Kościuszko stracił do Loeba średnio 5,14 sek/km. (425.93 km i 2188s straty)
Jeżeli nie uwzględnimy odcinków z pierwszego dnia (swoją drogą strata wynikała głównie z powodu zmiany koła na oesie nr 3 a nie przerywającego silnika) oraz nie uwzględnimy odcinka gdzie przywalił w słupek i jechał z krzywym kołem to wychodzi 265,08 km i 1155 sekund straty do Loeba. Średnia strata na tych odcinkach to 4,4 sek/km - czyli na odcinkach gdzie auto jechało tak jak trzeba.
Co z tego wynika? Kto choć trochę jeździł w rajdach wie jak kolosalne są to straty.
Dla porównania Janner Rally który miał bardzo podobną charakterystykę:
5,06 s/km stracił do Kopeckiego niejaki Danzinger jadący Clio R3.
Kajetanowicz jadący sporo gorszą Imprezą od FabiiS2000 stracił do Kopeckiego 0,86 s/km !!!
Monte Carlo 2012: 4,4s/km straty do Loeba miał Cedric Robert jadący DS3 R3T.
Idźmy dalej: Monte 2011 - 4,5 s/km straty miał Poutot jadący DS3 R3T.
Jeżeli chodzi o RSMP to 4,5-5 s/km straty mają zazwyczaj kierowcy jadący C2R2 do zwycięzcy.
Armin Kremer jadący N-grupową !!! Imprezą (nawet nie R4) skutecznie walczył z Kościuszką!. Skończył rajd ze stratą (5,35 sek/km). Dalej jest ktoś kto twierdzi że Kościuszko dobrze pojechał? To dziesiąte miejsce to trafiło mu się jak ślepej kurce ziarnko

Co do Szwecji z taką jazdą Kościuszki realnie oceniając umiejętności na pierwszych odcinkach( kiedy wszyscy będą jeszcze jechać) nie ma szans żeby wbijał się do pierwszej 20.
Co do jazdy Kajetanowicza w RSMP 2010, ktoś wspominał że Bouffier nie jechał pełnego sezonu. Zobacz sobie wyniki rajdów, Kajetanowicz kończył ze stratu rzędu kilkunastu sekund do Bouffiera, gdzie jechał nieporównywalnie gorszym autem. Poza tym Kajto odkąd zaczął jeździć z Baranem naprawdę zrobił i dalej robi duże postępy, nie ma tylko gdzie tego pokazać (Janner był takim przedsmakiem tego co umie Kajto, chodź kto widział na żywo to i tak powie że jechał jak na swoje umiejętności bardzo zachowawczo żeby nie wypaść a i tak strata do Bufona bardzo mała.
Czekam z niecierpliwością na konfrontacje Kajetanowicz - Kościuszko w porównywalnych autach, było by widać czarno na białym gdzie zatrzymał się w rozwoju Kościuszko i jak bardzo poszedł do przodu Kajetanowicz.