
Szkoda tych Porsche. W takim razie zostaną 4 lub 5.
Bo tak:
Dziurka
Dobrzański
Golec
Szwagierczak
Balcer

Mogło być tak pięknie, nawet 7 997 w GPP. Cóż szkoda...

Moderator: SebaSTI
Single Seatery to nie do Polski. U nas turystyki rządzą tak było dawniej tak jest i teraz. Być może dlatego, że w turystykach mamy jakieś tradycje w SS prawie żadnych.
KoTaRbA__fAn napisał(a):A dlaczego Estonia to nie Single-Seater?? Że konstrukcja rurowa:?: Dawniej chyba nawet F1 miała takie nadwozia i też to były Single-Seatery, w dodatku najszybsze na ziemi
KoTaRbA__fAn napisał(a):No właśnie tory mają nam "zalepić" więc BMW chyba dlatego planuje coś bardziej "rasowego". A dlaczego Estonia to nie Single-Seater?? Że konstrukcja rurowa:?: Dawniej chyba nawet F1 miała takie nadwozia i też to były Single-Seatery, w dodatku najszybsze na ziemiMasz racje Garstek, do chwili obecnej (miejmy nadzieje)trzeba było mnieć duuuużo odwagi rzeby popinać tymi "formułkami", szczególnie w Kielcach. Strach mi nawet myśleć o wyjściu na droge publiczną. Strasznie tam wybija...
Te Formułki BMW to diabełki. Są dosyć szybkie, silniczek 140 KM wagi nie podam z pamięci ale chyba coś ok. 500 KG. Tylko kto by u nas tym jeździł? Chyba, że to byłaby jakas mocniejsza seria. Formel BMW ADAC stanowił by szanse dla młodych kartingowców. Lepiej jest im się wjeździć w bolid niż w "turystyka". A zresztą w tej serii można jeździć od bodajże 16 lat, tak więc największe talenty wskakiwałyby do BMW zamiast kontynuować kariere w kartingu.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość