Rally de Portugal

...co w świecie WRC piszczy

Moderator: SebaSTI

Postprzez Agrest » wtorek, 1 cze 2010, 21:21

W Portugalii P-G jechał na podium ale urwał koło także jak widac da sie nie tylko na dobrze sobie znanym rajdzie tym kiepskim autem
BO KIBICE DOCENIĄ GDY DRIVER STARA SIĘ,
KIEDY IDZIESZ PEŁNA DZIDĄ TO POKOCHAJĄ CIĘ !!! :)
Agrest
A5
 
Posty: 516
Dołączył(a): środa, 1 lip 2009, 12:05
Lokalizacja: gdzieś tam przy oesie


Postprzez rallyfan2 » wtorek, 1 cze 2010, 21:36

kremer napisał(a):Agrest Carlsson kiedyś był na podium w Szwecji Lancerem 05, a mowili ze Lancer jest do bani. No pewnie, ze sie da ale zejdzmy na ziemię. Kosciuszko to nie PGA. Jak tam dalsze starty PGA zlinskim wynalazkiem w SWRC???? Zrobił jeszcze jakis mega wynik ?


Polak zawsze znajdzie wytłumaczenie, bo auto be, bo wstał lewą nogą, bo żona nie dała. Niech Junior zacznie wygrywać tyle lat już słyszę że to mega talent więc niech to pokaże. Całe życie będzie zbierał doświadczenie? Wystarczy popatrzeć na naszych ,,mistrzów" cały czas narzekają przyjeżdża taki skromny Bryan i leje naszych że aż miło. Polaki zawsze chcą mieć taryfę ulgową,tzw zawodnicy specjalnej troski, jakoś w innych nacjach tego nie zauważam.Ciekawi mnie jakie wytłumaczenie będzie miał Junior gdy nie da rady na rajdzie Polski.
rallyfan2
A6
 
Posty: 1021
Dołączył(a): środa, 9 lut 2005, 19:25

Postprzez kremer » środa, 2 cze 2010, 08:48

Agrest ciezko z toba debatowac - przesledz sobie kariere czeskiej stajni i ich aut - np Kulig RSME 2002 - co sie działo z autem. Jemu brakło umiejetnosci ?

rallyfan2: Uzyles słowa Polak jakbys chciał uzyskac wydzwiek negatywny. Moze ja w odroznienu od mas takich jak ty bedacych na forum umiem spojrzec obiektywnie na niektore sprawy? Jestem ostatnią osoba, ktora by bronila Kosciucha. Gosc jezdzi kupe lat po calym swiecie i jego glownym osiagnieciem to był dzwon w Rajdzie Polski 2009, ktory byl kluczowym momentem tamtego roku. Nie chcę rozpoczac od nowa dyskusji nt Michała z krakowa bo guzik on mnie interesuje. Napisałem ze JM ze ZLINA to nie jest topowa stajnia (taka dla biedniejszych) więc sie tego trzymam. To że PGA eks fabrykant wykrecil jeden dobry rajd fabia to niz nie znaczy. Jak ktoś jest średniakiem takim jak Kosciuszko to Fabia ze ZLina na pewno nie ułatiwa mu zadania w walce o tą 4-5 pozcyję.
Avatar użytkownika
kremer
S2000
 
Posty: 3023
Dołączył(a): wtorek, 18 lip 2006, 15:49
Lokalizacja: z oesów

Postprzez corados » środa, 2 cze 2010, 14:06

Głównym mankamentem JM Racing jest to,że mają małe doświadczenie w przygotowywaniu aut do rund WRC, szczególnie jeśli chodzi o szutry,a co za tym idzie kierowca do wszystkiego musi dojść sam. Ale w rajdach asfaltowych jak np. Barum z pewnością nie odstają od innych prywatnych zespołów typu TRT.
Avatar użytkownika
corados
A6
 
Posty: 1102
Dołączył(a): poniedziałek, 16 cze 2008, 18:06
Lokalizacja: Rzeszów

Postprzez kremer » poniedziałek, 7 cze 2010, 11:31

Moje obawy się potwierdziły - rychły koniec Kościuszki na Polskim w zlińskim wynalazku.... jedyny plus Zlina to taki, że Grzybowi się fura nie psuje.
Avatar użytkownika
kremer
S2000
 
Posty: 3023
Dołączył(a): wtorek, 18 lip 2006, 15:49
Lokalizacja: z oesów

Postprzez MSG Racing » poniedziałek, 7 cze 2010, 11:37

A nie Zlinski wynalazek Ford niby się nie psuł? Widać Kościuch coś jeździ nie tak skoro jemu auta się psują a innym nie, z resztą wygląda na to że jednym auta jadą a innym się psują i nie ma znaczenia czy to Kościuch czy kto inny.
"Rally is not a crime" Polska - FB

"Żyję po to, by być najlepszym. Właśnie dlatego zrezygnowałem z prywatnego, osobistego życia" - Ayrton Senna czerwiec 1986

http://www.ganczarczykrally.com

Antyradio -"Liczą się nieliczni"
Avatar użytkownika
MSG Racing
S2000
 
Posty: 3650
Dołączył(a): poniedziałek, 25 lip 2005, 17:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Sosnowiec

Postprzez fotorobart_pl » poniedziałek, 7 cze 2010, 11:44

Swift aż tak się nie psuł
Powyższy post jest opinią autora tylko w dniu dzisiejszym. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyn.
http://www.fotorobart.pl/ Obrazek
fotografia rajdowa i nie tylko...
Avatar użytkownika
fotorobart_pl
A5
 
Posty: 538
Dołączył(a): niedziela, 12 sie 2007, 19:54

Postprzez Jafry » środa, 23 mar 2011, 23:42

Jafry
N1
 
Posty: 70
Dołączył(a): środa, 18 sie 2010, 19:45

Postprzez Cendra » czwartek, 24 mar 2011, 15:06

WYNIKI ODCINKA TESTOWEGO
Ogier (Citroen) 3.08,5 (4)
Loeb (Citroen) 3.08,6 (4)
Latvala (Ford) 3.08,8 (4)
P. Solberg (Citroen) 3.09,2 (4)
Østberg (Ford) 3.09,6 (5)
Hirvonen (Ford) 3.10,8 (4)
H. Solberg (Ford) 3.11,6 (6)
Wilson (Ford) 3.14,8 (4)
Räikkönen (Citroen) 3.15,1 (5)
Villagra (Ford) 3.15,6 (4)
Block (Ford) 3.16,7 (4)
al-Qassimi (Ford) 3.17,3 (4)
Araujo (Mini) 3.18,9 (5)
Sousa (Ford) 3.20,5 (5)
Kuipers (Ford) 3.20,8 (4)
van Merksteijn (Citroen) 3.21,2 (4)
Oliveira (Mini) 3.36,7 (4)

PWRC
Flodin (Subaru) 3.28,8 (1)
Tagirow (Subaru) 3.29,6 (4)
Paddon (Subaru) 3.30,0 (1)
Grøndal (Subaru) 3.31,3 (2)
Semerad (Mitsubishi) 3.35,6 (2)
Ketomäki (Mitsubishi) 3.37,0 (3)
Moura (Mitsubishi) 3.38,5 (2)
Saljuk (Mitsubishi) 3.39,0 (3)
Kościuszko (Mitsubishi) 3.41,0 (1)
Fuchs Sierlecki (Mitsubishi) 3.42,4 (3)
Protasow (Mitsubishi) 3.44,4 (2)
Gorban (Mitsubishi) 3.46,6 (3)
al-Shamsi (Subaru) 3.51,9 (2)
al-Jabri (Subaru) 3.52,3 (2)
Linari (Subaru) 3.54,2 (2)
Guerra (Mitsubishi) 3.57,7 (1)


Mini S200 wydaje się być całkiem szybkie, wyprzedziło wszystkie N4 i to o wiele sekund, no i na tle nowych WRC czas jest przyzwoity :)

Oby było równie niezawodne :)
Avatar użytkownika
Cendra
A6
 
Posty: 1179
Dołączył(a): niedziela, 24 kwi 2005, 15:09
Lokalizacja: Ciechanów/Warszawa

Postprzez fotorobart_pl » czwartek, 24 mar 2011, 15:44

13s na 5 km? :shock:
Powyższy post jest opinią autora tylko w dniu dzisiejszym. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyn.
http://www.fotorobart.pl/ Obrazek
fotografia rajdowa i nie tylko...
Avatar użytkownika
fotorobart_pl
A5
 
Posty: 538
Dołączył(a): niedziela, 12 sie 2007, 19:54

Postprzez Cendra » czwartek, 24 mar 2011, 17:07

fotorobart_pl napisał(a):13s na 5 km? :shock:


Chodzi Ci o naszego reprezentanta :?:
Avatar użytkownika
Cendra
A6
 
Posty: 1179
Dołączył(a): niedziela, 24 kwi 2005, 15:09
Lokalizacja: Ciechanów/Warszawa

Postprzez fotorobart_pl » czwartek, 24 mar 2011, 18:36

ta .... taki wolny czy coś z samochodem? bo nie ma żadnego info....
Powyższy post jest opinią autora tylko w dniu dzisiejszym. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyn.
http://www.fotorobart.pl/ Obrazek
fotografia rajdowa i nie tylko...
Avatar użytkownika
fotorobart_pl
A5
 
Posty: 538
Dołączył(a): niedziela, 12 sie 2007, 19:54

Postprzez Cendra » czwartek, 24 mar 2011, 19:37

Info będzie brzmiało:
"Nauka nowego samochodu... "
Avatar użytkownika
Cendra
A6
 
Posty: 1179
Dołączył(a): niedziela, 24 kwi 2005, 15:09
Lokalizacja: Ciechanów/Warszawa

Postprzez gabrally » czwartek, 24 mar 2011, 19:40

Cendra napisał(a):Info będzie brzmiało:
"Nauka nowego samochodu... "


W programie Vodafone Rally de Portugal widnieje dzisiaj 3,27-kilometrowy superoes Lisboa. O godzinie 16.45 stanie na starcie Lancer Evo X Michała Kościuszki i Maćka Szczepaniaka. Polska załoga reprezentująca Lotos Dynamic Rally Team, rozpocznie rywalizację w Production Car World Rally Championship.

- Start w Portugalii jest dla mnie debiutem w samochodzie klasy N4 - mówi Michał Kościuszko. - Będę musiał się przestawić na inny sposób prowadzenia samochodu, jak również przyzwyczaić się do innej jego wagi. O ile trasa rajdu nie różni sie znacząco od ubiegłorocznej edycji, to w tym roku ściganie zaczynamy od asfaltowego odcinka w Lizbonie, który zorganizowany jest zdecydowanie pod kibiców. Walka z konkurencją na pewno nie będzie łatwa, ale zamierzamy pojechać rozsądnie i dojechać do mety całym samochodem.

http://rajdy.autoklub.pl/news/rozsadnie-do-mety,35129

;)
Coraz częściej zastanawiam się, czemu zamiast rajdów nie wybrałem szachów. Na przykład. ;)
gabrally
N4
 
Posty: 2349
Dołączył(a): czwartek, 20 lip 2006, 12:20

Postprzez fotorobart_pl » czwartek, 24 mar 2011, 19:46

gabrally napisał(a):
Cendra napisał(a):Info będzie brzmiało:
"Nauka nowego samochodu... "


W programie Vodafone Rally de Portugal widnieje dzisiaj 3,27-kilometrowy superoes Lisboa. O godzinie 16.45 stanie na starcie Lancer Evo X Michała Kościuszki i Maćka Szczepaniaka. Polska załoga reprezentująca Lotos Dynamic Rally Team, rozpocznie rywalizację w Production Car World Rally Championship.

- Start w Portugalii jest dla mnie debiutem w samochodzie klasy N4 - mówi Michał Kościuszko. - Będę musiał się przestawić na inny sposób prowadzenia samochodu, jak również przyzwyczaić się do innej jego wagi. O ile trasa rajdu nie różni sie znacząco od ubiegłorocznej edycji, to w tym roku ściganie zaczynamy od asfaltowego odcinka w Lizbonie, który zorganizowany jest zdecydowanie pod kibiców. Walka z konkurencją na pewno nie będzie łatwa, ale zamierzamy pojechać rozsądnie i dojechać do mety całym samochodem.

http://rajdy.autoklub.pl/news/rozsadnie-do-mety,35129

;)


:shock: :lol: :lol: :lol:
Powyższy post jest opinią autora tylko w dniu dzisiejszym. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyn.
http://www.fotorobart.pl/ Obrazek
fotografia rajdowa i nie tylko...
Avatar użytkownika
fotorobart_pl
A5
 
Posty: 538
Dołączył(a): niedziela, 12 sie 2007, 19:54

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Mistrzostwa Świata

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron