Wales Rally GB

...co w świecie WRC piszczy

Moderator: SebaSTI

Re: Wales Rally GB

Postprzez ZbyszekChaosu » poniedziałek, 17 lis 2014, 13:37

TomMaz napisał(a):Ostberg dla Citroena z jednej strony jest dobry bo potrafi dowozić punkty (choć w tym roku wcale tak dużo ich nie dowiózł) tylko że Matton podkreśla że chce zawodnika który mógłby gdzieś powalczyć o wygraną i tu chyba z Ostbergiem jest gorzej...

Jakby nie patrzeć zebrał więcej oczek niż w ubiegłym roku i więcej niż Meek. Miał trochę spadku formy między rajdem Polski a Francją ale poza tym zbierał równe duże punkty. Jeździ solidnie i wygrywa OS-y więc nie widzę na rynku kierowcy który mógłby go obecnie zastąpić. Być może w nowym DS-ie będzie jeszcze lepiej. Zastanawia mnie tylko jedna rzecz- w pierwszych przejazdach Mads jechał szybciej niż Kris i Hirvo a w drugich już wyraźnie wolniej. Nie poprawia notatek, na większym błocie jechał ostrożniej czy jeszcze co innego? Z tego co kojarzę to na innych rajdach w tym sezonie było podobnie.
http://bezpieczna-droga.blogspot.com/
ZbyszekChaosu
A6
 
Posty: 1101
Dołączył(a): poniedziałek, 15 lip 2013, 20:42
Lokalizacja: Łódź


Re: Wales Rally GB

Postprzez slivex » poniedziałek, 17 lis 2014, 13:45

może z jakiegoś powodu na drugich przejazdach wiekszy wpływ niż na innych ma zmęczenie, słabsza koncentracja
Avatar użytkownika
slivex
N2
 
Posty: 112
Dołączył(a): niedziela, 19 paź 2014, 14:32
Lokalizacja: warszawa

Re: Wales Rally GB

Postprzez wanderer » poniedziałek, 17 lis 2014, 15:47

ZbyszekChaosu napisał(a):Jakby nie patrzeć zebrał więcej oczek niż w ubiegłym roku i więcej niż Meek. Miał trochę spadku formy między rajdem Polski a Francją ale poza tym zbierał równe duże punkty. Jeździ solidnie i wygrywa OS-y więc nie widzę na rynku kierowcy który mógłby go obecnie zastąpić.

Ale zebrał mniej punktów niż Hirvonen w Fieście. A poza tym pokonanie kolegi zespołowego, który w sezonach 2011-2013 wystartował w zaledwie ośmiu rundach WRC to nie jest szczególne osiągnięcie.

A co do kierowców na rynku, to Citroen mógłby sporo zyskać pozyskując chociażby Evansa, który miał lepszy debiut w aucie WRC niż Tanak.
wanderer
A6
 
Posty: 1201
Dołączył(a): wtorek, 7 wrz 2010, 13:21

Re: Wales Rally GB

Postprzez ZbyszekChaosu » poniedziałek, 17 lis 2014, 16:12

wanderer napisał(a):
ZbyszekChaosu napisał(a):Jakby nie patrzeć zebrał więcej oczek niż w ubiegłym roku i więcej niż Meek. Miał trochę spadku formy między rajdem Polski a Francją ale poza tym zbierał równe duże punkty. Jeździ solidnie i wygrywa OS-y więc nie widzę na rynku kierowcy który mógłby go obecnie zastąpić.

Ale zebrał mniej punktów niż Hirvonen w Fieście. A poza tym pokonanie kolegi zespołowego, który w sezonach 2011-2013 wystartował w zaledwie ośmiu rundach WRC to nie jest szczególne osiągnięcie.

A co do kierowców na rynku, to Citroen mógłby sporo zyskać pozyskując chociażby Evansa, który miał lepszy debiut w aucie WRC niż Tanak.

Hirvonen teraz a rok temu Neuville pokazali, że Fiesta to wciąż konkurencyjny samochód a nie padlina. Może i Meek ma na koncie mniej startów ale Matton musiał mieć jakiś powód ustalając na początku sezonu, że to Kris będzie "jedynką" w zespole. Evans szybko się uczy ale nie wiadomo czy np. w przyszłym sezonie będzie szybszy od Ostberga. Na prawdę nie rozumiem czemu tyle osób na forum ma tak wiele zarzutów do Madsa a niemal nikt nie zauważa, że należy on do ścisłej czołówki peletonu jadącego za VW. O ile rok temu rozumiałem decyzje Citroena o zwolnieniu dwóch czołowych kierowców o tyle w tym roku byłoby dla mnie sporym zaskoczeniem zwolnienie któregokolwiek.
http://bezpieczna-droga.blogspot.com/
ZbyszekChaosu
A6
 
Posty: 1101
Dołączył(a): poniedziałek, 15 lip 2013, 20:42
Lokalizacja: Łódź

Re: Wales Rally GB

Postprzez karluum » poniedziałek, 17 lis 2014, 17:16

Konkurencyjna to może była w 2012, w tym sezonie Hirvonen mógł co najwyżej o 4 miejsce walczyć, to, że mu się udało wskoczyć na podium wynikało z problemów panów z VW. Citroen był na podium w tym sezonie 7 razy, Ford 3 razy fabryka + raz Bryan na MC. Problem Ostberga polega na tym, że jak na faceta, który siedzi w rajdówce od roku 2007 można oczekiwać częstszej walki o pudło, a zdarzały mu się rajdy bez polotu.
Meeke mimo większej ilości błędów więcej razy walczył o pudła. A to jego chyba pierwszy pełny sezon w aucie WRC w MŚ.
karluum
A5
 
Posty: 646
Dołączył(a): poniedziałek, 11 mar 2013, 11:22

Re: Wales Rally GB

Postprzez slivex » poniedziałek, 17 lis 2014, 21:46

hirvonen i sordo w zeszłym roku moim zdaniem lepiej sie spisywali niz norweg, więc wcale nie zdziwi mnie jeśli citroen z niego zrezygnuje
Avatar użytkownika
slivex
N2
 
Posty: 112
Dołączył(a): niedziela, 19 paź 2014, 14:32
Lokalizacja: warszawa

Re: Wales Rally GB

Postprzez DonCorrado » wtorek, 10 lis 2015, 20:19

Powodz w Walii, niektóre odcinki zagrożone.
Avatar użytkownika
DonCorrado
A6
 
Posty: 1217
Dołączył(a): wtorek, 12 cze 2007, 11:31

Re: Wales Rally GB

Postprzez adamlen » czwartek, 12 lis 2015, 12:48

Shakedown w Walii a tu cisza. Kolejność miejsc przewidywalna VW a później Citroen i Hyundai.

A Kubica? A Kubica po staremu a konkretniej jego auto. Problemy podobno z silnikiem. Jeśli jeszcze Robert nie był zdecydowany na tor to już jest....
"Nie wiedziałem co robić, więc jechałem szybko" - Robert Kubica po wygraniu pierwszego oesu Rajdu Monte Carlo 2014
Avatar użytkownika
adamlen
A6
 
Posty: 1233
Dołączył(a): sobota, 20 lis 2004, 21:09
Lokalizacja: Pogranicze trzech województw

Re: Wales Rally GB

Postprzez Jersey » czwartek, 12 lis 2015, 14:00

adamlen napisał(a):Shakedown w Walii a tu cisza.

Chyba wszyscy bana dostali.
Avatar użytkownika
Jersey
N1
 
Posty: 80
Dołączył(a): poniedziałek, 28 maja 2007, 17:28
Lokalizacja: z Disneylandu

Re: Wales Rally GB

Postprzez Mad Max » czwartek, 12 lis 2015, 14:15

Jersey napisał(a):
adamlen napisał(a):Shakedown w Walii a tu cisza.

Chyba wszyscy bana dostali.
Ileż razy można pisać w kółko to samo... testowy na GB jest taki sam jak cały sezon... VW na czele... Meeke zaraz za nimi... Kubica tradycyjnie z problemami na dzień dobry...
jedyna różnica to że Neuville się odrobinę ocknął, za to Tanak bardzo słabo
Avatar foto. by Marcin Kaliszka
Jest jedna rzecz dla której warto żyć - RAJDY!!! i nie zmienia się nic

http://www.modelowanie.fora.pl
Na warsztacie:

Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Mad Max
S2000
 
Posty: 4515
Dołączył(a): poniedziałek, 16 paź 2006, 11:50
Lokalizacja: Celestynów/Warszawa

Re: Wales Rally GB

Postprzez adamlen » czwartek, 12 lis 2015, 14:42

Opony Pirelli lubią takie warunki jak w Walii, czyli mokro i zimno, widać to po części po czasach Prokopa. Kubica też liczył, że będzie to jego atut w tym rajdzie, ale jak zawsze nie wiadomo, czy uda się pojechać sprawnym autem. Teraz są głosy, że to jednak dyfer a nie silnik...
"Nie wiedziałem co robić, więc jechałem szybko" - Robert Kubica po wygraniu pierwszego oesu Rajdu Monte Carlo 2014
Avatar użytkownika
adamlen
A6
 
Posty: 1233
Dołączył(a): sobota, 20 lis 2004, 21:09
Lokalizacja: Pogranicze trzech województw

Re: Wales Rally GB

Postprzez gregortest » czwartek, 12 lis 2015, 15:43

dzisiaj wieczorem melduję się Newtown :)
I obstawiam, że Ogier nie ukończy...a może inie będzie żadnego VW na mecie.....
gregortest
A5
 
Posty: 820
Dołączył(a): piątek, 15 cze 2012, 12:10

Re: Wales Rally GB

Postprzez maciotacio » czwartek, 12 lis 2015, 16:24

To czekamy na wszelakie plotki około rajdowe :wink:
Jak pogoda się popsuję to mogą być przetasowania. Dużo kierowców musi coś udowodnić lub dowieźć konkretny wynik na mecie. Dodatkowa presja z ostatnią też może swoje zrobić.
Avatar użytkownika
maciotacio
N2
 
Posty: 193
Dołączył(a): środa, 19 wrz 2012, 11:58

Re: Wales Rally GB

Postprzez Mariusz » czwartek, 12 lis 2015, 17:07

Ja obstawiam, ze niestety Neuville nie ukończy, a Citroen i Hyundai będą bardzo grzecznie jechali żeby przede wszystkim zdobyć punkty. Jest więc szansa dla Tanaka że będzie miał fajny wynik.
Mariusz
Mariusz
N3
 
Posty: 376
Dołączył(a): czwartek, 1 sie 2002, 07:54

Re: Wales Rally GB

Postprzez viper » czwartek, 12 lis 2015, 22:05

adamlen napisał(a):Opony Pirelli lubią takie warunki jak w Walii, czyli mokro i zimno, widać to po części po czasach Prokopa. Kubica też liczył, że będzie to jego atut w tym rajdzie, ale jak zawsze nie wiadomo, czy uda się pojechać sprawnym autem. Teraz są głosy, że to jednak dyfer a nie silnik...

Uwazaj na te slowa o pirelkach zeby jutro nie obrocily sie przeciwko tobie :). Prokop nie raz mial przeblyski i nie musi byc to kwestia opon. Z oponami kolego jest tak ze albo dzialaja albo sa kitu. Czasami w roznych warunkach moga byc delikatne roznice, ale z pewnoscia to sa to niuanse. Jezeli pirelki w tych warunkach byly by przewaga to smiem twierdzic ze w innych byly by konkurencyjne a na pewno nie lipa jak to wielu twierdzi.
Przypomne ci tylko ze problemem pirelli w przypadku kubicy nie jest jak dziala mieszanka a jak czesto lapie kapcie. Jezeli potrafi w isc sie w czolowe miejsca tzn. Ze opona pracuje jak nalezy pod wzgledem mieszanki.
Ostatnio edytowano piątek, 13 lis 2015, 00:16 przez viper, łącznie edytowano 1 raz
viper
S2000
 
Posty: 3003
Dołączył(a): poniedziałek, 26 gru 2011, 21:42

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Mistrzostwa Świata

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości