Punto:
-najpierw kopiujesz folder PUNTO_1600_ATR2005 do ...\SCi Games\Richard Burns Rally\Cars\
-otwierasz Cars.ini i zamieniasz [Car02] na
[Car02]
FileName = "Cars\PUNTO_1600_ATR2005\punto_1600.sgc"
IniFile = "Cars\PUNTO_1600_ATR2005\punto_1600.ini"
ShaderFile = "Cars\PUNTO_1600_ATR2005\punto_1600_shaders.ini"
ShaderSettings = "Cars\PUNTO_1600_ATR2005\punto_1600_shader_settings"
TexturePath = "Cars\PUNTO_1600_ATR2005\TEXTURES\
-następnie przy pomocy WinCommandera w folderze Phisics zamieniasz mg_zr
-przy pomocy DaTtool [
http://www.bhmotorsports.com/download/7385 ]rozpakowujesz splash.dat ktory znajduje się w ...\SCi Games\Richard Burns Rally\Textures\ .Robi się to nakładając ikonke splash.dat na ikonke dattool
-zamien car_2_1024.dds ktory znajduje sie w ...\splash\L#\Rally_7\TargetMedia_Develop\Pc\Debug\World\Textures\Splash\
-nastepnie trzeba spakowac splash nakladajac go na ikonke dattool.Tak zmienionym splash.dat zastepujesz oryginalny.
I juz mozna się cieczyc Fiatem Punto S1600