Rallye Monte Carlo 2015

...co w świecie WRC piszczy

Moderator: SebaSTI

Re: Rallye Monte Carlo 2015

Postprzez Dani » środa, 21 sty 2015, 19:53

Wiadomo, że to tylko SD, ale słabo coś Hultaje, kierowcy VW narzekają, że jest jeszcze duużo rzeczy do poprawienia, czy aby fabryki nie przekombinowały?
Avatar użytkownika
Dani
N3
 
Posty: 454
Dołączył(a): wtorek, 1 kwi 2014, 18:04


Re: Rallye Monte Carlo 2015

Postprzez DonCorrado » środa, 21 sty 2015, 20:09

czarnyolek napisał(a):Tylko shakedown, ale najszybsza fiesta to ta na Pirelli zatankowana Vervą ;)


Faux pas kolego :D

Dynamic'em :wink:
Avatar użytkownika
DonCorrado
A6
 
Posty: 1217
Dołączył(a): wtorek, 12 cze 2007, 11:31

Re: Rallye Monte Carlo 2015

Postprzez andrew88 » środa, 21 sty 2015, 20:41

adamlen napisał(a):
Domson napisał(a):Dla Roberta i Maćka to jeszcze nie koniec testów:
"Wyjedziemy jeszcze raz, żeby sprawdzić elektrownię. Warunki są trudne. Jest ślisko i błotniście, a nasze opony nie mają takiej ilości nacięć, żeby wystarczająco szybko odprowadzać wodę. Wolałbym suche warunki na rajd, ale to się nie zapowiada. Pojedziemy swoje" - powiedział RK.

Gutowski FB


Czyli wszystko się zgadza. Pirelli tak, ale na suchy asfalt. Może na suchym będzie lepiej, ale suchy asfalt to za pół roku :)

Dziwnie się to czyta mając w pamięci, że za czasów Makinena i Solberga w Subaru to właśnie Pirelli najlepiej spisywały się na mokrej nawierzchni.
Wracając do Monte Carlo: napawa optymizmem wynik Kubicy na testowym, ale martwi Bouffiera .
Szukam wolnego miejsca na europejskie rundy WRC. Oprócz Szwecji i Walii.
Avatar użytkownika
andrew88
A6
 
Posty: 1105
Dołączył(a): sobota, 13 kwi 2013, 20:07
Lokalizacja: Oława

Re: Rallye Monte Carlo 2015

Postprzez Dani » środa, 21 sty 2015, 20:51

https://www.youtube.com/watch?v=4unAgRB5sYc Fiesta RK wygląda dość konkurencyjnie na tych nawrotach.
Avatar użytkownika
Dani
N3
 
Posty: 454
Dołączył(a): wtorek, 1 kwi 2014, 18:04

Re: Rallye Monte Carlo 2015

Postprzez Mariusz » środa, 21 sty 2015, 21:02

Zawsze myślałem, że Robert to raczej tak po wyścigowemu jeździ, a tutaj zarzucił samochodem jak na szutrze. Pod kibiców jechał czy co...
Mariusz
Mariusz
N3
 
Posty: 376
Dołączył(a): czwartek, 1 sie 2002, 07:54

Re: Rallye Monte Carlo 2015

Postprzez czarnyolek » środa, 21 sty 2015, 21:39

DonCorrado napisał(a):
czarnyolek napisał(a):Tylko shakedown, ale najszybsza fiesta to ta na Pirelli zatankowana Vervą ;)


Faux pas kolego :D

Dynamic'em :wink:

Jeden grzyb, anie tego, ani tego nie leję ;)
Avatar użytkownika
czarnyolek
N3
 
Posty: 293
Dołączył(a): poniedziałek, 21 sty 2013, 20:43

Re: Rallye Monte Carlo 2015

Postprzez Dani » środa, 21 sty 2015, 21:50

btw. polaczki niezłą siarę i wstyd robią na Facebooku M-Sportu. :?
Avatar użytkownika
Dani
N3
 
Posty: 454
Dołączył(a): wtorek, 1 kwi 2014, 18:04

Re: Rallye Monte Carlo 2015

Postprzez Shaitan » środa, 21 sty 2015, 21:51

Mariusz napisał(a):Zawsze myślałem, że Robert to raczej tak po wyścigowemu jeździ, a tutaj zarzucił samochodem jak na szutrze. Pod kibiców jechał czy co...

Myślę, że sprawa jest bardziej prozaiczna i taki sposób pokonywania nawrotu wynika z ograniczeń Roberta. Szeroki, rajdowy łuk jest jak sądzę dla niego łatwiejszy do wykonania i mniej błędogenny niż ciasno pokonywany nawrót (vide Ogier, Loeb).
Avatar użytkownika
Shaitan
N3
 
Posty: 328
Dołączył(a): środa, 30 paź 2013, 19:08

Re: Rallye Monte Carlo 2015

Postprzez Mariusz » środa, 21 sty 2015, 22:00

Mam nadzieję, że z sukcesem wskoczy na ten trudniejszy poziom w czasie rajdu :)
Mariusz
Mariusz
N3
 
Posty: 376
Dołączył(a): czwartek, 1 sie 2002, 07:54

Re: Rallye Monte Carlo 2015

Postprzez Domson » środa, 21 sty 2015, 22:30

Mariusz napisał(a):Zawsze myślałem, że Robert to raczej tak po wyścigowemu jeździ, a tutaj zarzucił samochodem jak na szutrze. Pod kibiców jechał czy co...


Wg mnie to po prostu specyfika samochodu, najwyraźniej Fiestą tak jest szybciej. Kto jak kto, ale Robert wie jak po asfalcie jeździć technicznie
Domson
A6
 
Posty: 1580
Dołączył(a): niedziela, 20 sty 2013, 13:49

Re: Rallye Monte Carlo 2015

Postprzez viper » środa, 21 sty 2015, 22:32

Shaitan napisał(a):
Mariusz napisał(a):Zawsze myślałem, że Robert to raczej tak po wyścigowemu jeździ, a tutaj zarzucił samochodem jak na szutrze. Pod kibiców jechał czy co...

Myślę, że sprawa jest bardziej prozaiczna i taki sposób pokonywania nawrotu wynika z ograniczeń Roberta. Szeroki, rajdowy łuk jest jak sądzę dla niego łatwiejszy do wykonania i mniej błędogenny niż ciasno pokonywany nawrót (vide Ogier, Loeb).

No co ty za bajki piszesz. Optymalny tor jazdy jest jeden z małym marginesem jak by tak jezdzil to by miał czasy na poziomie kosciszki. Testowy jest po prostu taki ze łatwo sie zbliżyć do limitu bo jest bardzo krotki i wielokrotnie przejeżdżany dlatego łatwo delikatnie przepalowac.. Kubica po prostu to zrobił ale czesto sie to zdarza i takimi kwestiami nie ma co sie przejmować bo rajd to inna bajka,a na testowym to ważne zeby auta po prostu nie zdemolować i to cała filozofia testowego. Po za tym jakich ograniczeń. Na monzy gdzie były partie bardzo ciasne nie miał problemu a ty o zwykłym zakręcie mówisz ze ma ograniczenia.
viper
S2000
 
Posty: 3003
Dołączył(a): poniedziałek, 26 gru 2011, 21:42

Re: Rallye Monte Carlo 2015

Postprzez Dani » środa, 21 sty 2015, 22:34

Michał Kościuszko będzie jutro komentował z GJ i AB.
Avatar użytkownika
Dani
N3
 
Posty: 454
Dołączył(a): wtorek, 1 kwi 2014, 18:04

Re: Rallye Monte Carlo 2015

Postprzez Shaitan » środa, 21 sty 2015, 23:00

viper napisał(a):
Shaitan napisał(a):
Mariusz napisał(a):Zawsze myślałem, że Robert to raczej tak po wyścigowemu jeździ, a tutaj zarzucił samochodem jak na szutrze. Pod kibiców jechał czy co...

Myślę, że sprawa jest bardziej prozaiczna i taki sposób pokonywania nawrotu wynika z ograniczeń Roberta. Szeroki, rajdowy łuk jest jak sądzę dla niego łatwiejszy do wykonania i mniej błędogenny niż ciasno pokonywany nawrót (vide Ogier, Loeb).

No co ty za bajki piszesz. Optymalny tor jazdy jest jeden z małym marginesem jak by tak jezdzil to by miał czasy na poziomie kosciszki. Testowy jest po prostu taki ze łatwo sie zbliżyć do limitu bo jest bardzo krotki i wielokrotnie przejeżdżany dlatego łatwo delikatnie przepalowac.. Kubica po prostu to zrobił ale czesto sie to zdarza i takimi kwestiami nie ma co sie przejmować bo rajd to inna bajka,a na testowym to ważne zeby auta po prostu nie zdemolować i to cała filozofia testowego. Po za tym jakich ograniczeń. Na monzy gdzie były partie bardzo ciasne nie miał problemu a ty o zwykłym zakręcie mówisz ze ma ograniczenia.

Gdzie przepałował? Mówię o tym jak generalnie pokonywał wszystkie tego typu sekcje.

Nie mówię o tym:
https://www.youtube.com/watch?v=ftHZi1YaOw0

Ale na przykład o tym:
https://www.youtube.com/watch?v=4unAgRB5sYc

Kubica o jeździe w nawrotach wypowiadał się nie raz nie dwa, a ograniczenia są rozumiane jako "kombo" ręki i pchanego ręcznego. W zeszłym sezonie nawalał system i nawet jeśli działa teraz bez zarzutów, to ręka jest dalej w takim samym stanie jak była i nikt mnie nie przekona, że jest nią w stanie operować w równie wysokim stopniu precyzji jak goście z czołówki.
Avatar użytkownika
Shaitan
N3
 
Posty: 328
Dołączył(a): środa, 30 paź 2013, 19:08

Re: Rallye Monte Carlo 2015

Postprzez Kajtofan » środa, 21 sty 2015, 23:19

Shaitan napisał(a):W zeszłym sezonie nawalał system i nawet jeśli działa teraz bez zarzutów, to ręka jest dalej w takim samym stanie jak była i nikt mnie nie przekona, że jest nią w stanie operować w równie wysokim stopniu precyzji jak goście z czołówki.


Skoro sam jest gościem z czołówki, tzn. że raczej jest w stanie.

Michał Kościuszko będzie jutro komentował z GJ i AB.

:lol:

Jeden twój komentarz już usunąłem. Ten jest ostatnim przypadkiem mojej cierpliwości dla twojego zachowania. Szyderstwa zarówno z forumowiczów jak i zawodników będą tępione ze szczególną surowością. żółtodziób.
Ostatnio edytowano środa, 21 sty 2015, 23:22 przez Kajtofan, łącznie edytowano 1 raz
Kajtofan
N3
 
Posty: 348
Dołączył(a): poniedziałek, 29 gru 2014, 16:43

Re: Rallye Monte Carlo 2015

Postprzez viper » środa, 21 sty 2015, 23:22

Shaitan napisał(a):Nie mówię o tym:
https://www.youtube.com/watch?v=ftHZi1YaOw0

Ale na przykład o tym:
https://www.youtube.com/watch?v=4unAgRB5sYc

Kubica o jeździe w nawrotach wypowiadał się nie raz nie dwa, a ograniczenia są rozumiane jako "kombo" ręki i pchanego ręcznego. W zeszłym sezonie nawalał system i nawet jeśli działa teraz bez zarzutów, to ręka jest dalej w takim samym stanie jak była i nikt mnie nie przekona, że jest nią w stanie operować w równie wysokim stopniu precyzji jak goście z czołówki.

No to sobie obejrzyj to jest duzo ciekawsze i ocen sobie czy takie nawroty jak przedstawiłeś maja wpływ na czas.
http://m.youtube.com/watch?v=U7OEdmnBzvM
Zapewniam cie ze te filmy ktore pokazałeś to pikus dla Kubica. Jeżeli on ma jakis problem dzisiaj to beda to sekcje ciasnych zakrętów z ewentualnym pocięciem auta, ale nie wątpliwe na pewno jest duzo lepiej niz rok temu.
viper
S2000
 
Posty: 3003
Dołączył(a): poniedziałek, 26 gru 2011, 21:42

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Mistrzostwa Świata

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 6 gości

cron