(RSMP) 31 Rajd Elmot

Archiwum

Moderator: SebaSTI

Postprzez WRC » poniedziałek, 7 kwi 2003, 13:59

zeszłoroczny Elmot to jeden z najlepszych rajdów na jakich byłem :D Nawet pomijając fakt że byłem chory i się w tym upale męczyłem jak cholera :D W tym roku to na patelni stoje juz od 5 :lol: (tak na wszelki wypadek) :lol: :lol:
Avatar użytkownika
WRC
N3
 
Posty: 311
Dołączył(a): środa, 31 lip 2002, 18:47
Lokalizacja: Wałbrzych


Postprzez Wilu » poniedziałek, 7 kwi 2003, 15:02

uważam, że jednym z najlepszych edycji Elmotu była ta w roku 2001. mgła, mżawka, deszcz, śnieg, 5 wrc robiły niezłe kuku. oby edycja 2003 była równie emocjonująca, niestety odpuszczam sobie Elmot, wolę pojechać na Polski bo zapowiada się naprawdę ciekawie.
Avatar użytkownika
Wilu
N4
 
Posty: 2488
Dołączył(a): sobota, 4 sty 2003, 23:40
Lokalizacja: Bochnia

Postprzez marcin » poniedziałek, 7 kwi 2003, 16:07

WRC napisał(a):zeszłoroczny Elmot to jeden z najlepszych rajdów na jakich byłem :D Nawet pomijając fakt że byłem chory i się w tym upale męczyłem jak cholera :D W tym roku to na patelni stoje juz od 5 :lol: (tak na wszelki wypadek) :lol: :lol:

Na patelnie tzn. Walim ???
marcin
A5
 
Posty: 982
Dołączył(a): sobota, 5 paź 2002, 12:46
Lokalizacja: Świdnica

Postprzez Tomisny » wtorek, 8 kwi 2003, 14:44

zoltodziob: twoje stwierdzenie, ze nie ma co jechac na Korsyke jesli zglosi sie wielu tamtejszych kierowcow troche sie kloci z duchem sportu... Powinien tam jechac zeby powalczyc i sie sprawdzic...Na Antibes pokazal, ze wcale nie dzieli go przepasc...

A co do Elmotu, to tez odliczam dni. Po pierwsze dlatego, ze juz ta przerwa sezonowa sie dluzy, a po dugie bo nie udalo mi sie byc rok temu... a podobno warto bylo. Mam nadzieje, ze info o startujacych sie potwierdza i dojda do tego jeszcze jakies niespodzianki. :)

Mam nadizeje, ze pogoda z zeszlego roku sie powtorzy (tylko nie z 2001!!!) bo ostatnie rajdy (karkonoski i barborka) troche mnie zniszczyly... brrrr

A o co chodzi z tymi testami kuliga? Ma niby jechac i testowac? Skad ta informacja?
Tomisny
Avatar użytkownika
Tomisny
N3
 
Posty: 351
Dołączył(a): niedziela, 20 paź 2002, 16:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez żółtodziób » wtorek, 8 kwi 2003, 19:00

Może i kłóci się z duchem spotu ale wszyscy tak robią. Travaglia w zeszłym roku też nie pokazał się na Polskim bo dobrze wiedział że w łeb dostanie. Moim zdaniem żeby zapobiec takim sytuacjom najlepiej będzie nakazać wszystkim udział we wszystkich eliminacjach. W końcu jedna w prawo, jedna w lewo, a tak zaczyna się kombinowanie.
Avatar użytkownika
żółtodziób
A8
 
Posty: 5521
Dołączył(a): środa, 13 lis 2002, 14:55
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Baca » wtorek, 8 kwi 2003, 20:11

żółtodziób napisał(a):Travaglia w zeszłym roku też nie pokazał się na Polskim bo dobrze wiedział że w łeb dostanie.

Jego absencja w Polsce była z innego powodu.W czerwcu jeszcze nie planował walki o tytuł. Fakt, że wówczas znajdował się w czołówce punktowej Mistrzostw Europy wynikał z faktu zwycięstw we włoskich rajdach: MIlle Miglia(20) i Salento (10) Trzeba pamiętać, że decyzję o starcie w 20-stkach i walce o tytuł Travaglia podjął dopiero po występie na Maderze (sierpień). Wówczas zadecydował, że wystartuje we wszystkich 20-stkach do końca sezonu tj: ELPA, Barum, Antibes.
Baca
A5
 
Posty: 704
Dołączył(a): czwartek, 20 lut 2003, 18:35
Lokalizacja: Kraków

Postprzez żółtodziób » wtorek, 8 kwi 2003, 22:22

Cóż, nie mam pamięci do dat, nie będę sie kłócił. Ale praktyka jest taka że jeżeli trzeba wybierać rajdy to wszyscy wybierają je tak żeby jak najbardziej zwiększyć swoje szanse. Nikt nie ogląda się na duch sportu. Sponsor wykłada kasę i czekuje wyników, jeli wyników nie ma to na drugi raz kasy nie da, sponsor woli olać ducha sportu i w swoich folderach reklamowych walnąć zdjęcie z mistrzem Europy niż dać zdjęcie goscia który w łapie nic nie osiągnął ale poza tym jest wzorem sportowca, jakim był np. Małysz przed sezonem 2000/01. Life is brutal...
Avatar użytkownika
żółtodziób
A8
 
Posty: 5521
Dołączył(a): środa, 13 lis 2002, 14:55
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez pwrc » wtorek, 8 kwi 2003, 22:54

Nie zakładałbym sie czy nasi daliby rade Travie na Polskim. To możliwe, ale raczej bardziej prawdopodone wydaje mi się że nie. Wystarczy przypomnieć sobie Lundgaarda w 2000-to był jego pierwszy start u nas.
Kresta na zeszłorocznym Barum, mimo, że oesy są u niego pod domem, też nie dał rady Travie, chociarz słaby nie jest.
Myslę, że szanse naszych znacząco wzrosłyby na mokrym ale to już gdybanie...
Zdaje się, że bedzie okazja do porównania umiejetnosci kilku mega-asfaltowców na Ypres, udział zapowiedzieli Thiry, Campos, poważnie nad startem zastanawiają się Trava, Rui Madeira i Henio Lundgaard.
Szkoda tylko, że karnety drogie, w zeszłym roku 50 euro (VIP 170).
Avatar użytkownika
pwrc
A5
 
Posty: 667
Dołączył(a): wtorek, 15 paź 2002, 19:14
Lokalizacja: w-wa

Postprzez żółtodziób » wtorek, 8 kwi 2003, 23:24

Tak, ale Czesi mają w miarę normalne drogi, jak Trava by ujrzał nasze wertepy to złożyłby protest że rajd miał być drogowy a nie terenowy. LUndgaard wygrał w czasach jak wszystko jeszcze u nas wyglądało inaczej. Wtedy jeszcze rządził Hołek, a QQ uczyli się fachu. Kiedyś w ogóle wszyscy przyjeżdżali na Polski po łatwe punkty, teraz nie przyjeżdża nikt. Oczywiście są opinie ze to dlatego że PZMot nie działa odpowiednio, ale prawda jest taka że gdyby można było u nas uzyskać "darmowe" punkty to pojawiliby się chętni bez wzgledu na to czy PZM o to zabiegałby czy nie. Nie można powiedzieć ze QQ nie zrobili postępów. W zeszłorocznych ME obrywali od Travy ale też się sporo nauczyli. Poza tym nie była to żadna komromitacja. Owszem, oberwali, ale były momenty że jechali nieźle. Myślę że skoro znają oni trasy Polskiego na pamięć to Trava przegrałby z nimi.

Jeśli chodzi o Krestę to fakt, nie jest on cienki Bolek, ale jest młody i na pewno nie zna tak dobrze tras Barumu jak QQ znają Polski. Na arenie międzynarodowej Kuchar pokazał swoją wyższość nad Krakusami, ale na lokalnym podwórku nie rzadko dawał im radę. Musisz wziąć pod uwagę że oni te odcinki przejeżdżali setki razy. Kresta, podobnie jak Kuchar przejeżdzał trasy swoich krajowych rajdów co najwyżej dziesiątki razy. Poza tym Kresta to też żaden wyjadacz. Pamiętam że w 2001 na rajdzie Barum Kulig gonił go dosyć sprawnie Corollą w jakiejś starszej specyfikacji (bo ktos akurat rozwalił najnowszą Corollę jaką mieli w Zlinie), Kresta jechał wtedy fabryczną Octavią i gdyby odliczyć kapcie i awarie które łapał Kulig oraz przygody ze źle skalibrowanymi szperami to by się okazało że tylko kilka sekund wygrał z Kuligiem. Sam Kresta przyznał wtedy że jechał najszybciej jak umiał.
Avatar użytkownika
żółtodziób
A8
 
Posty: 5521
Dołączył(a): środa, 13 lis 2002, 14:55
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Wilu » wtorek, 8 kwi 2003, 23:49

Tu poruszyliście ciekawy temat - temat nauki rajdowego rzemiosła. Jeżeli patrzyć tymi kategoriami to Bronek już chyba wiele nie osiągnie - jego umiejętności są naprawdę spore ale nie jest to zawodnik rozwojowy tak jak np 29 hyba letni Campos, który bryka już hyba nawet szybciej od Bronka. Za bronkiem stoi doświadczenie którego Campos nie ma i dlatego jako faworyta wybieram Bronka. Powplątuję jeszcze Krakowskich QQ do tej kawalkady, to oni są już chyba dalej niż bliżej jeśli chodzi o naukę, nieraz pokazywali że stać ich na niesamowicie szybką jazdę, potrzebne jest chyba w ich przypadku zbieranie doświadczeń w wszelkich rajdach i szlifowanie talentu. oszałamiających karier to oni nie zrobią ale namieszać jeszcze mogą. i tu upatruję szansy dla Leszka, który i Travie wklepał nie raz na oesie i pewnie jeszcze nie raz mu wkopie. takie moje zdanie. a co do Kresty Romana to przytoczę wyniki rajdu zimowego, na którym apropo byłem edycja 99 - gdzie Roman jadący skodą kit car :) wklepał Kościuszcze w evo 4 - 2 min, Gielacie w ibizie a7 - 4 minuty, nie wspomnę ani o Kucharze w Golfie - 15min , ani o Ficoniu i Ibizie kit Car który co prawda nie dojechał, ale nawet do Romana się nie zbliżył. Myślę, że team peugota nie przypadkowo zaangażował Krestę do swojego programu i myślę, że niestety dla polskich asów jest to zawodnik bardziej rozwojowy. Liczę tylko na Tomka, który na śliskim Kreście wkopie napewno, ale asfalty to nie da rady, a porównując jeszcze tą walkę Travy z Skodą Romana to ciekawe jak wyglądała by ta walka w podobnych samochodach, bo nawet ja miłośnik tego auta wiem, ze z pugiem na asfaltach to nawet pełna fabryka evo 3 nie nada raczej. Nie mniej gość jest do objechania nawet przez Lesia jak będzie miał dobry dzień, a jak pojedzie Kuzi ME to ma szanse gdyż jak to zauważyliście czynników wpływających na wynik jest więcej.
Avatar użytkownika
Wilu
N4
 
Posty: 2488
Dołączył(a): sobota, 4 sty 2003, 23:40
Lokalizacja: Bochnia

Postprzez żółtodziób » środa, 9 kwi 2003, 09:50

Nigdzie nie napisałem że Kresta to cienki Bolo, dązyłem tylko do takich samych wniosków jak sam przytoczyłeś: Kresta jest spoko do objechania dla QQ, oni zrobili postępy i na pewno na własnym podwórku by nie dali sobie od niego wklepać.

Ale to że niefabryczny 206 jest lepszy na asfalt od Skody to bzdura. To że Auriol na MC był poza punktacją a w punktacji znalazł sięCedric Robert nie znaczy od razu że gorsza fura. Monte to Monte, tak szczęście liczy się bardziej niż gdzie indziej. Na pozostałych asfaltach już sobie Skoda nie daje wklepać od niefabryk.
Avatar użytkownika
żółtodziób
A8
 
Posty: 5521
Dołączył(a): środa, 13 lis 2002, 14:55
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Wilu » czwartek, 17 kwi 2003, 18:54

Jak zwykle Elmot jest przygotowywany perfekcyjnie. Stronka oficjalna bardzo sympatyczna, wyniki na żywo na niej są. Ta publikacja która się ukaże i będzie uprawniać do wstępu na oesy to bardzo fajny pomysł. Szata graficzna zawiera zdjęcie Skody jak i Skoda się przewija na oficjalnej stronce to bardzo dobry krok:).
Avatar użytkownika
Wilu
N4
 
Posty: 2488
Dołączył(a): sobota, 4 sty 2003, 23:40
Lokalizacja: Bochnia

Postprzez Baca » czwartek, 17 kwi 2003, 19:20

Cena Magazynu Rajdowego - 15,00 zł
Nabycie Magazynu Rajdowego uprawnia do wejścia na wszystkie odcinki specjalne 31 Rajdu Elmot , Metę i Start rajdu oraz do wyznaczonych stref w Parku Serwisowym za okazaniem zakupionego egzemplarza.
Posiadacz Magazynu może wejść na odcinek specjalny ale nie jest ubezpieczony od NNW - ten przywilej posiadają tylko osoby, które zakupiły Karnet Kibica.
KARNET KIBICA - jeden na cały czas trwania rajdu - cena : 20 zł
Uprawnia do :
wstępu na wszystkie odcinki specjalne I i II etap 31 Rajdu Elmot
wstępu na Start i Metę Rajdu
wstępu na wydzielone sektory parku serwisowego
jest dokumentem potwierdzającym zawarcie ubezpieczenia NW posiadacza karnetu na czas trwania odcinka specjalnego (po spełnieniu warunków z regulaminu ubezpieczenia)
uprawnia do wjazdu na przygotowane płatne parkingi położone przy i wewnątrz odcinków specjalnych do 1,5 godz. przed startem pierwszego zawodnika.
Baca
A5
 
Posty: 704
Dołączył(a): czwartek, 20 lut 2003, 18:35
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Rafał » czwartek, 17 kwi 2003, 20:03

Wilu napisał(a): Szata graficzna zawiera zdjęcie Skody jak i Skoda się przewija na oficjalnej stronce to bardzo dobry krok:).


Skoda nie znalazła się tam bez powodu. Zauważ kto jest sponsorem głównym.
Avatar użytkownika
Rafał
N2
 
Posty: 121
Dołączył(a): sobota, 15 lut 2003, 20:43
Lokalizacja: Łańcut

Postprzez Wilu » czwartek, 17 kwi 2003, 22:15

bardzo mnie ten fakt cieszy, nie dość że firma angażuje się w MŚ to jeszcze wspomaga narodowe czempionaty i udostępnia środku na organizację imprez. może pujdą krok dalej i wystawią jakąś Octavię w mistrzostwach polski.
Avatar użytkownika
Wilu
N4
 
Posty: 2488
Dołączył(a): sobota, 4 sty 2003, 23:40
Lokalizacja: Bochnia

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Archiwum

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

cron