Kuzaj w mistrzostwach produkcyjnych.

...co w świecie WRC piszczy

Moderator: SebaSTI

Postprzez KaMiLL WRC » sobota, 31 gru 2005, 11:15

qbus napisał(a):Auto podobno już jest w KrK... widocznie z czymś jest coś nie tak że nie pojedzie nim Leszek Magurskiego... a samochody te których będzie używał podczas PCWRC i podczas MP to będą pewnikiem dwa zupełnie różne auta... tzn to którym Leszek będzie jeździł w Polsce to będzie jego a to w MŚ japońskiego zespołu. przynajmniej mi się tak wydaje...


Co do tego nie mam żadnych watpliwości. Zespół SYMS dysponuje własnymi Imprezami N11 Spec C. Nie wiem dokładnie ile maja rajdówek...napewno conajmiej dwie. Podczas Rajdu Turcji w barwał zespołu SYMS jechali Fin - Teiskonen (cały cykl PCWRC) i kilka razy Al-Wahaibi (zdjecie w nowym WRC na str. 40). Podczas rajdu Cypru omanczyk jechał N10, ale tą Impreze przejął Kuzaj (Podczas Barbórki jechał nią Ruta)
Avatar użytkownika
KaMiLL WRC
A5
 
Posty: 946
Dołączył(a): niedziela, 20 lut 2005, 21:34
Lokalizacja: Jelenia Góra


Postprzez Baca » sobota, 31 gru 2005, 13:37

KoTaRbA__fAn napisał(a):Takie uboczne pytanko: co właściwie jeździło w N4 oprócz Miśków, Subaryn i Escortów. :lol:


Oprócz już wymienionych w N4 pojawiały się też np: Mazda 323, Lancia Delta Integrale, Ford Sierra RS Cosworth, Subaru Legacy, Mitsubishi Galant, Vauxhall Calibra Turbo 4x4

PAT napisał(a):Nie pamiętam jednak jakie wyniki robiły GTIR-y w mistrzostwach świata.


W 1992 De Mevius takim właśnie autem zdobył mistrzostwo świata w N-ce.
Baca
A5
 
Posty: 704
Dołączył(a): czwartek, 20 lut 2003, 18:35
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Karol » sobota, 31 gru 2005, 20:36

Baca napisał(a):Oprócz już wymienionych w N4 pojawiały się też np: Mazda 323, Lancia Delta Integrale, Ford Sierra RS Cosworth, Subaru Legacy, Mitsubishi Galant, Vauxhall Calibra Turbo 4x4.


Tylko, że to dawne czasy a mi chodziło raczej o drugą połowe lat 90 :wink:
https://www.facebook.com/10tonsband?fref=ts
Avatar użytkownika
Karol
A6
 
Posty: 1965
Dołączył(a): wtorek, 1 lis 2005, 12:18
Lokalizacja: Radomyśl Wielki/Kraków

Postprzez Baca » poniedziałek, 2 sty 2006, 23:54

KoTaRbA__fAn: Nie takie znów dawne czasy. :wink: Każde z wymienionych aut można było zobaczyć jeszcze w drugiej połowie lat 90 na trasach mistrzostw świata.

Oczywiście nie było ich dużo (przeważnie pojedyńcze egzemplarze), nie były też zbyt konkurencyjne dla czołówki, ale startowały.

A do aut znanych z N4 można jeszcze dodać Celicę GT-Four.
Baca
A5
 
Posty: 704
Dołączył(a): czwartek, 20 lut 2003, 18:35
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Karol » wtorek, 3 sty 2006, 12:35

Oj uwierz Baca odległe czasy :lol:A Sierra to wczęsniejszy Escort więc się nie liczy :P :twisted: :D :lol: W Polsce Hołek śmigał chyba GT-4?? Mylęw się??

W pierwszym roku wprowadzenia A-Grupy (zniesienie B) z tego co wiem na placu boju pozostały: Mazda, Toyota, Audi, Lancia, Ford i ktoś jeszcze?? :twisted:
https://www.facebook.com/10tonsband?fref=ts
Avatar użytkownika
Karol
A6
 
Posty: 1965
Dołączył(a): wtorek, 1 lis 2005, 12:18
Lokalizacja: Radomyśl Wielki/Kraków

Postprzez Fryta » wtorek, 3 sty 2006, 12:43

KoTaRbA__fAn napisał(a):Oj uwierz Baca odległe czasy :lol:A Sierra to wczęsniejszy Escort więc się nie liczy :P :twisted: :D :lol:


:?: :?: :?:

Ja podobieństw poza znaczkiem nie widzę żadnych... ;)
Avatar użytkownika
Fryta
N3
 
Posty: 436
Dołączył(a): piątek, 2 wrz 2005, 11:19
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez _misiek055_ » wtorek, 3 sty 2006, 16:28

Fryta napisał(a):
KoTaRbA__fAn napisał(a):Oj uwierz Baca odległe czasy :lol:A Sierra to wczęsniejszy Escort więc się nie liczy :P :twisted: :D :lol:


:?: :?: :?:

Ja podobieństw poza znaczkiem nie widzę żadnych... ;)

Napędy, silnik wzdłużny, chyba też płyta podłogowa Cossiego to przerobiona Sierra Cosworth.
Avatar użytkownika
_misiek055_
N3
 
Posty: 355
Dołączył(a): sobota, 10 gru 2005, 19:42
Lokalizacja: Ostrołęka

Postprzez Superleggera » wtorek, 3 sty 2006, 16:28

hmmm... sory ze zwracam uwage ale to jest temat Kuzaj w mistrzostwach produkcyjnych. a nie o autach :roll: :wink:
SZYMON OGNIA!!!
Obrazek Zapraszam na swój fanpage: https://www.facebook.com/pages/SnopkowskiArt/190517284345841
Superleggera
A5
 
Posty: 942
Dołączył(a): niedziela, 24 kwi 2005, 19:48
Lokalizacja: Lądek Zdrój

Postprzez Karol » wtorek, 3 sty 2006, 17:10

KuziWrc napisał(a):hmmm... sory ze zwracam uwage ale to jest temat Kuzaj w mistrzostwach produkcyjnych. a nie o autach :roll: :wink:


Przecież gadamy o samochodach produkcyjnych :wink:

Escort to właśćiwie Sierra Cosworth z budą Essiego :wink: Tak przynajmniej się orientuje. Tak jak napisał _misiek055_ Escort korzysta ze skróconej płyty podłogowej Sierry :wink:
https://www.facebook.com/10tonsband?fref=ts
Avatar użytkownika
Karol
A6
 
Posty: 1965
Dołączył(a): wtorek, 1 lis 2005, 12:18
Lokalizacja: Radomyśl Wielki/Kraków

Postprzez Marmetal » wtorek, 3 sty 2006, 19:08

KoTaRbA__fAn napisał(a):W pierwszym roku wprowadzenia A-Grupy (zniesienie B) z tego co wiem na placu boju pozostały: Mazda, Toyota, Audi, Lancia, Ford i ktoś jeszcze?? :twisted:


Był jeszcze Volkswagen z Golfami GTI, ale te auta startowały w klasie A7, co nie znaczy, że kierowcy, którymi w 1987 roku byli Kenneth Eriksson i Erwin Weber, osiągali słabe wyniki. Wręcz przeciwnie. W ośce startowały jeszcze zespoły fabryczne Renault (11 Turbo) i Opla (Kadett GSI).
Marmetal
S2000
 
Posty: 3290
Dołączył(a): czwartek, 26 maja 2005, 15:20

Postprzez Karol » wtorek, 3 sty 2006, 20:26

Renault 11 Turbo :?: :shock: A wspołczynnik?? wtedy go nie było :?: Chyba, że renówka miała mały silnik. Ale wtedy by musiała mieć ok. 1.1 8)
https://www.facebook.com/10tonsband?fref=ts
Avatar użytkownika
Karol
A6
 
Posty: 1965
Dołączył(a): wtorek, 1 lis 2005, 12:18
Lokalizacja: Radomyśl Wielki/Kraków

Postprzez Mroowa » wtorek, 3 sty 2006, 20:31

Panowie ... wchodzę w ten Topic żeby przeczytać o startach Kuzaja w PCWRC a nie o eNkach, chyba gdzieś jest temat do tego typu dyskusji a jak nie to wystarczy założyć. Trzymajmy jakiś ład na tym forum :roll:
Avatar użytkownika
Mroowa
S2000
 
Posty: 3503
Dołączył(a): środa, 14 sty 2004, 19:38
Lokalizacja: Bielawa GG:6570337

Postprzez SiwY » niedziela, 8 sty 2006, 15:41

Ładzik by sie przydał... :wink: ale wracają do startów Kuziego w PCwrc to niestety nie widze dla Niego większych szans na czołowe lokaty :? jednak mam nadzieje ze sie miło zaskocze :D
Avatar użytkownika
SiwY
N3
 
Posty: 430
Dołączył(a): niedziela, 8 sty 2006, 14:45
Lokalizacja: Ostroszowice

Postprzez Gucio » niedziela, 8 sty 2006, 15:49

Skoro masz nadzieje, że się miło zaskoczysz to po co piszesz, że nie widzisz szans....troche optymizmu co do naszych kolego... ;)
tak w ogóle to cześć :P
EOS 7D,400D/50 1.8/17-50 2.8/70-200 F4 L/580EX II :mrgreen:
http://www.image-sport.net moja stronka :)
Leszek!!
Avatar użytkownika
Gucio
S2000
 
Posty: 3508
Dołączył(a): poniedziałek, 2 maja 2005, 23:54
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez SiwY » niedziela, 8 sty 2006, 21:58

Poprostu chcę sie zeby mnie miło zaskoczył... to tyle bo za łatwo to nie jest !! I nie oszukujmy sie naszym kierowcą troche brakuje do czołówki śwatowej...
Avatar użytkownika
SiwY
N3
 
Posty: 430
Dołączył(a): niedziela, 8 sty 2006, 14:45
Lokalizacja: Ostroszowice

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Mistrzostwa Świata

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

cron