GOLF TDI CUP

Co słychać w wyścigach: płaskich i górskich...

Moderator: SebaSTI

Postprzez Mac1602 » niedziela, 2 sty 2005, 21:20

Przeglądając dziś stronę VWRacing.pl znalazłem coś ciekawszego 8)

VWRacing.pl napisał(a):W związku z licznymi zapytaniami ze strony zawodników przekazujemy kilka istotnych informacji.

1) Każdy zawodnik wraz z samochodem otrzyma pełną specyfikację
techniczną auta w tym precyzyjną specyfikacje parametrów silnika otrzymaną z indywidualnych badań przeprowadzonych na hamowni (moment obrotowy i moc).

2) Została zawarta umowa z firmą Ecusoft, przedstawicielem niemieckiej firmy MTM która będzie nadzorować i kontrolować parametry samochodów. W szczególności elektroniika. Przedstawiciele firmy będą ściśle współpracować z komisją techniczną w czasie całego weekendu wyścigowego.

3) Silnik, skrzynia biegów i układ elektroniczny będą posiadały po dwie niezależne plomby (organizator + PZMot).

4) Komisja Techniczna może w dowolnym momencie trwania eliminacji VW Castrol Cup (od momentu przyjazdu do parku maszyn do zakończenia zawodów) sprawdzić parametry auta. W przypadku stwierdzenia jakiejkolwiek nieprawidłowości kierowca zostanie wykluczony z danej eliminacji.

5) W przypadku złożenia protestu dotyczącego domniemanych zmian w samochodzie auto zostanie zaplombowane i trafi na hamownie gdzie odbędzie się sprawdzenie parametrów auta wg wzorcowej specyfikacji.

6) Paliwo na wyścigi będzie dostarczane przez firmę BP. Paliwo będzie podlegało kontroli. Każdorazowo na wyścigach będą pobierane próbki.

7) Celem organizatorów VW Castroil Cup jest stworzenie sportowej rywalizacji i jednocześnie zapobierzenie wszelkim próbom ingerencji w technikę samochodów, niezgodną z regulaminem i czystościa sportu.

Więcej: http://www.vwracing.pl/strona/index.html?grp=495&info=806&02194343

Ps. Jest juz 20 osób, w tym 4 spoza Polski...
http://grupab.vdclan.com - Rajdowa Grupa B

Szukasz wyścigów F1 na CD/DVD?
Avatar użytkownika
Mac1602
N2
 
Posty: 116
Dołączył(a): poniedziałek, 29 lis 2004, 18:53
Lokalizacja: Częstochowa


Postprzez nick555 » niedziela, 2 sty 2005, 21:28

jak z każdym protestem auto ma iść na hamownie to ja nie wiem jak to może być? Hamownia przy torze? Znowu będą przekrety(oby nie)
Avatar użytkownika
nick555
A6
 
Posty: 1530
Dołączył(a): wtorek, 14 wrz 2004, 22:19
Lokalizacja: Lublin

Postprzez cotic » niedziela, 2 sty 2005, 22:35

Mysle ze jeśli samochód bedzie wydawał sie być przerobiony zostanie przebadany na hamwoni(obowiązkowo)
Avatar użytkownika
cotic
N3
 
Posty: 475
Dołączył(a): niedziela, 25 lip 2004, 20:30
Lokalizacja: Świątniki Górne

Postprzez nick555 » niedziela, 2 sty 2005, 23:10

Ale jak? np. z kielc będa zasuwać do najbliższej uznanej czy będą wozić ze soba/ Bo po drodze z takim autem różne rzeczy moga sie stać:) tez jestam za badaniem tylko nie wiem czy to coś da. a może w regulaminie niech napiszą ze jak ktos się dopuści ingerencji w te określone zaplombowane podzespoły to go wyrzucą z pucharu?Ale w sumie jak mu udowodnić ze grzebał? Cotic to chyba ty gdzieś pisałeś ze mała ingerencja z komputerem i juz 30 km więcej. przeciez to diesel to łatwo.
Avatar użytkownika
nick555
A6
 
Posty: 1530
Dołączył(a): wtorek, 14 wrz 2004, 22:19
Lokalizacja: Lublin

Postprzez mm » poniedziałek, 3 sty 2005, 00:54

jest taki punkt cytowany wyzej:

5) W przypadku złożenia protestu dotyczącego domniemanych zmian w samochodzie auto zostanie zaplombowane i trafi na hamownie gdzie odbędzie się sprawdzenie parametrów auta wg wzorcowej specyfikacji.


moim zdaniem nalezaloby - WSZYSTKIE auta pucharowe przed sezonem przebadac na hamownii. Kazdy z zawodnikow dostalby kartke z wydrukiem, ba poszedlbym dalej na miejscu organizatorow i udostepnil kazdemu zawodnikowi wydruki wszystkich aut startujacych w pucharze!
pomiarow w trakcie sezonu nalezaloby dokonywac na TEJ samej hamownii co przed sezonem. Oczywiscie moga byc zmiany w pomiarach zalezne od cisnienia w oponach, temp powietrza, cisnienia, itp, ale mysle, ze bylyby one w granicach 2-3%.

wiele mielismy pucharow w Polsce i do kazdego podszedlbym z przymruzeniem oka... chyba, ze ktos sie za to wezmie i bedzie przywozil auta na zawody, a kierowcy w zaleznosci od zajmowanych miejsc na kolejnych zawodach jezdziliby innym autem - auto nie byloy przypisane do zawodnika. Takie plany juz ktos kiedys mial. Ale na cos takiego jestesmy za biednym narodem, malo kto wylozy kase bez "posiadania" czegos. No i oczywiscie zawsze i tak ktos by sie czegos doszukiwal;)
Avatar użytkownika
mm
N3
 
Posty: 322
Dołączył(a): niedziela, 20 paź 2002, 17:44
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez schwepes » poniedziałek, 3 sty 2005, 02:20

mm napisał(a):moim zdaniem nalezaloby - WSZYSTKIE auta pucharowe przed sezonem przebadac na hamownii. Kazdy z zawodnikow dostalby kartke z wydrukiem, ba poszedlbym dalej na miejscu organizatorow i udostepnil kazdemu zawodnikowi wydruki wszystkich aut startujacych w pucharze!
pomiarow w trakcie sezonu nalezaloby dokonywac na TEJ samej hamownii co przed sezonem. Oczywiscie moga byc zmiany w pomiarach zalezne od cisnienia w oponach, temp powietrza, cisnienia, itp, ale mysle, ze bylyby one w granicach 2-3%.

Jak jest dobrze przeprowdzony pomiar to obsługa hamownii sprawdza się ciśnienie w oponach. Dodatkowo w tym momencie praktycznie każda hamownia posiada kalibrację do warunków atmosferycznych (temperatura, ciśninie).

Poza tym kto zagwarantuje że silnik po kilku eliminacjach będzie trzymał moc? Powiedzmy że większość silników po kilku eliminacjach będzie miało na skutek zużycia 175KM, a kilka będzie trzymało 180KM. Kto udowodni że to kwestia np. delikatniejszej jazdy danego zawodnika, a nie podniesiona moc (np. elektroniką) ze 175 do regulaminowych 180? Hamownia nic w tym przypadku nie da.

Ja widzę takie rozwiązanie jak jest zapowiadane w pucharze kadeta. Organizator losuje ECU tuż przed startem, a sterowniki są zakładane i plombowane przez obsługę (np. specjalistów z MTMu).

W razie jakiegos prostestu sprawdzana jest plomba ewentualnie program w sterowniku.
Avatar użytkownika
schwepes
A6
 
Posty: 1209
Dołączył(a): piątek, 2 sie 2002, 22:13
Lokalizacja: Kraków

Postprzez cotic » poniedziałek, 3 sty 2005, 16:20

nick555:
Z tego silnika jak wiadomo mozna wyciągnąć 230KM na samym chipie(patrz na puchar w angli http://www.vw-cup.co.uk/)
Avatar użytkownika
cotic
N3
 
Posty: 475
Dołączył(a): niedziela, 25 lip 2004, 20:30
Lokalizacja: Świątniki Górne

Golf w Anglii

Postprzez Cyryl » poniedziałek, 3 sty 2005, 19:56

Golf w Anglii ma przebudowaną głowicę i turbosprężarkę. Byłem, widziałem.
Cyryl
 
Posty: 7
Dołączył(a): czwartek, 2 gru 2004, 19:56
Lokalizacja: Brzesko

Postprzez cotic » poniedziałek, 3 sty 2005, 20:03

Cyryl:

Ja opieram sie na rozmowie z Gładyszami..lecz nie wątpie w to ze Golfy w Angli mają coś jeszcze zrobione.
Avatar użytkownika
cotic
N3
 
Posty: 475
Dołączył(a): niedziela, 25 lip 2004, 20:30
Lokalizacja: Świątniki Górne

Postprzez nick555 » poniedziałek, 3 sty 2005, 21:33

myśle ze nie chodzi tutaj o 5 koni. Jak ktoś będzie chciał grzebac to chyba więcej przykombinuje bo o 5 koni to chyba nie warto ryzykowac:)
Avatar użytkownika
nick555
A6
 
Posty: 1530
Dołączył(a): wtorek, 14 wrz 2004, 22:19
Lokalizacja: Lublin

Postprzez cotic » wtorek, 4 sty 2005, 09:36

Wlaśnie w pucharze każdy koń jest ważny. Podobnie jak w N-1150, niby samochody zrobione wg załącznika, lecz są mocnejsze i słabsze.
Avatar użytkownika
cotic
N3
 
Posty: 475
Dołączył(a): niedziela, 25 lip 2004, 20:30
Lokalizacja: Świątniki Górne

Postprzez micz » wtorek, 4 sty 2005, 12:57

jak Ecusoft w osobie Pana Chrapusty będzie cokolwiek robił przy tych autach to nie wróżę tym samochodom jakichś wyjątkowych wyników i długiej trwałości
www.compsport.pl
www.maciejwislawski.pl
Avatar użytkownika
micz
A6
 
Posty: 1338
Dołączył(a): poniedziałek, 2 cze 2003, 16:18
Lokalizacja: Warszawka

Postprzez cotic » niedziela, 20 lut 2005, 09:47

Tomasz Golob w Wyścigach...hmmm
Tak sie zastanawiam...bedzie ten VIP Car,
lecz jak wygląda sprawa z uprawnieniem do prowadzenia samochodu po torze. Czy Tomasz Golob bedzie musiał zrobić licencje WJ? Na jakiej podstawie VIPowie bedą mogli uczestniczyć w wyścigu... :?:
www.bth.pl/sponsoring/ +48697969707 gg: 642954 lukasz@bth.pl
Avatar użytkownika
cotic
N3
 
Posty: 475
Dołączył(a): niedziela, 25 lip 2004, 20:30
Lokalizacja: Świątniki Górne

Postprzez Mac1602 » niedziela, 20 lut 2005, 16:55

na takiej jak w innych seriach... zaprasza się vipa i wkłada do auta. Pokazuje się, który to gaz i który hamulec i w drogę... Licencja mu po nic...
http://grupab.vdclan.com - Rajdowa Grupa B

Szukasz wyścigów F1 na CD/DVD?
Avatar użytkownika
Mac1602
N2
 
Posty: 116
Dołączył(a): poniedziałek, 29 lis 2004, 18:53
Lokalizacja: Częstochowa

Postprzez tomusxs » środa, 23 lut 2005, 22:25

Mac1602 napisał(a):na takiej jak w innych seriach... zaprasza się vipa i wkłada do auta. Pokazuje się, który to gaz i który hamulec i w drogę... Licencja mu po nic...


Jeżeli mówisz prawde to dla doświadczonych kierowców(znających tor) ten VIPCar będzie zagrożeniem i "przeszkodą"... mnie się wydaje, że napewno pare dni przed wyścigiem będzie ćwiczył pod okiem doświadczonych kierowców...
www.prawojazdy.b1.glt.pl --->> prawko od 16 lat.
Avatar użytkownika
tomusxs
 
Posty: 40
Dołączył(a): środa, 23 lut 2005, 20:42
Lokalizacja: Świątniki Górne

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Wyścigi

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron