zamnkniety blok

Wszystko o rajdówkach "od środka" :)

Moderator: SebaSTI

zamnkniety blok

Postprzez boczo777 » piątek, 28 kwi 2006, 15:05

pod adresem: http://motoryzacja.interia.pl/news?inf=742352 mozecie poczytac o imprezie czopera, zaineteresowal mnie bardzo jeden fragment tego artykulu, a mianowicie: "Silnik w Subaru to jednostka o pojemności 2,2 litra zbudowana w oparciu o tzw. "zamknięty blok". Taka konstrukcja jest bardziej wytrzymała i odporna na wysokie doładowanie"

juz kiedys spotkalem sie z tym okresleniem bodajrze w GT, czy moglby ktos wytlumaczyc na czym polega taka specyficzne konstrukcja silnika, jakie inne auta wykorzystuja taka rchitekture i czy moze da sie gdzies znalezc schematy takiego motoru??

dziekuje
boczo777
 
Posty: 32
Dołączył(a): sobota, 14 sty 2006, 13:42
Lokalizacja: chicago


Postprzez schwepes » piątek, 28 kwi 2006, 15:29

płasz wodny naokoło cylindra jest częściwo zamknięty od góry dzięki czemu większa się sztywność bloku, można też zmniejszyć odległość między między cylindrami zmniejszając rozmiar i masę silnika.
Avatar użytkownika
schwepes
A6
 
Posty: 1209
Dołączył(a): piątek, 2 sie 2002, 22:13
Lokalizacja: Kraków

Postprzez boczo777 » poniedziałek, 1 maja 2006, 20:39

dzieki panie, wydrukowalem twoja odpowiedz, poszedlem do znajomego mechanika, przeczytalem, on wytlumaczyl i pokazal i faktycznie ma sens :D :D :D :D :D :D
boczo777
 
Posty: 32
Dołączył(a): sobota, 14 sty 2006, 13:42
Lokalizacja: chicago


Powrót do Mechanika rajdowa

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron