Basket napisał(a):Mam pytanie : jak i co możliwie najtańszym kosztem w nim przerobić żeby móc coś zdziałać w KJSProszę o konkretne i szczegółowe odpowiedzi.Z góry dziękuję
EDIT : Proszę też o orientacyjne koszty danych przeróbek
Nie sluchaj ich... tak naprawde maluszek to swietna zabawka do KJSow, jak sie go z glowa przygotuje, na poczatek jest w sam raz. A to ze w klasie maluchow ciezko jest wygrac to tylko + bo jest konkurencja i jest z kim walczyc... przeciez nie po to sie startuje, zeby przyjechac jako jedna z 3 zalog i wygrac.
Powracajac do tematu.
Najpierw musisz doprowadzic malucha do stanu uzywalnosci, blacha musi byc w dobrym stanie, szczegolnie mocowania amortyzatorow, wachaczy i resora. Nastepnie wywalasz wszystko ze srodka, i zeskrobujesz mase bitumiczna (jak odchudzamy to odchudzamy), pozatym pod tylnia kanapa jest miejsce gdzie blachy sa zgrzewane nalezy je obspawac.
Na samym poczatku zainwestuj w zawieszenie+ kubly i pasy. Ceny sa rozne w zaleznosci od tego jak bedziesz robil zawieszenie i jakie robil kubly itp.
Najtansza wersja zawiechy to, z przod klepiesz resor na 14 cm+ piuro i planujesz podstawki pod resorem o jakis 1 cm (jakies 60zł). Z tylu wrzucasz sprezyne od Trucka przecieta na pol. Amorki utwardzasz.. tu mozna to zrobic na pare sposobow, dajesz specjaliscie lub zalewasz gestym olejem, albo kupujesz Bilsteiny (najdrozsza wersja)
Wiekszosc rzeczy mozna samemu zrobic.
Silnik mozna na wiele sposobow robic, ale na poczatku najwazniejsze jest zeby zawieszenie dawalo rade.
Wlasciwie odpowiedzi na wszystkie pytania odnosnie przygotowania malucha do KJSow znajdziesz na tym forum -->
http://motonews.pl/sh_forum.php?op=fvf&f=25