a czy mapa os chybie jest dobra bo mi sie wydaje ze nie po pierwsze z mapy wynika ze start do os jest koło sklepu hermes na przeciwko cukrowni za ok 300 metrów od startu jest przejazd kolejowy który jest "zamkniety co chwileczke na dłusze okresy czasami trzeba stac nawet 15 minut to mi cos smierdzi a pozatym os zajebisty najciekawsze miejsce bedzie na łączniku szutrowym hopa a zanią lewa 90 http://www.kuchar.net/klipy/04_cieszyn_os_01.wmv
np126p napisał(a):najciekawsze miejsce bedzie na łączniku szutrowym hopa a zanią lewa 90
Czy moglbys pokazac to miejsce gdzies na mapie? Pierwszy raz bede na cieszynce i nie bardzo wiem co/gdzie i jak.
Mam zamiar porobic troszke fotek, wiec szykam jakiegos naprawde ciekawego miejsca.
Czy warto jezdzic pomiedzy ostatnim ostrym zakretem przed meta w Konczycach Wielkich a ostrym nawrotem w okolicy Horstowki na OSie Iskrzyn- Iskrzyn? Przygladalem sie tym miejscom na mapie i wygladaja sie ciekawie
Yeah!!!
Jeśli teraz mapka prologu jest już dokładna, to prolog kończy się.... super spadaniem na KOSTCE - bardzo szeroki nawrót - a la patelnia walimska!!!!
Zaje**ście
Mam nadzieje, że to już ostatnia wersja trasy
Rano pogoda super, troche zachmurzenie, ale bez opadów, tylko "rosa" temp. +5stopni.
Chyba koniec złudzeń o śniegu...
P.S. czekam z niecierpliwością na fotki zakrętów, tak jak zrobił Wiśnia z OS Kończyce - wielkie dzięki za to (udost. SUMO)
bylem przy poprawianiu mapki prologu i konczyc. teraz jest oki.prolog konczy sie niestety kawalek nad kostka ,ale dobrze myslicie. chodzi o to ze jak by ich puscic dalj,to by sie nie schamowali do mety przed gl. droga.
takie wiec spadanie hazlaska i szykanami i beczka po drodze.milego pa
Oki tak jak obiecalem wrzuce kilka fotek z ciekawych miejscowek na odcinku iskrzyczyn iskrzyczyn, ale nei z calego odcinka tylko z fragmentu ktory jest jechany jako nowy bo te stare wkawalki to nawet w wurcu znajdziecie wiec nei ma sensu Najpierw mapka z numerkami a teraz miejsca zaznaczone na mapce 1: lewy nawrot po dosc dlugim podjezdzie pod gorke, bardzo szeroko
2: jak dla mnei ekstra miejsce. po spadaniu dlugi prawy zakret przechodzacy w dwa lewe zaciskajace sie z dochamowaniem do tego drugiego tam mnei znajdziecie na drugim przejezdzie 3: prawy 90 pod gorke i zaraz lewy 90 z wysokim kraweznikiem po zewnetrznej
4: po zjezdzie w dol i lekko podbijajacym mostku prawy 90 z glebokim cieciem i kawalek powyzej lewy 90, tu bedzie slisko.. 5: po bardzo dlugiehj prostej dohamowanie do prawego ktory jest bardzo zdradliwy o czym sam si ejuz nieraz przekonalem dalej lewy i znowu praw 90
6: prawy 90 na skrzyzowaniu kawalek dalej lewy 90 ze skarpa po zewnetrznej
8: po dlugiej prostej lewy 90 na skrzyzowaniu
9: dojazd z gory i prawy prawie nawrocik z duza iloscia syfu jesli ktos bedzie chcial to moze byc calkiem efektownie bo jest szeroko i bezpiecznie
Gdyby ktos chcial sie dowiedziec jak dojechac to pytac