Jak myslicie !!! Kto, jak, gdzie i w czym ??? - sezon 2006

Rajdowe Samochodowe Mistrzostwa Polski

Moderator: SebaSTI

Postprzez Mars » środa, 19 paź 2005, 23:30

A jaki % dachow w rajdach konczy sie pizgnieciem w drzewo? Niewielki. Wiekszosc dachow polega na tym co jest pokazane na zdjecha w topicu ciekawe fotki (dach Felicii) no ew. przy wiekszej predkosci i wtedy te dachy sa bardzo podobne do tych z RC.

Ten film ktory widzialem to byl trocke "inny" (o ile to ten co mysle) bo tam sie nie tylko trabanty rozwalaly ale tez Lancery (jeden kolo urwal) i wszelkiego typu inne pojazdy :D

Co do dzwonu Kuzaja to no sorry nie porownuj Imprezy i Kanta :D Fiat ine bedzie jezdzil tak szybko i nie bedzie dzwonił z taka predkoscia. Wiec wogole Twoje porownanie bez sensu :D

Ja caly czas mowie o tych Fiatach jako o pewnym założeniu. Zakładam, że jeśliby były (JEŚLI :D) to byłyby dobrze zabezpieczone...A fakt faktem ze nic nie zapowiada pucharu P125 :D

PS...tez zara przekrocze limit ale wtedy mi spada speed do 32kb/s i mam tak tylko do konca miesiaca a nie przez caly nastepny :D:D:D
EOT :)
3xFSO + 1xFSM + na jesieni jakieś E36 :D
Avatar użytkownika
Mars
A6
 
Posty: 1753
Dołączył(a): niedziela, 25 kwi 2004, 10:17
Lokalizacja: Warszawa


Postprzez Buncol » czwartek, 20 paź 2005, 07:16

Mars napisał(a):A jaki % dachow w rajdach konczy sie pizgnieciem w drzewo?


znowu sie nie rozumiemy. Pisalem o zwyklym dzwonie przy ktorym auto uderza w drzewo i sie zawja :)

Co do dzwonu Kuzaja to no sorry nie porownuj Imprezy i Kanta :D Fiat ine bedzie jezdzil tak szybko i nie bedzie dzwonił z taka predkoscia. Wiec wogole Twoje porownanie bez sensu :D


z jaka ? nie mowie o 190 w zakrecie, mowie o tym ze Kant moze walnac przy podobnej predkosci w drzewo. Napewno sa jakies szybkie zakrety, na ktorych mozna wypasc.
Obrazek
Buncol
A6
 
Posty: 1151
Dołączył(a): wtorek, 5 paź 2004, 16:49
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Mars » czwartek, 20 paź 2005, 16:55

Dobra koniec OT bo zaraz nas zjadą :D
Pogadamy jak bedzie ruszał puchar P125 ;)
3xFSO + 1xFSM + na jesieni jakieś E36 :D
Avatar użytkownika
Mars
A6
 
Posty: 1753
Dołączył(a): niedziela, 25 kwi 2004, 10:17
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Buncol » czwartek, 20 paź 2005, 17:12

znaczy sie nigdy :lol:
Obrazek
Buncol
A6
 
Posty: 1151
Dołączył(a): wtorek, 5 paź 2004, 16:49
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez ZiG » czwartek, 20 paź 2005, 20:21

Mars napisał(a):
Dać mocna klatke dobrej firmy a nie od pana zdzicha, pasy, kubły i kaski i bedzie ok.


Przepraszam bardzo ! Czy to jakas aluzja do moich klatek :twisted: Bo tak sie sklada ze jestem Pan Zdzichu co buduje klatki...
Wygrywa ten kto popełnia najmniej bledow ;)
Avatar użytkownika
ZiG
N1
 
Posty: 94
Dołączył(a): sobota, 6 wrz 2003, 19:30
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Mars » czwartek, 20 paź 2005, 21:09

hehe ;) to żadna aluzja do Ciebie, broń Boże ;) rownie dobrze moglbyc tam pan heniek,mietek czy wacław ;)
3xFSO + 1xFSM + na jesieni jakieś E36 :D
Avatar użytkownika
Mars
A6
 
Posty: 1753
Dołączył(a): niedziela, 25 kwi 2004, 10:17
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez ZiG » czwartek, 20 paź 2005, 21:46

Spoko domyslilem sie ze to czysty przypadek, ze tak Ci sie napisalo. Ale nie moglem sobie odmowic tej przyjemnosci i zazartowac :lol: ... bo fajnie trafiles z tym stwierdzeniem
Wygrywa ten kto popełnia najmniej bledow ;)
Avatar użytkownika
ZiG
N1
 
Posty: 94
Dołączył(a): sobota, 6 wrz 2003, 19:30
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez yapko » czwartek, 20 paź 2005, 22:38

Primo: Kant na pewno nie jest mniej bezpieczny niz CC, a z klatka jak u Trzemeckiego na pewno bardziej bezpieczny.

Secundo: Czesci do silnikow DOHC (Monte, Acropolis) nie sa dostepne albo sa drozsze niz do wiekszosci rajdowek N1/N2/N3 i dlatego tani puchar mialby sens najwyzej z silnikiem 1,5 OHV. Moznaby najwyzej dopuscic silnik 1,6 z polda, w koncu puchar nie musi bazowac na homologacji.

Po trzecie: Blachy do kanta tez juz znikaja ze sklepow, moze polonez bylby praktyczniejszy po odchudzieniu oczywiscie.

I na koniec: W GSMP jest klasa HS1500 idealnie pod kanta i jakos nikt nie jezdzi, jest tanie wpisowe, tani samochod a chetnych brak. Nie wiem czy w rajdach byloby inaczej, w PPZM tez tylko Trzemecki troche powalczyl, duzo wiecej jezdzi maluchow w PPZM niz kantow.
yapko
N2
 
Posty: 136
Dołączył(a): wtorek, 14 gru 2004, 23:32

Postprzez ŁukaszWRC » czwartek, 20 paź 2005, 22:56

yapko napisał(a):I na koniec: W GSMP jest klasa HS1500 idealnie pod kanta i jakos nikt nie jezdzi, jest tanie wpisowe, tani samochod a chetnych brak. Nie wiem czy w rajdach byloby inaczej, w PPZM tez tylko Trzemecki troche powalczyl, duzo wiecej jezdzi maluchow w PPZM niz kantow.

Święte słowa yapko! Myślę że taki puchar byłby najbardziej popularny wśród userów forum Autoklubu :lol: A poza tym postawowa rola pucharu ma na celu promowanie danej marki lub modelu i to fabryki albo importerzy mają w tym największy interes. A kto będzie dostarczał auta do takiego pucharu? Znajdźcie mi do tego dwa identyczne Fiaty 125, na podstawie których można zbudować rajdówkę.
Avatar użytkownika
ŁukaszWRC
A5
 
Posty: 976
Dołączył(a): sobota, 13 sie 2005, 22:47
Lokalizacja: RKR

Postprzez adamlen » wtorek, 25 paź 2005, 11:02

No było by fajnie może nie są to szybkie samochody ale nowe i może nie będą się psuły, mogliby dać troche większy silnik ale jeśli miałoby to radyklanie zwiększyć koszy to lepiej zostawić taki jaki jest.
"Nie wiedziałem co robić, więc jechałem szybko" - Robert Kubica po wygraniu pierwszego oesu Rajdu Monte Carlo 2014
Avatar użytkownika
adamlen
A6
 
Posty: 1233
Dołączył(a): sobota, 20 lis 2004, 21:09
Lokalizacja: Pogranicze trzech województw

Postprzez whisky » wtorek, 25 paź 2005, 11:18

MOTOR z 24.10.2005
"Puchar KIA Picanto wystartuje w przyszłym roku w Polsce. Cykl markowych wyścigów zakontraktowao na 3 lata. Na nadchodzący sezon zaplanowano wstępnie 6 rund tych zawodów. Cena samochodu przygotowanego do startów ma być niższa niż 30 tys. zł."
Avatar użytkownika
whisky
N3
 
Posty: 236
Dołączył(a): czwartek, 31 paź 2002, 21:28
Lokalizacja: Slawkowice (Krakow, Tarnow)

Postprzez szirer205xs » wtorek, 25 paź 2005, 11:31

no ale KIA to bedzie w wyscigach a nei rajdach ;) i szczerze mowiac to nie bradzo bym sobie ja potrafil w rajdach wyobrazic hehe ;) a loganik calkiem fajny puchar moze byc ;) jak dla mnei to te auta wcale nie sa przydkie patrzac chocby na wyscigowe logany... ;)
jaskiniatrolla.eu
Avatar użytkownika
szirer205xs
A5
 
Posty: 727
Dołączył(a): poniedziałek, 10 lis 2003, 12:28
Lokalizacja: Skoczów

Postprzez bzyq » wtorek, 25 paź 2005, 11:39

szirer205xs napisał(a):no ale KIA to bedzie w wyscigach a nei rajdach ;) i szczerze mowiac to nie bradzo bym sobie ja potrafil w rajdach wyobrazic hehe ;)


zupelnie nie rozumiem o co Wam chodzi.auto to auto.a szczerze powiedziawszy to by sie w RSMP przydal taki puchar logana.moze by sie cos ruszylo
Edek z krainy kredek ;p
bzyq
A6
 
Posty: 1247
Dołączył(a): poniedziałek, 20 wrz 2004, 15:20
Lokalizacja: Krosno

Postprzez Mars » wtorek, 25 paź 2005, 14:04

Super by było jakby puchar Logana ruszył ;) 100km spokojnie starczy, jakby bylo sporo takich autek to naprawde emocje moglyby byc ;) Super informacja i mam nadzieje ze wsio sie uda i ze drugi pucharek w rsmp ruszy ;)
3xFSO + 1xFSM + na jesieni jakieś E36 :D
Avatar użytkownika
Mars
A6
 
Posty: 1753
Dołączył(a): niedziela, 25 kwi 2004, 10:17
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Buncol » wtorek, 25 paź 2005, 16:29

Juz widze Logana, ktory zakopal sie w dole szutru wykopanym przez kilkadzesiat innych aut z napedem na jedna i dwie osie. :wink:
Obrazek
Buncol
A6
 
Posty: 1151
Dołączył(a): wtorek, 5 paź 2004, 16:49
Lokalizacja: Warszawa

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do RSMP

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości

cron