Moderator: SebaSTI
do maniutek -skąd wy w vti macie 170 kuca ??
Rallyman BBS napisał(a):srednio Nka w VTI ma 174KM waga srednio 1080-1145kg
maniutek napisałcoś masz strasznie mocne te vti-ki
B16A2, DOHC VTEC, 16V, 1595 cm, 160 KM
B16A, DOHC VTEC, 16V, 1595 cm, 170 KM
nie licząc tego że w n-ce i a te co w RPP latają mają tak pod 163-165 kunia ale kij z tym bo nie o tym ten temat miał być.
maniutek napisał(a):Rallyman BBS napisał(a):srednio Nka w VTI ma 174KM waga srednio 1080-1145kg
coś masz strasznie mocne te vti-ki
B16A2, DOHC VTEC, 16V, 1595 cm, 160 KM
B16A, DOHC VTEC, 16V, 1595 cm, 170 KM
nie licząc tego że w n-ce i a te co w RPP latają mają tak pod 163-165 kunia ale kij z tym bo nie o tym ten temat miał być.
qbus napisał(a):Właściwie o co chodzi teraz w tej dyskusji?
Rallyman BBS napisał(a):maniutek napisał(a):Rallyman BBS napisał(a):srednio Nka
Vti ma problem z nadwaga no i z FD (czy to jajko czy EK4 w Nce) no chyba ze klowkaale na leb bije prawie wszystkie auta startujace do tej pory w PPZM, trakcją
ptakwrc napisał(a):
VTi to ja bym powiedzial ze ma przede wszystkim problem ze skrzynia do grupy N
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości