licencjia R2

Puchar Polskiego Związku Motorowego

Moderator: SebaSTI

licencjia R2

Postprzez robcio102 » poniedziałek, 17 gru 2007, 23:23

czy ja żle zrozumialem regulamin czy w 2008 R2 nie upoważnia do startu w PPZM mówię oczywiście o licencji rajdowej
robcio102
 
Posty: 43
Dołączył(a): niedziela, 22 maja 2005, 09:46


Postprzez lewar » wtorek, 18 gru 2007, 09:29

Z przepisów tak wynika... Cofamy się w rozwoju w polskich rajdach - robimy jeden krok naprzód (uruchomienie taniej, 3 ligi), a dwa kroki w tył (po co wprowadzać nowe licencje, itp?).
Wydłuża się o rok czas dojścia do licencji międzynarodowej. No i do tego trzeba mieć pół raza więcej kasy. Jak tak dalej pójdzie to nasi najbardziej "obiecujący" zawodnicy będą mieli po 40 lat jak dana im będzie szansa występu w mistrzostwach świata i walki z młodymi zawodnikami z innych państw. Na pewno wygramy ;) A jak nie wygramy, to będzie na pewno wina sprzętu i nieznajomości tras. Można nawet się pokusić że będzie to wina tego że inni mieli szybsze buty, albo jeszcze jakoś inaczej nas oszukali.

Mi się już generalnie w ogóle odechciało startować w tym kraju nad Wisłą, a jak czytam niektóre informacje, to się nóż w kieszeni otwiera - przykład: ostatnio słyszałem że to pan Górski wprowadził trzecią ligę - moim zdaniem pisanie takich bzdur nie ma sensu, nie wiem co PZM chce przez to osiągnąć. Ja natomiast napiszę inaczej: "Dziękujemy Panu Szkucie za starania i pomysł wprowadzenia trzeciej ligi, natomiast dziękujemy pozostałym działaczom za spieprzenie tego fajnego pomysłu."
--- www.cecot.pl ---
Avatar użytkownika
lewar
N2
 
Posty: 157
Dołączył(a): poniedziałek, 23 gru 2002, 12:50
Lokalizacja: okolice Krakowa

Postprzez PSYCHObójca » wtorek, 18 gru 2007, 14:05

Dawna Licencja K to nowa licencja R1
uzasadnienie :

http://www.pzm.pl/userfiles/file/sport_ ... nienia.pdf
Avatar użytkownika
PSYCHObójca
N2
 
Posty: 100
Dołączył(a): środa, 24 sie 2005, 19:10
Lokalizacja: Wawa

Postprzez MSG Racing » wtorek, 18 gru 2007, 14:31

Nie jest tak źle.
Dawna K to teraz R1.
Mając R2 możesz pojechać maks 3 PPZM w sezonie :!:
Mając pkt do lic z 2007 i 2006 w KJS można wyrobić lic R2 lub R1 :!: (pewnie tylko teraz)
Nie ma natomiast słowa o tym, że pkt do lic R1 zbierać należy w jakimś okresie czasu (tak jak to jest napisane w przypadku R2) - czyli można w ciągu sezonu wyrobić sobie R1 i wystartować jako zawodnik w PPZM i mieć liczony czas i być klasyfikowanym. Mam nadzieje że to nie jest błąd w regulaminie.
"Rally is not a crime" Polska - FB

"Żyję po to, by być najlepszym. Właśnie dlatego zrezygnowałem z prywatnego, osobistego życia" - Ayrton Senna czerwiec 1986

http://www.ganczarczykrally.com

Antyradio -"Liczą się nieliczni"
Avatar użytkownika
MSG Racing
S2000
 
Posty: 3650
Dołączył(a): poniedziałek, 25 lip 2005, 17:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Sosnowiec

Postprzez padre-mk3 » piątek, 18 sty 2008, 13:51

mam pytanko jak by sie miala kwestai ztartu osoby posiadajacej licencje zagraniczna w ppzm lub w 3l.chodzi mi o co potrzebuje i czy mozna wtedy wystartowac autkiem ktore posiada kiere z drugiej strony(zwykle autko lub wyczynowe).
www.racebook.pl/polishmotorclub
Avatar użytkownika
padre-mk3
A5
 
Posty: 761
Dołączył(a): piątek, 21 kwi 2006, 10:01

Postprzez Ohlins » niedziela, 20 sty 2008, 12:41

poj****e to jest, ja mam R2 czyli teraz R1 to mnie to rybka ale jak ktoś nie ma żadnej i chce R1 zeby normalni jeźdżić w PPZM i być klasyfikowanym to dwa raz więcej czasu i kasy bez sensu
Avatar użytkownika
Ohlins
A6
 
Posty: 1969
Dołączył(a): środa, 10 gru 2003, 09:54
Lokalizacja: Bochnia

Postprzez Beret » niedziela, 20 sty 2008, 12:48

nie koniecznie, jak zlapal w zeszlym roku punkty (6kjs) to moze wystapic od razu o r1. poza tym w czym problem?? pojedzie sie kilka rajdow w 3l i wiec na powazne rajdy nie wyskoczy sie ze zdziwieniem ze tutaj to nawet 4 sie wbija :)
nindża nie moze byc mientka

MIEJSCE NA TWOJA REKLAME

www.bwyszkowski.pl
www.codrivers.fora.pl

Obrazek
Avatar użytkownika
Beret
A6
 
Posty: 1232
Dołączył(a): sobota, 19 lut 2005, 22:58
Lokalizacja: wawa-piaseczno

Postprzez maciek.rt » wtorek, 28 paź 2008, 15:23

Jak myślicie czy jest możliwość aby koniecznosc jazdy w 3L co równa sie z licencja RII zostanie zniesione??Bo zastanawiam sie czy poczekać z robieniem licencji RII do przyszłego roku czy jeszcze w tym roku sie kolo tego zakrecic
maciek.rt
 
Posty: 4
Dołączył(a): środa, 22 paź 2008, 22:17
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Postprzez Beret » wtorek, 28 paź 2008, 19:48

a masz perspektywe jakiegos startu w tym roku? jezeli nie to wydasz sporo kasy na smietnik bo licencja jest wazna na rok kalendarzowy a nie przez 365 dni. a co do przepisow: nie wydaje mi sie zeby mialy sie zmienic, zwlaszcza, ze podobno jest zapis o obowiazku organizowania rajdow 3L jezeli organizuje sie rsmp lub rpp (czyli ppzm)
nindża nie moze byc mientka

MIEJSCE NA TWOJA REKLAME

www.bwyszkowski.pl
www.codrivers.fora.pl

Obrazek
Avatar użytkownika
Beret
A6
 
Posty: 1232
Dołączył(a): sobota, 19 lut 2005, 22:58
Lokalizacja: wawa-piaseczno

Postprzez maciek.rt » wtorek, 28 paź 2008, 23:45

Dzieki za rade no w tym sezonie to nie zdaze wystartowac ale chciałem miec juz licencje z głowy...A skoro ma byc obowiązek organizowania to wkońcu bedzie sie cos działo.A czy orientujesz sie jak wyglada start w PPZM na końcu stawki bez pomiaru czasu czyli startuje sie jako szachownica i K1 itp. czy normalnie
maciek.rt
 
Posty: 4
Dołączył(a): środa, 22 paź 2008, 22:17
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Postprzez Beret » środa, 29 paź 2008, 00:05

teoretycznie ma byc normalny start tylko bez pomiaru czasu. nie wiem jak jest w praktyce. wiem jednak, ze kilku zawodnikow jechalo na koncu w rajdzie wisly wiec mozna by sie od nich dowiedziec lub od wladz rajdu jak bylo :)
nindża nie moze byc mientka

MIEJSCE NA TWOJA REKLAME

www.bwyszkowski.pl
www.codrivers.fora.pl

Obrazek
Avatar użytkownika
Beret
A6
 
Posty: 1232
Dołączył(a): sobota, 19 lut 2005, 22:58
Lokalizacja: wawa-piaseczno


Powrót do Puchar PZM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość