jak podkręcić silnik subaru 2,0 bez turba??

Wszystko o rajdówkach "od środka" :)

Moderator: SebaSTI

jak podkręcić silnik subaru 2,0 bez turba??

Postprzez gumowy » piątek, 17 mar 2006, 16:55

pytanie do fachowców!!
Jestem szczęsliwym posiadaczem imprezy 2001r. z dwólitrowym silnikiem bez turbiny, fabrycznie ma 125 KM- mało!!
Chciałbym to troche podkręcić, nie ingerując dużo w motor.
Avatar użytkownika
gumowy
N1
 
Posty: 99
Dołączył(a): piątek, 9 gru 2005, 08:53
Lokalizacja: Krakooff


Postprzez Ohlins » piątek, 17 mar 2006, 20:54

jak podkrecić 2 litry bez turba??? hmmmmm załozyć turbo:D
a tak na powaznie to myśle ze cos z elektronika kombinować
Avatar użytkownika
Ohlins
A6
 
Posty: 1969
Dołączył(a): środa, 10 gru 2003, 09:54
Lokalizacja: Bochnia

Postprzez opornick » sobota, 18 mar 2006, 16:36

mozesz:
1. isc w N/A (dolot ze stozkiem,kolektor dolotowy zmienic lub zmodyfikowac, kanaly w glowicy wypolerowac, glowice splanowac, kolektor wydechowy zmienic, caly wychech od kolektora do konca zmienic, ostre walki, na koniec stronie elektroniki)
2. zalozyc turbo ( i wszystko co sie z tym wiaze)
3. zalozyc kompresor ( i wszystko co sie z tym wiaze)
4. zmienic silnik
5. zmienic auto

do tego przy wzmocnionym silnuiku sprzeglo szybciej moze pasc hamulce przydalyby sie mocniejsze i zawieszenie lepsze.
Always ready for a ride...
Avatar użytkownika
opornick
N1
 
Posty: 94
Dołączył(a): wtorek, 31 sty 2006, 16:25

Postprzez żółtodziób » poniedziałek, 20 mar 2006, 01:23

No cóż, STI to z tego nie zrobisz, ale możesz iść w przeróbki, które spowodują ze będziesz mógł się tym sprawniej poruszać, chip, polerka splanowanie głowic. Pytanie tylko czy jest sens, moze dzięki temu będziesz się zbierał do setki o sekundę szybciej, ale nie będzie to sportowa gablota. Do tego troszkę sie wybulisz, w Subarynie jest kiepski dostęp do silnika, w szczególnosci do głowic, a tam będzie najwięcej zabawy właśnie. Zastanów się dobrze czy warto, czy lepiej zmienic furę na WRX.
Avatar użytkownika
żółtodziób
A8
 
Posty: 5521
Dołączył(a): środa, 13 lis 2002, 14:55
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez stein911 » poniedziałek, 20 mar 2006, 15:06

Odpuść sobie ten silnik, kup wrx.
Avatar użytkownika
stein911
A6
 
Posty: 1055
Dołączył(a): środa, 29 paź 2003, 19:23
Lokalizacja: Aachen

Postprzez WRCfan » środa, 12 kwi 2006, 11:11

Najtańszy sposób na tuning 2.0 n/a to kupno WRX'a....z resztą na forum Subaru ten temat był wielokrotnie poruszany...
-how fast are You in 1/4?
-all depends on how many corners I have to take in that 1/4 :twisted:
Avatar użytkownika
WRCfan
A6
 
Posty: 1103
Dołączył(a): poniedziałek, 10 lis 2003, 15:23
Lokalizacja: Kraków


Powrót do Mechanika rajdowa

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

cron