VW CASTROL CUP 2006

Co słychać w wyścigach: płaskich i górskich...

Moderator: SebaSTI

Postprzez Togliatti » środa, 14 gru 2005, 16:25

W WTCC czołowa ósemka z 1 wyścigu startuje do 2 w odwrotnej kolejności, no ale tam obydwa wyścigi są tak samo punktowane.
Trochę mało motywacji do wygrywania sprintów, za to zachęca do stosowania "taktyki"
Togliatti
 
Posty: 38
Dołączył(a): czwartek, 24 mar 2005, 18:52
Lokalizacja: Wwa


Postprzez MSG Racing » środa, 14 gru 2005, 17:13

Może być ciekawiej.
Avatar użytkownika
MSG Racing
S2000
 
Posty: 3650
Dołączył(a): poniedziałek, 25 lip 2005, 17:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Sosnowiec

Postprzez MSG Racing » środa, 14 gru 2005, 17:36

Pianka chyba ci się fora pomyliły?
Avatar użytkownika
MSG Racing
S2000
 
Posty: 3650
Dołączył(a): poniedziałek, 25 lip 2005, 17:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Sosnowiec

Postprzez Karol » środa, 14 gru 2005, 17:55

pianka napisał(a):Sorry, ale mam pomysł na dalsze urozmaicenie tego, w zasadzie prostego sportu!!! Proponuję start utrzymany w konwencji Le Mans!!! Dodatkowo triathlon - zanim wsiądą do aut: Pływanie, Bieg i rowerek. Teraz to będzie dopiero atrakcja. Aha odpalają wozy kluczykiem trzymanym w zębach.


:? :?: :?: :?: :?:
https://www.facebook.com/10tonsband?fref=ts
Avatar użytkownika
Karol
A6
 
Posty: 1965
Dołączył(a): wtorek, 1 lis 2005, 12:18
Lokalizacja: Radomyśl Wielki/Kraków

Postprzez cotic » środa, 14 gru 2005, 18:00

Pianka moze sie przedstawisz kim jestes :lol:
www.bth.pl/sponsoring/ +48697969707 gg: 642954 lukasz@bth.pl
Avatar użytkownika
cotic
N3
 
Posty: 475
Dołączył(a): niedziela, 25 lip 2004, 20:30
Lokalizacja: Świątniki Górne

Postprzez prezes-tk » środa, 14 gru 2005, 18:19

Pianka to jest taka nadymana materia, której jest dużo, a w środku pęcherzyki powietrza czyli w zasadzie NIC
prezes-tk
Avatar użytkownika
prezes-tk
N3
 
Posty: 217
Dołączył(a): sobota, 13 sie 2005, 13:52

Postprzez Karol » środa, 14 gru 2005, 19:18

prezes-tk napisał(a):Pianka to jest taka nadymana materia, której jest dużo, a w środku pęcherzyki powietrza czyli w zasadzie NIC
prezes-tk


Niom tu sie z Panem w 100% zgadzam, co chyba za często się na zdarzało. Mam nadzieje, że będzie inaczej :wink:
https://www.facebook.com/10tonsband?fref=ts
Avatar użytkownika
Karol
A6
 
Posty: 1965
Dołączył(a): wtorek, 1 lis 2005, 12:18
Lokalizacja: Radomyśl Wielki/Kraków

Postprzez Conic » środa, 14 gru 2005, 20:38

heheheh ten koles PIANKA naprawde przegina pałe ale co do vwcup to ma racje bo to co oni ogłosili na stronie to tylko w polsce mogło sie zdarzyć;]
Conic
N1
 
Posty: 97
Dołączył(a): środa, 23 mar 2005, 20:31
Lokalizacja: POZNAŃ

Postprzez prestydygitator » środa, 14 gru 2005, 22:17

No to pan troszkę pojechał.
prestydygitator
 
Posty: 39
Dołączył(a): wtorek, 22 lis 2005, 17:30

Postprzez prestydygitator » środa, 14 gru 2005, 22:21

No to pan troszkę pojechał.
prestydygitator
 
Posty: 39
Dołączył(a): wtorek, 22 lis 2005, 17:30

Postprzez prestydygitator » środa, 14 gru 2005, 22:31

Nowy kolega lekko przegina. Choć krytyka jeszcze nikomu nie zaszkodziła, to forma jest mało konstruktywna. Zgadzam się jednak, że pomysł na II serię sztandarowego pucharu jest groteskowy. Już niemogę się wprost doczekać Kielc i 20 Golfów w depot w czasie 10 min. Wypada po 5 golfów na kółko. Będzie zadyma jak nic.
Togliatti - Brawo!!! WTCC to dwa identyczne wyścigi z identyczną punktacją. Wg. mnie inna forma to popmyłka!!! I po co ta zmiana kół? Czy któregoś z Was zafascynowała ta forma???
prestydygitator
 
Posty: 39
Dołączył(a): wtorek, 22 lis 2005, 17:30

Postprzez cotic » środa, 14 gru 2005, 22:45

Jeżeli masz jakieś uwagi odnośnie VWCC to najlepiej zwróć się do Organizatora pucharu pod numer 014/674-12-04 (dział sportu)

Nie wiem czy doczytałeś jak to jest z punktacją. W sprincie jest przyznawana polowa punktów
www.bth.pl/sponsoring/ +48697969707 gg: 642954 lukasz@bth.pl
Avatar użytkownika
cotic
N3
 
Posty: 475
Dołączył(a): niedziela, 25 lip 2004, 20:30
Lokalizacja: Świątniki Górne

Postprzez prestydygitator » środa, 14 gru 2005, 23:05

cotic: skąd te nerwy? Do Gładyszy nie dzwonię bo ich opinię poznałem za pośrednictwem oficjalnego komunikatu. Zdaje się, że ty będziesz startował w tym pucharze, więc twoja opinia jest tu istotna. Forum służy do tego by wymienić się opiniami i dyskutować. Jeśli Tobie nowe pomysły podabają się - to fajnie i tyle. Ja uważam, że zaczną się kombinacje i widowisko na tym straci. Wyścigi to prosty sport. Wygrywa ten który dojeżdża jako pierwszy. Handicup w postaci odwróconej kolejności pierwszej 6. w drugim wyścigu ma sens tylko wówczas gdy oba wyścigi są tożsame - ta sama długość, te same punkty. To jest prosta matematyka.
NIe wiem w ilu eliminacjach brałeś udział w 2005r. Ja widziałem prawie wszystkie jako widz i powiem szczerze, że w mojej opinii zbyt wielką rolę w wynikach odegrały zmiany opon.(patrz:Szwagierczak, Golec, Steinhoff ijeszcze kilku)
Z dotychczas rozegranych pucharów najciekawszy (wg. mnie) był PAR. Sprint + wyści główny, limit opon i finał. Golf Cup staje się zbyt udziwniony. A jak powiedziałem to prosty sport.
prestydygitator
 
Posty: 39
Dołączył(a): wtorek, 22 lis 2005, 17:30

Postprzez Glitol » czwartek, 15 gru 2005, 09:04

Popieram przemówcę, mnie też nigdy nie fascynowała zmiana opon, ponieważ, wg mnie, wypaczała sens sportowej rywalizacji na torze. Część kierowców nie miała zbyt sprawneych serwisów i to co nadrobili na torze tracili w depo. A rozgrywanie sprintu (i przyznawanie połowy pkt) i wyścigu głównego ma sens w przypadkach: wyniki sprintu są ustawieniem do głównego, albo wyniki sprintu nie mają wpływu na ustawienie.
Ozdoba polskich dróg - pijany chłop w rowie przykryty rowerem
Glitol
A5
 
Posty: 742
Dołączył(a): piątek, 2 sie 2002, 08:17
Lokalizacja: Kielce

Postprzez MSG Racing » czwartek, 15 gru 2005, 11:29

Zmiana kół jest częścią wyścigów, to sport równeiż zespołowy, dlatego mnie zmiany w opon są ciekawe. Wynik zależy od tego jak spiszą się mechanicy w boksie, ale z tego co wiem to nie ma klasyfikacji zespołowej (poprawcie mnie jak jest) i w tym momencie ta zmiana staje się mało potrzebna (chyba że jak już pisałem dodaje no raczej dramaturgii).
Dwa wyścigi też są ok. Kiedyś jeszcze ETCC pierwszy wyścig też był krótszy od drugiego i startowali do niego w odwruconej kolejności było nawet arcy ciekawie. Myślę że będzie ok chociaż dwa jednakowe (długość) mogliby jednak zrobić. Bo tak może być sporo zamieszania a dla nowo zaineteresowanych moło to wszystko zrozumiałe.
Avatar użytkownika
MSG Racing
S2000
 
Posty: 3650
Dołączył(a): poniedziałek, 25 lip 2005, 17:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Sosnowiec

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Wyścigi

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron