komputerowego (tak jak w lotnictwie)

Inna sprawa ze Kuzi jest nieobliczalny wtedy przeszarzowal i wycofal sie po 16 Osie. teraz mysle ze majac auto jednak lepsze na polskie dziury niz Peugeot powinien byc bardzo szybki

5. Rozumiem i biorę pod uwagę Twoją opinie, zwroc uwage ze Kuzaj przeszarżował i nie dał rady. Tak samo moze byc teraz, dobre auto, znany rajd, zachodni zawodnicy i nie wytrzyma cisnienia i bedzie po ptokach. Jestem patriota, ale Kuzaj nie da rady.
Dave
 
Posty: 11
Dołączył(a): wtorek, 27 maja 2003, 00:32

Postprzez Dave » wtorek, 27 maja 2003, 22:32

żółtodziób napisał :
... a Dave chyba po prostu nie lubi panów Q...


Kuzaja nie specjalnie, ale Kulig super sympatyczny facet. Była okazja żeby mu reke uscisnac i chwile porozmawiac. Inteligentny i mily gosc, nie obnosi sie specjalnie jaki on jest wielki i szybki. Jednak tamten polski rozczarował mnie bardzo jak Polacy przyjęli baciska. Focus Kuliga jakoś sie nie psuł :) na pewno mniej niz Escort :)
Dave
 
Posty: 11
Dołączył(a): wtorek, 27 maja 2003, 00:32

Postprzez żółtodziób » wtorek, 27 maja 2003, 22:50

Właśnie dlatego ze sie nie psuł prawdopodobnie był wolniejszy od Toyki. Wzmocnili to i owo, niektórych rzeczy nie wzmocnili do dziś (np. sprzęgło po jednym rajdzie nadaje sięna śmietnik), być może gdzie niegdzie zastosowali stare, sprawdzone rozwiązania i na pewno odbilo się to na parametrach wozu. Poza tym co z tego że tak fajnie przy użyciu kompów i technologii lotniczej opracowywali tę fokę skoro i tak okazała się niewypałem. Najlpszy dowód jak mocno różnił się on od następnej specyfikacji, foka A.D. 2000 to prawie zupełnie inne auto. Poza tym Toykę na pewno też na komputrach robili, tylko się tym nie chwalili... To że to była zupełnie inna trakcja przede wszystkim wynikało z innego rozkładu mas, rozstawu osi i gabarytów auta. Toyka sama w sobie była dobrze wyważonym, spokojnym autem, Focus był mocno przeważony z przodu, stąd zastosowanie tak monstrualnego spoilera w spec 2003...
Avatar użytkownika
żółtodziób
A8
 
Posty: 5521
Dołączył(a): środa, 13 lis 2002, 14:55
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Tomisny » wtorek, 27 maja 2003, 23:03

Dave: Twoja wypowiedz jest tak nacechowana subiektywizmem, ze nikt nie wezmie jej powaznie...skoro twoj jedyny argument to to ze Kuzaj jest slabym kierowca... Odrzucasz natomiast argumenty wziete z archiwum i jednoznacznie mowiace o tym ze zadnych batow nie bylo...przeciez to jest sport, ktos przegrywa ktos wygrywa. Walka byla...

Co do narzekan Kuzaja na warunki to chyba pomyliles go z Holowczycem... Pamietam jak Kuzi kiedys po bledzie powiedzial "sorry, kierowca nawalil" Tymczasem pamietam wiele wypowiedzi Holka narzekajacego na auto...

Tak jak mowia cholopaki Toyota wtedy byla najlepszym autem rajdowym dostepnym dla prywatnych kierowcow, a Focus byl dopiero w fazie dopracowywania. Teoria, ze Focus byl projektowany komputerowo, a Corolla nie jest smieszny... Nie zapominaj ze Toyote budowali w 1997 roku... a Focusa ledwie 2 lata pozniej! Wierz mi ze w tym czasie wiele sie nie zmienilo w sposobie projektowania aut.



Skoro jezdzili tam przez wiele dlugicha lat szlifujac swoje umiejetnosci to pewnie znali cos lepiej niz dunczyk i pojechali swoje.


Sam sobie zaprzeczasz...
Tomisny
Avatar użytkownika
Tomisny
N3
 
Posty: 351
Dołączył(a): niedziela, 20 paź 2002, 16:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Psycholog_Rajdowy » wtorek, 27 maja 2003, 23:03

rav: Rząd go sponsoruje :?: :!: Prędzej Ty i ja :!: I muszę przyznać, że nie jestem z tego specjalnie zadowolony :!: :evil:
Rally_Psycho

Ponieważ rozpoczął się dla mnie okres wakacyjny, zmieniłem avatar na mniej formalny. ( : Zastrzegam sobie jednak prawo powrotu do dotychczasowego, wraz z rozpoczęciem kolejnego roku akademickiego. ( :
Avatar użytkownika
Psycholog_Rajdowy
A5
 
Posty: 630
Dołączył(a): sobota, 19 paź 2002, 19:58
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez TommiCrazy » środa, 28 maja 2003, 12:45

Ta dyskusja o talencie Kuzaja trwa od poczatku tego forum i pewnei neizakonczy się z jego zamknieciem!!! zawsze bedą argumenty ku temu by sie doniego doczepić ale jednak na rajdach mistrzostw europy walczy o czołowe miejsca wiec niemozna powiedziec ze jest ZŁY.
( tak pozatym , ktos wie co moze być powodem ze mi dziś biegi 1 i 2 ciezko wskakiwały jak wyjeżdzałem z garażu?, czułem zakażdym razem oprór na dzwigni, najwiekszy na 1nce, w garazu było bardzo chłodno, i pomyslałem sobie ze to kwestia rozjeżdzenia!!! bo pochwili było już lepiej! )
Obrazek
Mitsubishi Starion Turbo EX2000
Avatar użytkownika
TommiCrazy
A6
 
Posty: 1057
Dołączył(a): środa, 16 paź 2002, 20:40
Lokalizacja: Skawina-cheltenham UK

Postprzez Baca » środa, 28 maja 2003, 12:46

Chciałbym przypomnieć w tym miejscu tekst jaki znalazł się w pierwszej informacji dotyczącej 60 Rajdu Polski:

" (...) a godność przewodniczącego Komitetu Honorowego przyjął premier Leszek Miller."
Baca
A5
 
Posty: 704
Dołączył(a): czwartek, 20 lut 2003, 18:35
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Kubus » środa, 28 maja 2003, 12:52

Słuchajcie nie wiem czy ktos juz to pisał ale Akcja "tak jestem europejczykiem" nie jest w zaden sposób promowana przez rzad.To Akcja promowana przez prywatna firme własciciela bodajze rmf fm.Tak wiec Rzad nie am z tym nic wspólnego.pozdr
www.facebook.pl/rajdomaniacy/
Avatar użytkownika
Kubus
A5
 
Posty: 830
Dołączył(a): środa, 31 lip 2002, 17:16
Lokalizacja: Kraków

Postprzez TommiCrazy » środa, 28 maja 2003, 19:54

Własnie co miałem jechac na probe i jest jeszcz gorzej!!!!! teraz prawie biegi niechcą wejsc i cięzko wychodzą , kurcze, to moze łożysko jak sugeruje znajomy ale jak sie jedzie to niechałasuje, wiec moze docisk poluzował bo mowił ze czuć sprzęgło czyli słabo wysprzęgla i się grzeje!!! kurde ale bedzie chyba problem :(, najdziewniejsze jest to ze sie zrobił luz na pedlae sprzęgła, i biegi w skakują ale jak na hamca docisne do konca sprzegło , , ale w czasie jakzdy to juz niefajnie sie jedzie, biegi 3 4,5 wkakują lepiej w czasie jazdy niż 1 i 2, choc to wcale nieznaczy ze wskakuja dobrze!!!!! oprucz tego słysze zgrzypienie jak naciskam sprzęgło , którego niesłyszałem wczesniej
zeby nierobic bałaganu, otworze nowy temat w dziale mechaniki , jak ktos cos bedzie wiedział to HELP
Obrazek
Mitsubishi Starion Turbo EX2000
Avatar użytkownika
TommiCrazy
A6
 
Posty: 1057
Dołączył(a): środa, 16 paź 2002, 20:40
Lokalizacja: Skawina-cheltenham UK

Postprzez koval » czwartek, 29 maja 2003, 01:40

Paweł Stefaniuk na Polskim bedzie zamiatał tym Clio Maxi kit car po Doskoczu :?: czy to tylko Clio S16 czy williams - mialo byc cos po doskoczu - na maxi chyba za malo potrafi "Samolot" - chociaz kto go tm wie...
http://www.pwr.wroc.pl Obrazek
Avatar użytkownika
koval
N2
 
Posty: 158
Dołączył(a): niedziela, 17 lis 2002, 03:45
Lokalizacja: Wroclaw

Postprzez Psycholog_Rajdowy » czwartek, 29 maja 2003, 10:28

Clio Williams, którym wcześniej jeździł Bohdan Herink. Samochód zbudowany podobno przez fabryczny zespół Renault. Moc 215 KM.
Rally_Psycho

Ponieważ rozpoczął się dla mnie okres wakacyjny, zmieniłem avatar na mniej formalny. ( : Zastrzegam sobie jednak prawo powrotu do dotychczasowego, wraz z rozpoczęciem kolejnego roku akademickiego. ( :
Avatar użytkownika
Psycholog_Rajdowy
A5
 
Posty: 630
Dołączył(a): sobota, 19 paź 2002, 19:58
Lokalizacja: Warszawa

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Archiwum

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron