Jak myslicie !!! Kto, jak, gdzie i w czym ??? - sezon 2006

Rajdowe Samochodowe Mistrzostwa Polski

Moderator: SebaSTI

Postprzez solota_RallyPL.com » poniedziałek, 17 kwi 2006, 10:50

martin.h może i masz racje, bo jak pamiętam różnica pomiędzy Subaru N10 a N11 była w widocznym spojlerze i zbiorniku paliwa, któy obniżono czy coś takiego.

chodzi o to, że różnica pomiędzy kolejnymi ewolucjami jest mała i może lepiej przeznaczyć kase, którą wkłada się w nową rajdówkę na zagraniczne starty, a samochód wymieniać co 2-3 ewolucje
JANUSZ KULIG 1969-2004
RICHARD BURNS 1971-2005
MICHAEL PARK 1966-2005
COLIN MCRAE 1968-2007

"Forever in Memory"
Avatar użytkownika
solota_RallyPL.com
A5
 
Posty: 565
Dołączył(a): czwartek, 18 sie 2005, 10:42
Lokalizacja: Kwidzyn/Trójmiasto


Postprzez Kostek » poniedziałek, 17 kwi 2006, 12:24

No nie wiem jeśli np. bebenek sprzeda swoje EVO VIII to nie bedzie go kosztowało 400tyś te EVOIX tylko duuuzo mniej i za tą kase którą będzie musiał dołozyć żeby kupić IX pojechał by max jeden rajd zagraniczny a nowsza fura przyciąga sponsorów
Avatar użytkownika
Kostek
N3
 
Posty: 225
Dołączył(a): niedziela, 1 sty 2006, 21:32
Lokalizacja: Tychy

Postprzez krystof » poniedziałek, 17 kwi 2006, 14:09

Kostek napisał(a):No nie wiem jeśli np. bebenek sprzeda swoje EVO VIII to nie bedzie go kosztowało 400tyś te EVOIX tylko duuuzo mniej i za tą kase którą będzie musiał dołozyć żeby kupić IX pojechał by max jeden rajd zagraniczny a nowsza fura przyciąga sponsorów


W tym przypadku M.B. VIII nie sprzedaje, auto bedzie przeznaczone do innych celow :)

Moze przebuduje na WRC??
Obrazek
Avatar użytkownika
krystof
N2
 
Posty: 117
Dołączył(a): poniedziałek, 26 kwi 2004, 18:44

Postprzez solota_RallyPL.com » poniedziałek, 17 kwi 2006, 22:48

ale nowy samochód to nauka nowych nastawów i stylu prowadzenia, jak driver jeździł cały sezon jedną furą to wie co sie dzieje, a jak nowa to musi się dotrzeć patrz Kuchar Elmot 2005
JANUSZ KULIG 1969-2004
RICHARD BURNS 1971-2005
MICHAEL PARK 1966-2005
COLIN MCRAE 1968-2007

"Forever in Memory"
Avatar użytkownika
solota_RallyPL.com
A5
 
Posty: 565
Dołączył(a): czwartek, 18 sie 2005, 10:42
Lokalizacja: Kwidzyn/Trójmiasto

Postprzez Kostek » poniedziałek, 17 kwi 2006, 22:58

Może mają jakieś kompleksy :lol: bo on ma N12 to ja też musze mieć nie będę gorszy :wink: pewnie też coś w tym jest
Avatar użytkownika
Kostek
N3
 
Posty: 225
Dołączył(a): niedziela, 1 sty 2006, 21:32
Lokalizacja: Tychy

Postprzez skateman » poniedziałek, 17 kwi 2006, 23:36

Kostek napisał(a):Może mają jakieś kompleksy :lol: bo on ma N12 to ja też musze mieć nie będę gorszy :wink: pewnie też coś w tym jest


Tomphson raczej nie ma kompleksów :] A dlaczego ma N12? Bo ma dość N11 :] Nowa subarka jest zrobiona przez niego, a nie przez prodrive. A wiadomo jak QHR narzekał na prodrive.

Nasuwa się pytanie. Dlaczego nie przrobił N11?
Nie jestem pewnien, na testach mówił coś o gwarancji czy czymś takim...podobno jeśli kupisz coś od prodrive nie możesz nic zmieniać po swojemu. Nie jestem tego pewnien, więc nie dam sobie ręki uciać :)
skateman
A6
 
Posty: 1468
Dołączył(a): wtorek, 15 mar 2005, 14:16
Lokalizacja: Kłodzko/Podzamek

Postprzez denzel » wtorek, 18 kwi 2006, 00:21

Jest jeszcze jedna rzecz. Ścisła człówka w RSMP jest mocno wyrównana i o wyniku w dużej mierze mogą decydować detale w budowie samochodów. Weźmy pod uwagę np Kuzaja. Jeździ w teamie Subaru i ze wzgędów marketingowych powinien jeżdzić najwnowszą evolucją tej marki. jeśli on ma auto w najwyższej spec to cieżko będzie z nim wygrać starszym samochodem.
Co do wspomnianego Svedlunda, to weźcie pod uwagę fakt, ze to był rajd szutrowy a na tej nawierzchni mniejsze różnice techniczne nie są aż tak istotne.
Skoro mowa o marketingu to z punktu widzenia sponsora lepiej żeby zawodnik latał najnowszym samochodem bo to dobrze o nim swiadczy (nowoczesność, nadążanie za postępem technologii itd).
denzel
N3
 
Posty: 221
Dołączył(a): poniedziałek, 2 cze 2003, 18:21
Lokalizacja: Kraków

Postprzez martin.h » wtorek, 18 kwi 2006, 11:34

denzel napisał(a):...Co do wspomnianego Svedlunda, to weźcie pod uwagę fakt, ze to był rajd szutrowy a na tej nawierzchni mniejsze różnice techniczne nie są aż tak istotne...


Tak zgodze się, ale jeśli Svedlund jechałby Evo6-stką! Wymień mi różnice między Evo7, a najnowszym Evo9 - kosmetyka. Mitsubishi wystawia na rynek Evo9, żeby wszyscy się przesiadali na nowe auto (czysty chwyt marketingowy), a naprawdę to Evo7 jest tak samo dobre jak Evo9. Ja jeśli miałbym kasę na nowe Evo9 to wolałbym zainwestować w "mocniejszą" elektronikę do siódemki i lepszy zawias. Niestety homologacja aut N-grupowych jest taka, że wraz ze zmianą ewolucji nie można za wiele zmienić. Zobacz silnik w Evo, to jest praktycznie cały czas ten sam motor.
Beskidy na rowerze -> https://plus.google.com/u/0/photos/118155666108479221380/albums
Avatar użytkownika
martin.h
A6
 
Posty: 1109
Dołączył(a): środa, 4 sty 2006, 22:45
Lokalizacja: Chorzów

Postprzez denzel » wtorek, 18 kwi 2006, 12:25

Różnice są minimalne ale jednak są.
Staniszewski jechał Evo 6 i zajał 3 m-ce. Gdyby był to rajd asfaltowy to by nie miał najmniejszych szans. W Polsce niestety większość rajdów jest asfaltowa.
...Ja jeśli miałbym kasę na nowe Evo9 to wolałbym zainwestować w "mocniejszą" elektronikę do siódemki i lepszy zawias...

Gdbyś był w ścisłej czołówce i miał też możnych sponsorów to oni raczej nie pozwolili by Ci jeździć samochodem o dwie generacje starszym od konkurencji. Czysty, brutalny PR i marketing.
denzel
N3
 
Posty: 221
Dołączył(a): poniedziałek, 2 cze 2003, 18:21
Lokalizacja: Kraków

Postprzez karcin » środa, 19 kwi 2006, 00:09

http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=7430425065d34ed7 Obrazek
Avatar użytkownika
karcin
A6
 
Posty: 1035
Dołączył(a): czwartek, 19 sie 2004, 17:29
Lokalizacja: Wałbrzych

Postprzez michalwoj » czwartek, 20 kwi 2006, 20:47

karcin napisał(a):http://www.rallycarsforsale.net/clas/index.php?ct=fsrc&md=details&id=13681



czyli, że niby co ?? S2000 po elmocie ?? :>
KULIG FOREVER !!!
BĘBNY GO !!!
Avatar użytkownika
michalwoj
N1
 
Posty: 96
Dołączył(a): czwartek, 23 lut 2006, 19:50
Lokalizacja: Bochnia

Postprzez Marmetal » czwartek, 20 kwi 2006, 20:51

michalwoj napisał(a):
karcin napisał(a):http://www.rallycarsforsale.net/clas/index.php?ct=fsrc&md=details&id=13681



czyli, że niby co ?? S2000 po elmocie ?? :>


Miejmy nadzieję, że tak :). Coś czuję, że wnet ujrzymy Fiata Grande Punto Super 2000 w kraju (nie liczę Bassa na Polskim ;)).
Marmetal
S2000
 
Posty: 3290
Dołączył(a): czwartek, 26 maja 2005, 15:20

Postprzez Gucio » czwartek, 20 kwi 2006, 20:51

michalwoj napisał(a):
karcin napisał(a):http://www.rallycarsforsale.net/clas/index.php?ct=fsrc&md=details&id=13681



czyli, że niby co ?? S2000 po elmocie ?? :>

szkoda, że nie na elmot... ale lepszy rydz niż nic :P 8) :wink:
EOS 7D,400D/50 1.8/17-50 2.8/70-200 F4 L/580EX II :mrgreen:
http://www.image-sport.net moja stronka :)
Leszek!!
Avatar użytkownika
Gucio
S2000
 
Posty: 3508
Dołączył(a): poniedziałek, 2 maja 2005, 23:54
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Mroowa » czwartek, 20 kwi 2006, 23:09

Może po prostu sprzedają starą specyfikację, a Frycz dostanie jakieogoś pofabrycznego :D Wszyscy są zgodni do tego S2000 w Polsce w tym roku ?
Avatar użytkownika
Mroowa
S2000
 
Posty: 3503
Dołączył(a): środa, 14 sty 2004, 19:38
Lokalizacja: Bielawa GG:6570337

Postprzez Togliatti » czwartek, 20 kwi 2006, 23:13

Podejrzewam, że Procar ma więcej niż jedno Punto...

A S2000? Pożyjemy, zobaczymy.
Togliatti
 
Posty: 38
Dołączył(a): czwartek, 24 mar 2005, 18:52
Lokalizacja: Wwa

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do RSMP

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości