

Moderator: SebaSTI
viper napisał(a):Domson napisał(a):Nie o to mi chodziło. Osobiście myślę, że Michał lepiej sobie radzi nieco wolniejszymi samochodami i Wurc wydaje mi się ,że jest dla niego lekko przytłaczający szybkościowoCo nie zmienia faktu, ze najchetniej widziałbym go w RRC w tym rajdzie, żeby móc mówić o jakimś sensownym poroównywaniu.
Moim zdaniem Kościuszko w MŚ zawsze tempo miał słabsze od czołówki, ale nie wiedząc czemu w polskim ma co najmniej dobre.
Jarek55511 napisał(a):Fajnie byłoby widzieć w 2014 dwie Fiesty R5 w barwach Lotosu w ERC...
Jarek55511 napisał(a):viper napisał(a):Domson napisał(a):Nie o to mi chodziło. Osobiście myślę, że Michał lepiej sobie radzi nieco wolniejszymi samochodami i Wurc wydaje mi się ,że jest dla niego lekko przytłaczający szybkościowoCo nie zmienia faktu, ze najchetniej widziałbym go w RRC w tym rajdzie, żeby móc mówić o jakimś sensownym poroównywaniu.
Moim zdaniem Kościuszko w MŚ zawsze tempo miał słabsze od czołówki, ale nie wiedząc czemu w polskim ma co najmniej dobre.
No może mu klasa 2 bardziej odpowiada niż królewska-WRC? Szkoda tej awari,bo był w czołówce. Może w ERC szło by mu lepiej? Fajnie byłoby widzieć w 2014 dwie Fiesty R5 w barwach Lotosu w ERC...
Jarek55511 napisał(a):Michał mnie bardzo zaskoczył,bo był w czubie polskich driverów-Kajto, Michał, Sołek, Hołek i Kubica. Reszta marnie. I dziękuję że nie miał tego PRowskiego piep...a. Oby tak dalej.
wrc22 napisał(a):Może i Michał topowych czasów nie uzyskiwał ale w miejscach w których stałem jechał najlepiej. Pełną bombą przez krzywe hopy. Fajnie że wystartował i dał nam sporo wrażeń przy przejazdach. Później wrzucę filmik z jego przejazdu.
tomson napisał(a):A jak jest z kwestią homologacji aut R5? Czy nie jest tak, że R5 homologowane nie podlega dalszej ewolucji? Citroen i Peugeot zwlekają do ostatniej chwili z homologowaniem aby pewnie dopracować produkt, być może wizja kasy którą ujrzał Wilson przesłoniła mu temat dopracowania konstrukcji.
Jarek55511 napisał(a):tomson napisał(a):A jak jest z kwestią homologacji aut R5? Czy nie jest tak, że R5 homologowane nie podlega dalszej ewolucji? Citroen i Peugeot zwlekają do ostatniej chwili z homologowaniem aby pewnie dopracować produkt, być może wizja kasy którą ujrzał Wilson przesłoniła mu temat dopracowania konstrukcji.
I tak raczej jest. Chyba że planuje potem wprowadzić inny model?
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości