przez żółtodziób » niedziela, 15 sty 2006, 22:52
Patrząc realnie Loeb albo Solberg. Ten nowy Focus to padlina, zespół nie ma kasy, wiemy już kto będzie stanowił drugą ligę po odejściu Mitsu i Skody.
Wszystko zależy na jak długo wystarczy Xsara, widać że nadętych francuzów nic nie nauczyła lekacja z Pugiem 206 i 307, kiedy to zaniedbania poczynione dwa lata temu surowo się zemściły na zespole. Był taki moment, że 307 JESZCZE nie było konkurencyjne, a 206 JUŻ nie było konkurencyjne. To pociagnęło tylko lawinę kłopotów, przyspieszpony ddebiut, w efekcie 307 na starcie została w tyle, było to szybkie auto, ale do samego końca nieprzewidywalne.
jedno jest dla mnie pewne - tak ochydnego WRC jak C4 jeszcze nie było. Aż się samo z ust człowiekowi wyrywa żeby umoczyli sezon 2007...
No, ale wyraziwszy swoją dezaprobatę do wszystkiego co francuskie (oprócz Francuzek, które nigdy nie są po 40stce, ech... oraz głośników Focala/JMLab) można wrócić do tematu. Wszystko zależy co tak na prawdę knuje Citroen, czy Kronos to tylko zasłona dymna, czy szukanie oszczędnosci. Jeżeli to drugie to marny ich los, równie dobrze mogliby sobie diesla założyć żeby mniej palił. Xsara jest w tej chwili najlepszym WRCakiem, ale wystarczy kilka miesiecy żeby spadła do drugiej ligi, jeżeli Citroen zmierza rozwijać ten wóz i wypuścić C4 w momencie, kiedy będzie dobrze już przetestowane i konkurencyjne to raczej nie sądzę żeby Subaru mogło pokrzyżować im szyki, wydaje mi się jednak że nie jest to zasłona dymna (bo jeśli jest to wyjątkowo cienka, nikogo z konkurentów raczej nie wyprowadzą w pole w ten sposób) to do głosu w krótkim czasie dojdzie Solberg. Oczywiście pod warunkiem że gablota bedzie kończyc rajdy.
Generalnie FIA należy się nagroda Złotej Kupy, bo z WRC własnie zrobili śmietnik. To już nawet kpina nie jest żeby przed sezonem było wiadomo, że cały ten cyrk jest robiony tak na prawdę dla dwóch kierowców. Te wszystkie nikiony dolarów, które by ie przydały kambodżańskim dzieciom albo mnie nawet tylko po to żeby stworzyć widowisko o którym z góry wiadomo że będzie mierneTrzeba było jeszcze bardziej kalendarz rozszerzyć to na pewno więcej producentów by przyciągnęli... zjeby genetyczne... jak tak dalej pójdzie to do oglądania zostanie tylko japońska seria GT, dziwne że oni potrafią skupić wiele zespołów i za każdym razem zapewnić ostrą walkę. Szkoda tylkoże nikt rtego nie transmituje, bo wszystko co oficjalne pod patronatem FIA robi się cokolwiek nudne...