Felicia Kit Car

Wszystko o rajdówkach "od środka" :)

Moderator: SebaSTI

Felicia Kit Car

Postprzez LuiG » środa, 26 paź 2005, 12:39

Zna ktoś jakieś strony (angielski/polski) z jakimiś konkretniejszymi informacjami na temat tego auta?? A może ktoś coś wie?? :D
Avatar użytkownika
LuiG
N3
 
Posty: 230
Dołączył(a): niedziela, 10 paź 2004, 21:12
Lokalizacja: Opole


Postprzez qbus » środa, 26 paź 2005, 12:57

http://rally.motorhome.cz/rally/technik ... ia_kit.php

Hmm... Wilu mi kiedyś podsyłał linka w którym była historia Skody... może go gdzieś jeszcze ma...
"Janusz żyje wśród nas. My kibice nigdy o Nim nie zapomnimy."
www.racingshop.pl
Avatar użytkownika
qbus
S1600
 
Posty: 2756
Dołączył(a): poniedziałek, 9 cze 2003, 14:49
Lokalizacja: Myślenice

Postprzez LuiG » środa, 26 paź 2005, 13:09

Chciałbym wiedzieć co jest zmienione w stosunku do seri, nie spodziewam sie że gdzeiś będzie to dokładnie opisane jakie dokładnie części są... ale że są, najlepiej by sie homologacja przydała :P

8 vstřikovacích trysek
:lol:


Na fotce fidac że jest ITB 8 wtryskiwaczy, sekwencja... no i tyle wiadomo że jakiś wałek rozrządu... pewnie kuty dół, a może nie wszystko? Jaki wał? Jaka głowica? Zawory, sprężynki,

Takie informacje ciężko znaleźć, jeśli są to trzeba wiedzieć gdzie, dlatego się pytam 8)

Tam gdzie dałeś linka to jest 1.6 OHC

A był też kitcar 1.3?? OHV??
Avatar użytkownika
LuiG
N3
 
Posty: 230
Dołączył(a): niedziela, 10 paź 2004, 21:12
Lokalizacja: Opole

Postprzez TSRALLY » środa, 26 paź 2005, 14:32

LuiG napisał(a):A był też kitcar 1.3?? OHV??


Tak rozwiercony do 1.4 np ten od Serafina:
http://www.serafin-rs.com/srs/samochod.php
Użytkownik Cobra nim jechał na co-drivie(oczywiście na prawym :) )
Ja:Ile kosztuje u Ciebie wypożyczenie Lancera za kilometr??
Janusz Kulig:Przyjedź do Krakowa, na pewno się dogadamy

Tych słów nie zapomnę do końca życia, Janusza także
Avatar użytkownika
TSRALLY
N3
 
Posty: 313
Dołączył(a): sobota, 31 sty 2004, 20:16
Lokalizacja: Katowice(gg:5296417)

Postprzez nick555 » środa, 26 paź 2005, 18:47

Widzisz LuiG stoi taka jedna u mnie w garażu ale ja ci takich szczegółów wewnetrznych nie podam. Podwójna listwa wtryskowa jest na pewno. A motor wygląda z daleka jak VW.... Do tego dochodzi kłowa 6 biegowa skrzynia co robi robote:) Nasza ma 180 KM i podobnie momentu. A podobno można zalożyc 16 głowice i miec 220 koni. I to współpracuje fabrycznie z dołem podobno...
Skupuję stare radzieckie zegarki. Jak coś masz niepotrzebnego, zapraszam, może się dogadamy.
Avatar użytkownika
nick555
A6
 
Posty: 1530
Dołączył(a): wtorek, 14 wrz 2004, 22:19
Lokalizacja: Lublin

Postprzez LuiG » środa, 26 paź 2005, 20:24

nick555 napisał(a):Widzisz LuiG stoi taka jedna u mnie w garażu ale ja ci takich szczegółów wewnetrznych nie podam. Podwójna listwa wtryskowa jest na pewno. A motor wygląda z daleka jak VW.... Do tego dochodzi kłowa 6 biegowa skrzynia co robi robote:) Nasza ma 180 KM i podobnie momentu. A podobno można zalożyc 16 głowice i miec 220 koni. I to współpracuje fabrycznie z dołem podobno...


Widziałem na ance, teraz i dwa lata temu (chyba)... bo rok temu to jechał ktoś inny, i felcia chyba inna....

No to jeśli nie podasz szczegółów to przynajmniej tak ogólnie... Dół i góra jest taka jak w seri, czy jest jakaś specjalna/inna głowica/blok ??

mimo iż jestem zwolennikiem włoszczyzny, to felcia kit car IMO najładniejsze autko i jeszcze jak jezdzi....


Jak zrezygnuje z robienie Uno Turbo (silniki atmo to jednak lepsza bajka :D , turbo to bruda moc... ale tańsza od N/A)

To w planach jest zrobienie Favoritki felicia kit-car look :wink: plus jakiś odpowiedni silniczek do tego, of korz 4 przepustnice :twisted: tyle że nie sekwencja, i sterowane megasquirtem (miałem już robić do 1.0 ale kupiłem jednak turbo...).

Uno Turbo dobry samochód, ale ja chcę jakąś atmosferę :P

A ta skodzianka 1.4 to OHV?? Ile rpm to kręci??
Avatar użytkownika
LuiG
N3
 
Posty: 230
Dołączył(a): niedziela, 10 paź 2004, 21:12
Lokalizacja: Opole

Postprzez psz » środa, 26 paź 2005, 23:30

Felka 1,6 DOHC chyba jednak homologacji nie miala...

A favoritki fajne sa, ta co w Czechach w tym sezonie jezdzi niezle wymiata... Jeszcze niedawno czesto mialem przyjemnosc jezdzic seryjna favorita ojca i z wielka radocha prowadzilem to auto, mimo ze silniczek mialo racej slaby. No, ale z gorki szlo pocisnac, poki sie hamulce nie zagrzaly za mocno :D
"měl bych se smát ale mám úsměv Mikymauze"
Avatar użytkownika
psz
A5
 
Posty: 671
Dołączył(a): piątek, 21 mar 2003, 15:32
Lokalizacja: Siemianowice Śl.


Powrót do Mechanika rajdowa

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron