Moderator: SebaSTI
gardzę_cwaniakami napisał(a):13 lat po uśmierceniu Kit-Car'ów w mistrzostwach świata, one same dogorywają. Może jednak nie trzeba było ruszać "wiertarek"...
Sylwek_GSi napisał(a): dobrze ze wejdzie VW w najgorszym wypadku bedą znow 2 fabryki a nie jedna
Jarek55511 napisał(a):Tak jak robi to Citroen-pełna profesja
wrc1600 napisał(a):Jarek55511 napisał(a):Tak jak robi to Citroen-pełna profesja
To jest wlasnie róznica pomiedzy fabryka a pólfabryka. Dla wiekszosci kibiców Ford byl traktowany jak Citroen ale to nie ta bajka, M-Sport czy Prodrive nigdy nie bedzie tym samym co pelna fabryka z calym dobrodziejstwem. Róznice jak twierdza niektórzy niewielkie ale wlasnie te detale które ma dopracowane Citroen daja moze tylko 50 tysiecznych na kilometrze ale za to kilkanascie czy kilkadziesiat sekund na mecie.
marcos napisał(a):Odejście Forda jest dla mnie równie zaskakujące, co niezrozumiałe z kilku powodów:
1. Mieli podpisany kontrakt do 2013r.
2. Po zapowiedzi ograniczonego sezonu Loeba stworzyła się ogromna szansa na zdobycie mistrza świata przez Latvalę
3. Jeszcze niedawno pojawiła się informacja o nowej, dużo korzystniejszej ofercie dla Latvali na przyszły sezon
Jedne sensowne dla mnie wytłumaczenie jest takie, że Latvala już wcześniej podpisał kontrakt z Volkswagenem i wobec braku kierowcy na miarę mistrza świata (Sordo przejdzie do Citroena, a Solberg to jednak już nie ta klasa, a Tanak musi się jeszcze sporo nauczyć) stwierdzili że nie ma sensu tego ciągnąć dłużej.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości