Rajdowy Puchar Polski zlikwidowany ????

Puchar Polskiego Związku Motorowego

Moderator: SebaSTI

Re: Rajdowy Puchar Polski zlikwidowany ????

Postprzez viper » środa, 15 lut 2012, 22:29

Bad-i napisał(a):A co z tymi ktorzy jezdza z pasji do tego sportu i nie maja urlopu na RSMP?

Wszystkim nie dogodzisz :D , a tak na poważnie to z pasji można tez uczestniczyć w innych formach ścigania ( supersprinty itd) Jednak myśle , ze urlop na rajd w MP i nie tylko to chyba znajduje sie na samym końcu listy problemów zdecydowanej większości zawodników, a po za tym jeżeli coś oczekujemy od jakiejś organizacji np. PZM to rowniez trzeba coś od siebie dać, a nie tylko krytykować i mówić co mi sie należy. Niestety taki jest urok i specyfika rajdów, po prostu czas trwania rajdu to min. 4 dni ( 1 dzien zapoznanie 1 badanie 2 dni rajd) i nic na to nie poradzimy. Wyścigi są krótsze, wiec inne alternatywy tez są.
viper
S2000
 
Posty: 3003
Dołączył(a): poniedziałek, 26 gru 2011, 21:42


Re: Rajdowy Puchar Polski zlikwidowany ????

Postprzez qbus » środa, 15 lut 2012, 23:20

Viper niestety ale nie masz racji, właśnie te 4 a nie 2 dni to jest jeden z głownych problemow. Dużą ilość osób było by stać finansowo na ściganie się w rsmp ale nie stać ich na to aby nie iść do pracy przez tyle dni (zostawić firmę na tyle dni). Jednak spora większość osób jeździ w głównej mierze za swoje, a te swoje trzeba najpierw zarobić.

Właśnie dlatego uważam że zlikwidowanie podwójnych rund RPP za dobry krok, może km oesowy wychodził wtedy trochę taniej ale to nie wszystko.
"Janusz żyje wśród nas. My kibice nigdy o Nim nie zapomnimy."
www.racingshop.pl
Avatar użytkownika
qbus
S1600
 
Posty: 2756
Dołączył(a): poniedziałek, 9 cze 2003, 14:49
Lokalizacja: Myślenice

Re: Rajdowy Puchar Polski zlikwidowany ????

Postprzez viper » środa, 15 lut 2012, 23:54

qbus napisał(a):Viper niestety ale nie masz racji, właśnie te 4 a nie 2 dni to jest jeden z głownych problemow. Dużą ilość osób było by stać finansowo na ściganie się w rsmp ale nie stać ich na to aby nie iść do pracy przez tyle dni (zostawić firmę na tyle dni). Jednak spora większość osób jeździ w głównej mierze za swoje, a te swoje trzeba najpierw zarobić.

Właśnie dlatego uważam że zlikwidowanie podwójnych rund RPP za dobry krok, może km oesowy wychodził wtedy trochę taniej ale to nie wszystko.

Przecież jak policzysz 9 rund rpp, a nawet 5 tylko asfaltowych w MP to ilośc dni jest porównywalna do rpp. No sorry kolego, ale priorytetem powinny byc MP ,bo jeżeli tam nie bedzie dobrze to nigdzie nie bedzie. Jeżeli kogoś stać na 8 czy 9 rund rpp to na pewno go stać na 5 MP i myśle ,ze decydującym problemem nie jest ten 1 czy 2 dni raptem 5 razy w roku. Nie róbmy znowu z czegos co umowmy sie jest tylko kwestia uzgodnienia i organizacji jakiegoś problemu. Jeżeli komuś nie pasuje specyfika rozgrywania rajdu to niestety trzeba zmienić dyscypline, bo w rajdach już nic krotszego sie nie wymyśli, ale nie można iść w ciemno w coś co nie przynosi wymiernych korzyści. Nie można regulaminu na sile tworzyc pod garstke osób. Idea rpp, były tanie rajdy, a nie krótsze rajdy. Jeżeli tanie rajdowanie sie skończyło to, albo trzeba wymusić przepisami, zebY ono było tanie, albo go zlikwidować jak nie spełnia swojej funkcji.
viper
S2000
 
Posty: 3003
Dołączył(a): poniedziałek, 26 gru 2011, 21:42

Re: Rajdowy Puchar Polski zlikwidowany ????

Postprzez opał » czwartek, 16 lut 2012, 00:47

Kolego Viper, nie wiem czy Ty coś kiedyś jechałeś, ale można zrobić 2 dniowy rajd a dokładnie zapoznanie,bk i sam rajd, trzeba tylko chcieć, prosty przykład Litwa- poczytaj troszkę a potem pomyśl czy cały dzien na bk jest potrzebny. Dodam że przykładowy rajd Hallswinterrally to ranga ich rsmp i w 6 godzin potrafią 116 km oesowych przejechać. Po tym rajdzie jechałem nasz Lotos i bladziutko wypadał w porównaniu z Litwą
www.wynajemrajdowek.pl wynajem do sportu, szkoleń, pojeżdżawek, imprezy okolicznościowe np. urodziny,wieczór kawalerski, dostępne 14 aut
opał
 
Posty: 7
Dołączył(a): poniedziałek, 12 gru 2011, 19:48

Re: Rajdowy Puchar Polski zlikwidowany ????

Postprzez kaczmarek » czwartek, 16 lut 2012, 01:00

Kolego Viper, nie wiem czy Ty coś kiedyś jechałeś, ale można zrobić 2 dniowy rajd a dokładnie zapoznanie,bk i sam rajd, trzeba tylko chcieć, prosty przykład Litwa- poczytaj troszkę a potem pomyśl czy cały dzien na bk jest potrzebny. Dodam że przykładowy rajd Hallswinterrally to ranga ich rsmp i w 6 godzin potrafią 116 km oesowych przejechać. Po tym rajdzie jechałem nasz Lotos i bladziutko wypadał w porównaniu z Litwą.

A cały rajd z zapoznaniem i BK zajął 2 dni. Jak się chce to można. Ale ku.....trzeba chcieć i zmienić tok myślenia.
kaczmarek
N2
 
Posty: 173
Dołączył(a): sobota, 23 gru 2006, 20:39
Lokalizacja: Warszawa

Re: Rajdowy Puchar Polski zlikwidowany ????

Postprzez toydols » czwartek, 16 lut 2012, 03:00

Kolego Viper, nie wiem co robisz w życiu, ale jak będziesz kiedyś ostro pracował, szczególnie prowadząc firmę, to może zrozumiesz, że 6 , 7 czy 9 razy w ciągu roku urwać się z firmy w czwartek po południu da się przeżyć. Ale 5 razy w roku wyrwać się z firmy we wtorek i wrócić dopiero w poniedziałek to bardzo ciężkie, a często niemożliwe do przejścia.

...a do sporo tańszego rajdowania wystarczyłoby zrobić RPP tylko dla aut z utraconą homologacją, rozsądniej podejść do gratów (np. hans tylko zalecany) i zrobić rajdy sobota-niedziela....

Jak sobie przypomnę jakim fajnym cyklem był Rajdowy Samochodowy Puchar PZM przed tym jak cykl zorganizowany przez kluby przejął PZM...
toydols
N2
 
Posty: 116
Dołączył(a): czwartek, 18 cze 2009, 14:23

Re: Rajdowy Puchar Polski zlikwidowany ????

Postprzez viper » czwartek, 16 lut 2012, 15:03

opał napisał(a):Kolego Viper, nie wiem czy Ty coś kiedyś jechałeś, ale można zrobić 2 dniowy rajd a dokładnie zapoznanie,bk i sam rajd, trzeba tylko chcieć, prosty przykład Litwa- poczytaj troszkę a potem pomyśl czy cały dzien na bk jest potrzebny. Dodam że przykładowy rajd Hallswinterrally to ranga ich rsmp i w 6 godzin potrafią 116 km oesowych przejechać. Po tym rajdzie jechałem nasz Lotos i bladziutko wypadał w porównaniu z Litwą

To, ze byłeś na takim rajdzie nie znaczy, że u nas sie tak da, bo na to wpływ ma wiele czynników np. infrastruktura miast terenu itd. bo widzisz rajd to nie tylko organizator, ale tez ludzie którzy zabezpieczają, robią bk itd. Dodatkowo są jeszcze kwestie gmin itd. Jak by to było takie proste to na pewno pan Kisiel ak. Karkonoskiego by tak zrobił. Myśle , ze znasz tego pana on ma serce do tego sportu w co myśle nie watpisz wiec dlaczego tego nie zrobi jak to takie proste. Wiele rzeczy gdzieś coś można zrobić , a gdzieś nie. Nie wiem czy byłeś na rajdzie bohemi, ale poczytaj sobie jak tam wyglądało bk. Jak chłopaki od nas musieli klatki wicinac itd. No ,ale póki tam nic nie było to podobno Czesi to luzaki i niczym sie nie przejmują, a jednak tak nie było. nie wiem jak jest na Litwie , ale wiem , ze w polsce były kiedyś 2 dni na zapoznanie, a dzisiaj dla zawodników skrocili do 1 i dziasiaj zapoznanie robią od 7 do 20 wiec nie wiem jak można zrobić rajd 2 dniowy w 2 dni łącznie z zapoznaniem, nawet jak byś gdzieś upchnąl bk. Moim zdaniem i tak dużo sie ostatnio zmieniło na plus. Jeszcze nie dawno wszystkie rajdy były piątek sobota, a dziś większość to niedziela. Zapoznanie tez skrocili. Odbior administracyjny tez jest bez problemu od razu przy odbiorze dokumentów , a kiedyś były ceregiele
specjalnie z tym związane. Dziaj MP często to tylko jeden dzień dłużej w tygodniu niż w rpp.
toydols napisał(a):Kolego Viper, nie wiem co robisz w życiu, ale jak będziesz kiedyś ostro pracował, szczególnie prowadząc
firmę, to może zrozumiesz, że 6 , 7 czy 9 razy w ciągu roku urwać się z firmy w czwartek po południu da się przeżyć. Ale 5 razy w roku wyrwać się z firmy we wtorek i wrócić dopiero w poniedziałek to bardzo ciężkie, a często niemożliwe do przejścia.

...a do sporo tańszego rajdowania wystarczyłoby zrobić RPP tylko dla aut z utraconą homologacją, rozsądniej podejść do gratów (np. hans tylko zalecany) i zrobić rajdy sobota-niedziela....

Jak sobie przypomnę jakim fajnym cyklem był Rajdowy Samochodowy Puchar PZM przed tym jak cykl zorganizowany przez kluby przejął PZM...

Powiedziałem, ze jak komus nie pasuje to niech zmieni dyscypline, bo taka jest charakterystyka rajdu.
2 dni rajd
1 dzień zapoznanie
1 dzień bk
Krócej sie nie da, a jak uważasz ze z bk to proste to zaproponuj logiczne rozwiazanie, bo krytykować, bez argumentów to każdy umie, a jak ta Litwa taka super proszę bardzo startuj w mistrzostwach Litwy, bo ja wole MP.
W jaki wtorek dzisiaj musisz być ostatecznie np. Na swidnicy w czwartek rano,a jedynym wtorkowym rajdem to chyba
Słowacja, bo rozrywa sie piątek sobota i nie wiem jak z polskim
To o czym mówisz masz w 3 lidze wiec po co to kopiowac. Przecież dzisiaj prawie wszystkie rajdy masz sobota niedziela. Kiedy ty kolego ostatni raz sledziles program rajdu. W tam tym sezonie prócz polskiego i Słowacji wszystko było max sroda do 22, a nawet czwartek rano. Natomiast przy rpp to tylko jeden dzień różnicy, a biorąc jeden dzień wiecej na ściganie to chyba normalne. Nawet lotos dziasiaj to czwartek rano ostateczny odbiór papierów lub sroda 22. jaki wtorek. Skończyły sie wtorkowe wyjazdy, no może Słowacja, ale to wyjątek. Dzisiaj rpp na lotosie jest w niedziele, ale na innym rajdzie to sobota i praktycznie bedzie wtedy tylko jeden dzień różnicy w tygodniu. To jaki to ma sens. Moim zdaniem
żaden. W rpp po prostu łatwiej nadrobić wyniki sprzętem, bo tam zawodnicy są biedniejsi, ale w praktyce napędza to wyścig zbrojen i dzisiaj, jest jak jest.
viper
S2000
 
Posty: 3003
Dołączył(a): poniedziałek, 26 gru 2011, 21:42

Re: Rajdowy Puchar Polski zlikwidowany ????

Postprzez toydols » czwartek, 16 lut 2012, 16:03

Może to Ty powinieneś zmienić dyscyplinę? Bo jak widzę, po tym forum to przeważnie Tobie wszystko nie pasuje. Zresztą był już jeden taki Pan, co mówił, że rajdy są drogie i jak komuś nie pasuje to niech zmieni dyscyplinę.

A teraz na temat...
Nawet jeśli w tej chwili RSMP zaczynają się od czwartku rano, to i tak trzeba na nie wyjechać w środę. To jest problem. BK i zapoznanie można zrobić w jeden dzień i jest to wykonalne.

3 liga jest czymś czym nie miała być. Założenia takich imprez były całkiem inne. Niestety finalnie wyszło coś całkiem innego, dużo za drogiego. Przy tym RPP było pchane na siłę w stronę RSMP (kosztowo i regulaminowo), zamiast zostać tanią alternatywą dla tych, których na RSMP nie stać lub, którzy z obojętnie jakiego powodu nie mogą tam jeździć. Teraz niby taką alternatywą ma być RD3L. Ale po co robić 3, a właściwie 4 cykl?
Cykl, w którym rajd ma kilka-kilkanaście kilometrów oesowych? Temat 3 ligi zaczął się, kiedy zaostrzono mocno regulamin KJS. Do tego czasu mieliśmy w kraju KJSy, które miały nawet 50 km prób (przez dwa dni) i na których jeździło się szybko i dużo na temat takiej jazdy się uczyło. Z drugiej strony, w tym samym czasie ogromnie wzrosły koszty startów w ówczesnym RSP PZM (obecnie RPP) - koszty, które w większości zostały wykreowane przez twórców regulaminów, narzucających takie, a takie wyposażenie, takich, a takich oficjeli, dopuszczających takie, a takie samochody. W ten sposób powstała luka na rynku.

Wcześniej były KJS, potem miałeś okręgówki. Organizatorzy KJS oddolnie stworzyli cykl PPAiK. Organizatorzy okręgówek oddolnie stworzyli cykl RSP PZM. Było super. Duża frekwencja, małe koszty i świetny klimat. Potem na obu cyklach łapę położył PZM. Zrobiło się mniej jeżdżenia za dużo większe pieniądze. We wszystkich 3 ogólnopolskich cyklach RSMP, RPP i PPAiK zaczęło się narzucanie wielu, wielu osób oficjalnych, których przyjazd kosztuje ogromne pieniądze. Oczywiście zawsze było na to wytłumaczenie... ale tak naprawdę chodziło o wyciągnięcie kasy.

Nie wierzysz w to co piszę? Masz inne zdanie? Porozmawiaj z ludźmi, którzy robią te imprezy (na każdym poziomie), także z tymi, których sam przytaczasz w swoich wypowiedziach (może się wtedy dowiesz dlaczego Rajd Karkonoski był w układzie piątek-sobota), szczególnie z tymi, którzy robią imprezy wysoko oceniane przez zawodników. Porozmawiaj z ludźmi, którzy się ścigają - również na każdym poziomie - od KJS do RSMP. Bo z twoich wypowiedzi wynika, że nigdy z nimi nie rozmawiałeś. Nie teoretyzuj i nie wyciągaj wniosków na podstawie tego co przeczytałeś w prasie lub internecie, bo Twoje wypowiedzi są mocno oderwane od rzeczywistości. Poznaj dogłębnie temat, o którym mówisz. Poznaj go na żywo, a nie jedynie siedząc przed klawiaturą. Wtedy będziesz mógł formułować autorytatywne tezy.

Nie mówię, że nic nie zaczęło zmieniać się na lepsze.... a właściwie to kilka rzecz wróciło do starych dobrych i sprawdzonych schematów, kilka innych rzeczywiście zmieniło się na lepsze. Niestety w wielu miejscach jest to kosmetyka. Niestety też często regulaminy nie pozwalają na rozsądną alternatywę, narzucając klubom niepotrzebne dodatkowe koszty. Np. zapoznanie RPP i RSMP nie może być połączone na łączonych rundach, ze względów regulaminowych (i to na zasadzie - nie bo nie, bo tak jest w regulaminie). Mam nadzieję, że takie rzeczy się zmienią. Mam nadzieję, że zacznie się rzeczywisty dialog między zawodnikami, organizatorami i PZMotem. I bardzo w tej mierze kibicuję Jarkowi Noworólowi. Boje się tylko, że nie poradzi sobie z całym tym betonem, że po prostu otoczenie nie pozwoli mu tego zrobić. Wielu już wojowało w tym kraju ze strukturami związkowymi. I albo się poddawali, albo kończyli jak w przysłowiu o wronach. Mimo to trzymam kciuki!
toydols
N2
 
Posty: 116
Dołączył(a): czwartek, 18 cze 2009, 14:23

Re: Rajdowy Puchar Polski zlikwidowany ????

Postprzez viper » czwartek, 16 lut 2012, 16:49

toydols napisał(a):Może to Ty powinieneś zmienić dyscyplinę? Bo jak widzę, po tym forum to przeważnie Tobie wszystko nie pasuje. Zresztą był już jeden taki Pan, co mówił, że rajdy są drogie i jak komuś nie pasuje to niech zmieni dyscyplinę.

A teraz na temat...
Nawet jeśli w tej chwili RSMP zaczynają się od czwartku rano, to i tak trzeba na nie wyjechać w środę. To jest problem. BK i zapoznanie można zrobić w jeden dzień i jest to wykonalne.

3 liga jest czymś czym nie miała być. Założenia takich imprez były całkiem inne. Niestety finalnie wyszło coś całkiem innego, dużo za drogiego. Przy tym RPP było pchane na siłę w stronę RSMP (kosztowo i regulaminowo), zamiast zostać tanią alternatywą dla tych, których na RSMP nie stać lub, którzy z obojętnie jakiego powodu nie mogą tam jeździć. Teraz niby taką alternatywą ma być RD3L. Ale po co robić 3, a właściwie 4 cykl?
Cykl, w którym rajd ma kilka-kilkanaście kilometrów oesowych? Temat 3 ligi zaczął się, kiedy zaostrzono mocno regulamin KJS. Do tego czasu mieliśmy w kraju KJSy, które miały nawet 50 km prób (przez dwa dni) i na których jeździło się szybko i dużo na temat takiej jazdy się uczyło. Z drugiej strony, w tym samym czasie ogromnie wzrosły koszty startów w ówczesnym RSP PZM (obecnie RPP) - koszty, które w większości zostały wykreowane przez twórców regulaminów,
narzucających takie, a takie wyposażenie, takich, a takich oficjeli, dopuszczających takie, a takie samochody. W te
n sposób powstała luka na rynku.

Wcześniej były KJS, potem miałeś okręgówki. Organizatorzy KJS oddolnie stworzyli cykl PPAiK. Organizatorzy okręgówek oddolnie stworzyli cykl RSP PZM. Było super. Duża frekwencja, małe koszty i świetny klimat. Potem na obu cyklach łapę położył PZM. Zrobiło się mniej jeżdżenia za dużo większe pieniądze. We wszystkich 3 ogólnopolskich cyklach RSMP, RPP i PPAiK zaczęło się narzucanie wielu, wielu osób oficjalnych, których przyjazd kosztuje ogromne pieniądze. Oczywiście zawsze było na to wytłumaczenie... ale tak naprawdę chodziło o wyciągnięcie kasy.
Nie wierzysz w to co piszę? Masz inne zdanie? Porozmawiaj z ludźmi, którzy robią te imprezy (na każdym poziomie), także z tymi, których sam przytaczasz w swoich wypowiedziach (może się wtedy dowiesz dlaczego Rajd Karkonoski był w układzie piątek-sobota), szczególnie z tymi, którzy robią imprezy wysoko oceniane przez zawodników. Porozmawiaj z ludźmi, którzy się ścigają - również na każdym poziomie - od KJS do RSMP. Bo z twoich wypowiedzi wynika, że nigdy z nimi nie rozmawiałeś. Nie teoretyzuj i nie wyciągaj wniosków na podstawie tego co przeczytałeś w prasie lub internecie, bo Twoje wypowiedzi są mocno oderwane od rzeczywistości. Poznaj dogłębnie temat, o którym mówisz. Poznaj go na
żywo, a nie jedynie siedząc przed klawiaturą. Wtedy będziesz mógł formułować autorytatywne tezy.

przecież to ty odwracasz kota ogonem, bo jawidze plusy dzisiejszych rajdów, a ty minusy to nie wiem dlaczego piszesz, ze mi nic nie pasuje.
Kiedyś kolego to były kjs okregowka w pewnym momencie ppaik, ale tak naprawdę to były kjs powiększone o region.
Natomiast profesjonalne ściganie z przygotowaniem auta do sportu to opieralo sie tylko o MP , a licencje robiło sie na zasadzie jazdy na samym końcu stawki, chyba 2 rajdy tak trzeba było pojechać. Problem w tym, ze zawodnicy by chcieli jeździć w samych gaciach jak by było wszystko zalecane. Natomiast na całym świecie przepisy bezpieczeństwa są po niekąd wymuszane, bo czym sie różni os jadący w rpp, a w MP , bo moim zdaniem niczym tak samo mozna wywalić. Nawet powiedział bym, ze im starszy samochód tym bardziej niebezpiecznie, a ty chce dla biedniejszych umożliwiać większe ustępstwa dotyczące przepisów. No chyba nie tedy droga. Można starać sie szukać cięcia kosztów , ale nie róbmy dziadostwa, bo jak kogoś nie stać na hansa to niestety, ale musi zrezygnować z jednego rajdu i kupić hansa, bo jak mu urwie głowę przy dzwonię to mu nawet kask sie nie przyda. To sie nazywa przewidywanie i sztuka jest przewidzieć przed, a nie po. Sam sobie w swojej wypowiedzi zaprzeczyles odnośnie sensu rpp, bo stwierdziles, ze dzisiaj rpp ma praktycznie te same regułaminy wiec po co rpp. Zlikwidujesz rpp to sie nadmucha 3 liga dla naprawde tanich zawodnikow i mp dla troche bogatszych.To ja ci dlatego mówię. Jak tak jest to to jaki sens ma rpp. Na stan dziesiejszy są trzy ligi rajdowe i kazda z nich kuleje i na kazda narzekaja. To ja sie pytam po co w mysl przysłowia: tam gdzie kucharek 6 tam nie ma...
Itd. Rajdy wyczynowe to specyficzny sport i dlatego niestety pewne rzeczy kosztują. Ma być , albo tanio i w miarę
bezpiecznie , albo profi ( mówię o bezp. ). Dzisiaj rpp nie jest ani jednym ani drugim.

Jak jesteś taki mądry to nie mów co poprawić tylko jak to zrobić, bo takich poprawiaczy narzekaczy jest dużo. Każdy chce tanio tylko nikt nie mówi jak to zrobić.
viper
S2000
 
Posty: 3003
Dołączył(a): poniedziałek, 26 gru 2011, 21:42

Re: Rajdowy Puchar Polski zlikwidowany ????

Postprzez kaczmarek » czwartek, 16 lut 2012, 17:12

BK może zrobić serwis w czasie zapoznania i już mamy pól dnia do przodu.
kaczmarek
N2
 
Posty: 173
Dołączył(a): sobota, 23 gru 2006, 20:39
Lokalizacja: Warszawa

Re: Rajdowy Puchar Polski zlikwidowany ????

Postprzez viper » czwartek, 16 lut 2012, 19:45

kaczmarek napisał(a):BK może zrobić serwis w czasie zapoznania i już mamy pól dnia do przodu.

...teoretycznie tak, a w praktyce są zawodnicy co jadą sami z laweta na rajd, a konkretnie bk, a ewntualnie mechanicy dojeżdża do celowo na same dni rajdowe, bo np. Nie mogą dostać urlopu, bo trzeba pamiętać, ze serwis to zazwyczaj koledzy szczególnie u biedniejszych zawodników, a serwis tez przecież musial by wziąć urlop , szczególnie w takiej sytuacji. No chyba, ze kolegom za ten urlop zapłacisz, o ile ich szef w ogóle zgodzi sie na ich wolne, bo jak nie to masz problem, bo zamiast na zapoznanie to pojedziesz na bk :D . Niby proste serwis zrobi badanie i po temacie , ale w teori, bo w praktyce jak nie płacisz mechanikom to niestety musisz liczyć sie z nimi i z ich pracodawcami.
viper
S2000
 
Posty: 3003
Dołączył(a): poniedziałek, 26 gru 2011, 21:42

Re: Rajdowy Puchar Polski zlikwidowany ????

Postprzez radzio » czwartek, 16 lut 2012, 21:20

bk mozna by bylo zrobic w formie parku ferme. przyjezdzasz, parkujesz na zamknietym placu fure, klucze zostawiasz w stacyjce, jedziesz na zapoznanie, a sedziowie sobie chodza i sprawdzaja, jak jest cos nie tak to wtedy telefon do zawodnika i tyle. nie rozumiem czemu sie tak nie da zrobic?
radzio
 
Posty: 44
Dołączył(a): czwartek, 21 maja 2009, 14:23

Re: Rajdowy Puchar Polski zlikwidowany ????

Postprzez viper » czwartek, 16 lut 2012, 21:31

radzio napisał(a):bk mozna by bylo zrobic w formie parku ferme. przyjezdzasz, parkujesz na zamknietym placu fure, klucze zostawiasz w stacyjce, jedziesz na zapoznanie, a sedziowie sobie chodza i sprawdzaja, jak jest cos nie tak to wtedy telefon do zawodnika i tyle. nie rozumiem czemu sie tak nie da zrobic?

Bo musi być ktoś od samochodu. Po za tym jak to sobie wobrazasz, jak np. W samochodzie coś nie pasuje to co zawodnik z opisu ma jechać i to naprawiać a opis i tak jest na styk. To co powiedziałeś jest nie wykonalne, a dokumenty książka samochodu sportowego , homologacja dowód rej. To co sędziowie sami to maja pilnować. Chyba nigdy nie byłeś na żadnym bk, ale liczy sie pomysl :D tyle, ze nie trafiony. Nie jest to takie proste, ale swoją droga ciekaw jestem jak to wyglada w ms. Czy bk jest w osobnym dniu. Choć tam pewnie z mechanikami do bk problemów by nie mieli.
viper
S2000
 
Posty: 3003
Dołączył(a): poniedziałek, 26 gru 2011, 21:42

Re: Rajdowy Puchar Polski zlikwidowany ????

Postprzez toydols » czwartek, 16 lut 2012, 22:04

Po pierwsze Twoja odpowiedź jest na jakiś inny post, bo na pewno nie mój. Po drugie nic żadnemu kotu nie robiłem, bo lubię koty. Po trzecie nie mów mi o bezpieczeństwie, bo jestem jednym z tych, którzy od początku startów dbali o bezpieczeństwo, a przy okazji jednym z nielicznych, którzy mieli takie bum jak ja i po tym jeszcze mogą... cokolwiek zrobić. Właśnie dlatego, że wcześniej pomyśleli o bezpieczeństwie. Na koniec przeczytaj jeszcze raz to co napisałem wyżej i zrozum to co tam napisałem, bo opisałem kilka chorób naszych rajdów, a opisując to starłem się pokazać skąd są, a co za tym idzie jak je zlikwidować. Mógłbym napisać kilkustronnicowy elaborat o tym i pokazać więcej takich rzeczy, ale nie mam na to czasu, bo ciężko pracuję prowadząc firmę (między innymi po to, żeby móc kiedyś wrócić na oesy). Do niedawna sam starałem się też czynnie działać (runda PPAiK, którą organizowałem w ubiegłym roku otrzymała 98 punktów na 100, będąc tym samym najwyżej ocenioną rundą PPAiK 2011 - przy czym z tego co wiem, również zawodnicy w większości byli zadowoleni z imprezy).
BK i zapoznanie da się zrobić w jeden dzień. Startowałem na rajdach gdzie takie rozwiązanie było i dobrze się sprawdzało. Mając cały dzień (zaczynając od 6-7 rano i mając 12 godzin) możesz tak rozplanować dzień, żeby zrobić opis i BK. Owszem łatwo nie jest, ale jest to wykonalne. Szczególnie, przy tak małej ilości kilometrów oesowych jak w tej chwili w RSMP.

I jeszcze jedno. Zanim klikniesz przycisk Wyślij przeczytaj to co napisałeś. Użyj dużych liter tak gdzie być powinny, wstaw przecinki, popraw błędy i stylistykę, tak, żeby dało się zrozumieć to co napisałeś. Choćby w ten sposób pokaż, że jakkolwiek szanujesz pozostałych uczestników tego forum.
toydols
N2
 
Posty: 116
Dołączył(a): czwartek, 18 cze 2009, 14:23

Re: Rajdowy Puchar Polski zlikwidowany ????

Postprzez opał » czwartek, 16 lut 2012, 22:27

Toydols, kontunuuj jak masz czas, ja za cienki jestem i zbyt mało doświadczony na taką polemikę. Wracaj na oesy ;)
www.wynajemrajdowek.pl wynajem do sportu, szkoleń, pojeżdżawek, imprezy okolicznościowe np. urodziny,wieczór kawalerski, dostępne 14 aut
opał
 
Posty: 7
Dołączył(a): poniedziałek, 12 gru 2011, 19:48

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Puchar PZM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 4 gości