(W) Kto i czym w 2006

Archiwum

Moderator: SebaSTI

Postprzez Karol » niedziela, 11 gru 2005, 16:13

Cotic: Żadnych Porsche w takim razie już nie będzie. Sam dobrze wiesz ile ta zabawka kosztuje. A co dopiero razy 2... Nie żałuje zespołu Janus/Stańco. Szkoda mi Polskich Wyścigów dla, których pojawiło się światełko w tunelu. Trzeba podziękować Panu Prezesowi i Maciejowi za to, że dali nam, kibicom wspaniałe chwile kiedy oglądaliśmy Saleena, Porsche czy Audi w akcji. Nie były one prowadzone może zbyt pewną ręką ale... Żeby zobaczyć Saleena najbliżej jest do Czech na FIA GT, Audi do Lausitz na runde DTM (jeżeli się tam nie odbywa to wybaczcie). Bez komentarza należałoby zostawić sprawy "finansowania" startów. I tak też uczynie. Doceniam, że znaleźli się jeszcze ludzie w tym kraju z pasją (portfelem :?:) do motosportu.

Szkoda tych Porsche. W takim razie zostaną 4 lub 5.
Bo tak:

Dziurka
Dobrzański
Golec
Szwagierczak
Balcer :?:

Mogło być tak pięknie, nawet 7 997 w GPP. Cóż szkoda... 8)
https://www.facebook.com/10tonsband?fref=ts
Avatar użytkownika
Karol
A6
 
Posty: 1965
Dołączył(a): wtorek, 1 lis 2005, 12:18
Lokalizacja: Radomyśl Wielki/Kraków


Postprzez Conic » niedziela, 11 gru 2005, 22:08

Nowik robi A grupe podobno ma 130 kucy takze Hill i Skinder z Majewskim niech sie szykuja na pozadne lanie bedzie po 1 rundzie brachol dolozyl lape ooooooj panowie jak w tym roku miał 73 konie to co bedzie za rok strach sie bać oby awarie go omineły :D
Conic
N1
 
Posty: 97
Dołączył(a): środa, 23 mar 2005, 20:31
Lokalizacja: POZNAŃ

Postprzez micz » poniedziałek, 12 gru 2005, 01:16

mam jakies tam info z wewnatrz Ram Racing i wiem, że o ile elektornika stoi u nich na jako takim poziomie to reszta....mocno kuleje. Nawet nie mówię o sprawach czysto technicznych a tak prostych jak szama i picie dla mechaników. Oj było parę awantur z tego powodu :D
www.compsport.pl
www.maciejwislawski.pl
Avatar użytkownika
micz
A6
 
Posty: 1338
Dołączył(a): poniedziałek, 2 cze 2003, 16:18
Lokalizacja: Warszawka

Postprzez robak » poniedziałek, 12 gru 2005, 12:38

z Mini to chyba tylko plotki takie poszły...
robak
N1
 
Posty: 65
Dołączył(a): sobota, 15 paź 2005, 08:43

Postprzez MSG Racing » poniedziałek, 12 gru 2005, 17:49

Powiedzcie mi jeszcze, bo zaczynam rozważać zakup CC grN. Czy dla porównania, jak będzie podobnie zrobiony jak seje to da radę nim powalczyć Sejem. Z tego co wiem to teoretycznie tak, auta różnią się tylko budą (nie liczę Seja z MPI) więc osiągi powinny być zbliżone. Jeżeli się myle to wyprowadżcie mnie z błędu. Na Seja mnie raczej nie będzie stać dlatego wybrałbym CC, jak sprzedam swoje autko albo.....jakiś cud sie tanie i wygram w totka :lol:
Avatar użytkownika
MSG Racing
S2000
 
Posty: 3650
Dołączył(a): poniedziałek, 25 lip 2005, 17:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Sosnowiec

Postprzez Karol » poniedziałek, 12 gru 2005, 17:51

Nie Mini ma być tylko na razie ani słychu ani dychu. BMW chce wejść podobno mocnym akcentem w Polskie wyścigi i na razie mam być 8 Mini w GPP. Podobno to wstęp pod... Formel BMW ADAC. Nie wiem czy to miałoby racje bytu. Single Seatery to nie do Polski. U nas turystyki rządzą tak było dawniej tak jest i teraz. Być może dlatego, że w turystykach mamy jakieś tradycje w SS prawie żadnych. Może coś się zmieni po "przełomie" Roberta. ?? :wink:
https://www.facebook.com/10tonsband?fref=ts
Avatar użytkownika
Karol
A6
 
Posty: 1965
Dołączył(a): wtorek, 1 lis 2005, 12:18
Lokalizacja: Radomyśl Wielki/Kraków

Postprzez :alfan: » poniedziałek, 12 gru 2005, 17:54

KoTaRbA__fAn napisał(a):Single Seatery to nie do Polski. U nas turystyki rządzą tak było dawniej tak jest i teraz.


Taaa jasne, Dallary i Reynardy to single seatery, a Estonie już nie...
404 podpis niedostępny
Avatar użytkownika
:alfan:
A5
 
Posty: 696
Dołączył(a): sobota, 24 maja 2003, 23:27
Lokalizacja: Poznań

Postprzez MSG Racing » poniedziałek, 12 gru 2005, 17:57

I właśnie. Jak piszesz BMW pewnie będzie chciało wykożystać osiągnięcia roberta jako magnez do wyścigów i Formuł. A z tego co wiem to te bolidy Formuły BMW są dość tanie ok 25000 oiro czyli podobnie jak VW GolfV a są chyba ciut szybsze. Jednak ta cena może być za wysoka :( dla młodych
Ostatnio edytowano poniedziałek, 12 gru 2005, 18:00 przez MSG Racing, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
MSG Racing
S2000
 
Posty: 3650
Dołączył(a): poniedziałek, 25 lip 2005, 17:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Sosnowiec

Postprzez POL-CAR » poniedziałek, 12 gru 2005, 18:00

Single Seatery to nie do Polski. U nas turystyki rządzą tak było dawniej tak jest i teraz. Być może dlatego, że w turystykach mamy jakieś tradycje w SS prawie żadnych.


a może dlatego, że nasze dziurawe tory preferują turystyki, a kierowcy formuł muszą być naprawdę odważni żeby ścigać się w takich warunkach :?:
www.pol-car.pl, www.racing-team.pl
Avatar użytkownika
POL-CAR
N2
 
Posty: 140
Dołączył(a): piątek, 14 paź 2005, 15:42

Postprzez MSG Racing » poniedziałek, 12 gru 2005, 18:02

Tutaj ciężko mi powiedzieć o tych dziurach bo nie byłem na żadnym naszym torze, jeszcze, ale wydaje mi się że Poznań jest ok gorzej z Kielcami
Avatar użytkownika
MSG Racing
S2000
 
Posty: 3650
Dołączył(a): poniedziałek, 25 lip 2005, 17:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Sosnowiec

Postprzez Conic » poniedziałek, 12 gru 2005, 18:13

nooo wydaje mi sie ze dziurawe tory to juz przeszłość alle zobaczymy czy to prawda na wiosne :lol:
Conic
N1
 
Posty: 97
Dołączył(a): środa, 23 mar 2005, 20:31
Lokalizacja: POZNAŃ

Postprzez Karol » poniedziałek, 12 gru 2005, 21:02

No właśnie tory mają nam "zalepić" więc BMW chyba dlatego planuje coś bardziej "rasowego". A dlaczego Estonia to nie Single-Seater?? Że konstrukcja rurowa:?: Dawniej chyba nawet F1 miała takie nadwozia i też to były Single-Seatery, w dodatku najszybsze na ziemi 8) Masz racje Garstek, do chwili obecnej (miejmy nadzieje)trzeba było mnieć duuuużo odwagi rzeby popinać tymi "formułkami", szczególnie w Kielcach. Strach mi nawet myśleć o wyjściu na droge publiczną. Strasznie tam wybija...

Te Formułki BMW to diabełki. Są dosyć szybkie, silniczek 140 KM wagi nie podam z pamięci ale chyba coś ok. 500 KG. Tylko kto by u nas tym jeździł? Chyba, że to byłaby jakas mocniejsza seria. Formel BMW ADAC stanowił by szanse dla młodych kartingowców. Lepiej jest im się wjeździć w bolid niż w "turystyka". A zresztą w tej serii można jeździć od bodajże 16 lat, tak więc największe talenty wskakiwałyby do BMW zamiast kontynuować kariere w kartingu.
https://www.facebook.com/10tonsband?fref=ts
Avatar użytkownika
Karol
A6
 
Posty: 1965
Dołączył(a): wtorek, 1 lis 2005, 12:18
Lokalizacja: Radomyśl Wielki/Kraków

Postprzez Raczek » poniedziałek, 12 gru 2005, 21:19

Wprowadzenie takich formułek do Polski to super pomysł ożywiły by sie tory wielu mlodych kierowcow (glownie kartingowcow) mialo by mozliwosc przejscia z wozkow do prawdziwych wyscigow, a dalej latwiej by bylo kontynuowac kariere np. w F3, pozatym po sukcesach Kubicy zainteresowanie tego typu wyścigami bylo by napewno wieksze i latwiej zdobyc spnsora na taka formule wtedy :)

Ale na razie nie ma sie czym podpalac niech najpierw wypali Kia Cup a pozniej mozna myslec o formulkach BMW.
Raczek
N1
 
Posty: 50
Dołączył(a): poniedziałek, 10 paź 2005, 11:39
Lokalizacja: Kielce

Postprzez :alfan: » poniedziałek, 12 gru 2005, 22:31

KoTaRbA__fAn napisał(a):A dlaczego Estonia to nie Single-Seater?? Że konstrukcja rurowa:?: Dawniej chyba nawet F1 miała takie nadwozia i też to były Single-Seatery, w dodatku najszybsze na ziemi


No więc skoro uznajesz Estonie i tego-typu wynalazki za SS, to nie pisz, że u nas zawsze rządziły blaszaki. Kiedyś formułek było zatrzęsienie, a co najmniej połowa z nich po reanimacji wciąż mogłaby jeździć.
404 podpis niedostępny
Avatar użytkownika
:alfan:
A5
 
Posty: 696
Dołączył(a): sobota, 24 maja 2003, 23:27
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Ari_Krakow » poniedziałek, 12 gru 2005, 22:33

KoTaRbA__fAn napisał(a):No właśnie tory mają nam "zalepić" więc BMW chyba dlatego planuje coś bardziej "rasowego". A dlaczego Estonia to nie Single-Seater?? Że konstrukcja rurowa:?: Dawniej chyba nawet F1 miała takie nadwozia i też to były Single-Seatery, w dodatku najszybsze na ziemi 8) Masz racje Garstek, do chwili obecnej (miejmy nadzieje)trzeba było mnieć duuuużo odwagi rzeby popinać tymi "formułkami", szczególnie w Kielcach. Strach mi nawet myśleć o wyjściu na droge publiczną. Strasznie tam wybija...

Te Formułki BMW to diabełki. Są dosyć szybkie, silniczek 140 KM wagi nie podam z pamięci ale chyba coś ok. 500 KG. Tylko kto by u nas tym jeździł? Chyba, że to byłaby jakas mocniejsza seria. Formel BMW ADAC stanowił by szanse dla młodych kartingowców. Lepiej jest im się wjeździć w bolid niż w "turystyka". A zresztą w tej serii można jeździć od bodajże 16 lat, tak więc największe talenty wskakiwałyby do BMW zamiast kontynuować kariere w kartingu.


Alfan chyba miał na myśli to że piszesz że Polacy nie mają żadnych doświadczeń z SS, a nie podważanie przynależności estonii do kategorii SS. Poza tym masz rację, F1 miały na początku konstrukcję rurową, dopiero Colin Chapman wynalazł monocouqe. Zresztą nie każda estonia miała konstrukcję rurową. Model 25 był już monocoque'iem.
www.witekmotorsport.com
Avatar użytkownika
Ari_Krakow
N3
 
Posty: 240
Dołączył(a): niedziela, 2 sty 2005, 21:02
Lokalizacja: Kraków

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Archiwum

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron