Podsumowanie sezonu WSMP/DSMP

Co słychać w wyścigach: płaskich i górskich...

Moderator: SebaSTI

Postprzez mm » środa, 7 wrz 2005, 16:40

mam nadzieje, ze w przyszlym sezonie wyscig sprint golfa doda ikry tym rozgrywkom. Teraz to troche ludzie nie sa zorientowani o co chodzi, kto prowadzi, itp.

poza tym powinny byc inne opony(tylko to slychac jak jedzie pucharowka) i glosniejsze wydechy. wtedy to juz kibic bedzie w siodmym niebie;)

a tak to cieszmy sie, ze jest tyulu zawodnikow, ktorzy jeszcze wkladaja w to kase, maja checi i w ogole bawia sie w to!

mm
Avatar użytkownika
mm
N3
 
Posty: 322
Dołączył(a): niedziela, 20 paź 2002, 17:44
Lokalizacja: Warszawa


Postprzez cotic » środa, 7 wrz 2005, 17:10

Już 100%-owo będą slicki Pirelli i wet Pirelli. Ma byc ograniczenie do 6 opon na wyścig i czasówke.
A z głośniejszym wydechem...to nie wiem czy są takie możliwości techniczne. Narazie Golf tylko robi WRRRR...
www.bth.pl/sponsoring/ +48697969707 gg: 642954 lukasz@bth.pl
Avatar użytkownika
cotic
N3
 
Posty: 475
Dołączył(a): niedziela, 25 lip 2004, 20:30
Lokalizacja: Świątniki Górne

Postprzez nick555 » środa, 7 wrz 2005, 19:30

nie narzekajmy na puchar cieszmy się że wogóle jest! Drogi dość ale jest! początki zawsze były trudne, tak jak i z Meganami. Co do GP no cóż jak zobaczyłem nasze GP startujące w brnie razem z czeskim... aż się człowiekowi miło na duszy zrobiło jak jechali i jechali i jechali... Piekne ale u nas narazie chyba nie realne. popieram Miłosza napewno przydałoby się znieść tam klasy, przynajmniej nie będzie krzyku. A że niektórzy nie lubią przegrywać? Albo inaczej: NIE UMIEJĄ... cóż takie życie... w sumie żałuje że już sie płaskie skończyły w tym roku ale zostały góry, tam jeszcze oprócz Stecyka w generalce trwa walka w klasach.
Skupuję stare radzieckie zegarki. Jak coś masz niepotrzebnego, zapraszam, może się dogadamy.
Avatar użytkownika
nick555
A6
 
Posty: 1530
Dołączył(a): wtorek, 14 wrz 2004, 22:19
Lokalizacja: Lublin

Postprzez mm » piątek, 9 wrz 2005, 00:43

tak sobie patrze i patrze i w tym sezonie w dsmp mamy tylko 6 tytulow mistrzowskich przyznanych...
3 w generalce,
mistrza w klasie do 2000,
mistrza i vice w klasie do 1150

nie wiem czy to TYLKO, czy az AZ, ale patrzac na to ze strony ilosci startujacych w ogole (35) to chyba malo.
Rozumiem, ze w zeszlym roku dsmp bylo promowane, ale w tym chyba troche za wysoko podniesiona zostala poprzeczka (szczegolnie to by byc sklasyfikowanym - nalezalo ukonczyc dwa wyscigi).

nie mniej tutaj nie bylo pompowania klas, gdyz koszta znacznie wieksze niz w takim gpp;)
Avatar użytkownika
mm
N3
 
Posty: 322
Dołączył(a): niedziela, 20 paź 2002, 17:44
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez m_sport » piątek, 9 wrz 2005, 09:05

Ale jak zwykle nie można liczyć na wyniki podawane na oficjalnej stronie PZM.

W N-1150 widnieje klasyfikacja bez odliczenia najgorszej rundy i na 1szym miejscu znajduje się Sikor a na trzecim Gregor :?:
Poza tym jeżeli aby być sklasyfikowanym trzeba startować w min. 2 rundach, to zawodnicy którzy jechali tylko w jedne powinni mieć dopisek NSK zamiast pozycji.

W DSMP brakuje kompletu nazwisk przy poszczególnych zespołach - są tylko kierowcy z ostatniej rundy np. Czapka/Biernacki (a o Kotarbie i Stańcy nic :?: ). I gdzieś zniknęła klasa 1400 dsmp. :?:
m_sport
N1
 
Posty: 77
Dołączył(a): niedziela, 12 cze 2005, 23:17

Postprzez Tobi » piątek, 9 wrz 2005, 11:42

Jak kogoś interesuje wyniki w N 1150 w/g starej punktacji (z 2004 roku)
Gregor 31 Sikor 42 Tobi 43 Mop 32 Garstuś 30 Szuri 30 Czyli kolejność taka sama.
TOBI - LOŻA SZYDERCÓW
Tobi
N2
 
Posty: 107
Dołączył(a): sobota, 10 kwi 2004, 00:05

Postprzez Glitol » piątek, 9 wrz 2005, 12:28

Jeśli podsumowanie sezonu to i ja coś od siebie:
1. Zdecydowanie najciekawszymi wyścigami były gonitwy "małych fiatów". Chłopaki już sporo potrafią, samochody są porównywalne, ambicja taka że aż czasami przesłania logiczne myślenie. Ale wyścigi jako takie są bardzo dobre.
2. GPP niestety taka sobie. Bardzo fajne samochody ale klas tyle, że aż bez sansu. Czasami bardzo fajna walka o 2-5 miejsce. Chyba rację mają koledzy z forum, że lepiej zrobić 2 klasy: do 2 litrow i powyżej bez ograniczenia przeróbek.
3. Puchar Golfa moim zdaniem był średnio ciekawy. Może dlatego, że pamiętam rok 1994 i początek pucharu CC900 i corridy :D , które wtedy działy się na torze. Ale jest to jednak iskierka i nadzieja w polskich wyścigach.
4. Formuły: i tu mnie serce boli. Jest to kwintesensja wyścigów, niestety w Polsce wygląda to strasznie. Nie wiem jak można przyjechać na tor samochodem, który nie może przejechać sprawnie 1 okrążenia.
Korzystając z okazji GRATULUJE wszystkim zawodnikom, mechanikom, sponsorom i kibicom mijającego sezonu. Gratuluję zdobytych tytułów, wygranych wyścigów, udanych wyprzedzań i ogromu emocji.
I mam nadzieję, że w przyszłym sezonie spotkamy się wszyscy na 1 eliminacji WSMP Anno Domini 2006.
PZDR
Ozdoba polskich dróg - pijany chłop w rowie przykryty rowerem
Glitol
A5
 
Posty: 742
Dołączył(a): piątek, 2 sie 2002, 08:17
Lokalizacja: Kielce

Postprzez mm » poniedziałek, 12 wrz 2005, 07:53

Tobi - jak liczyles wg punktacji z 2004 roku to odjales jedna (jak w tym sezonie) czy 2(jak w 2004) eliminacje?
mm
Avatar użytkownika
mm
N3
 
Posty: 322
Dołączył(a): niedziela, 20 paź 2002, 17:44
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Tobi » poniedziałek, 12 wrz 2005, 14:10

No właśnie jedną
TOBI - LOŻA SZYDERCÓW
Tobi
N2
 
Posty: 107
Dołączył(a): sobota, 10 kwi 2004, 00:05

Postprzez mop » poniedziałek, 12 wrz 2005, 14:35

a jakby wygladala sprawa po odliczeniu dwoch? nie chce mi sie liczyc :)
Avatar użytkownika
mop
A5
 
Posty: 510
Dołączył(a): sobota, 13 wrz 2003, 14:42
Lokalizacja: wwa

Postprzez mop » poniedziałek, 12 wrz 2005, 14:38

ps, jednak mi sie bardziej podoba nowa punktacja
Avatar użytkownika
mop
A5
 
Posty: 510
Dołączył(a): sobota, 13 wrz 2003, 14:42
Lokalizacja: wwa

Postprzez m_sport » wtorek, 13 wrz 2005, 12:31

Jak to jest właściwie z tymi tytułami w GP i narodowej? Bo jeżeli dobrze interpretuje regulamin

"1.6. Indywidualne tytuły Mistrzów i Wicemistrzów Polski otrzymuj
kierowcy sklasyfikowani na najlepszych miejscach w sezonie, jeeli
zostały spełnione nastpujce warunki:
Sklasyfikowano w sezonie minimum:
- 6 kierowców dla tytułu MP
- 9 kierowców dla tytułu I Wicemistrza MP
- 12 kierowców dla tytułu II Wicemistrza MP
Kierowca jest sklasyfikowany w sezonie, jeeli został sklasyfikowany
w minimum 2 rundach."

to wydaje mi się, że będzie tak:

2 tytuły w gp,
1 tytuł w N-2000,
3 tytuły w narodowej,
brak tytułów w H-3500, H-2000, A-2000 i A-1600

Jeśli nie mam racji to proszę o sprostowanie.
m_sport
N1
 
Posty: 77
Dołączył(a): niedziela, 12 cze 2005, 23:17

Postprzez mm » środa, 14 wrz 2005, 08:42

moim zdaniem:
1 w gp,
2 w Narodowej 2000,
1 w N-2000

poza tym:
3 w N-1150
1 w A-1150
1 w formule supersport
1 w E-2000

3 w volkswagenie zapewne jeszcze.
no i te cale 6 w calym dsmp...

w calym cyklu wystartowalo 95 zawodnikow, daje nam to w wsmp srednia jeden tytul na 7,3 zawodnika (w zeszlym 5,1).
w dsmp na 5,8 zawodnika (w zeszlym sezonie wychodzil jeden tytul na 3 zawodnikow).

jednym slowem tytuly mistrzowskie zyskaly na wartosci.
Avatar użytkownika
mm
N3
 
Posty: 322
Dołączył(a): niedziela, 20 paź 2002, 17:44
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez m_sport » środa, 14 wrz 2005, 09:57

To chyba najbardziej zawiedziona będzie Karolina Czapka
Z komunikatu prasowego:
"Karolina Czapka jest już czterokrotną mistrzynią Polski w wyścigach samochodowych - do tytułów zdobytych przed rokiem w A-2000 i klasie Narodowej, w zakończonym właśnie sezonie dorzuciła prymat w klasie 2000 w ramach DSMP oraz H-2000 w Grand Prix Polski. Dojdą jeszcze szarfy II wicemistrzyni w generalce DSMP oraz GPP. W obydwu przypadkach drugie miejsce było bardzo blisko."

tak już liczyła te szarfy, a tu się okaże że jest ich o połowę mniej :shock: ,
ale informacja poszła w świat i nikt tego nie będzie prostował :D (cel marketingowy osiągnięty)!!!
m_sport
N1
 
Posty: 77
Dołączył(a): niedziela, 12 cze 2005, 23:17

Postprzez mm » środa, 14 wrz 2005, 23:50

moze kiedys zawodnicy sezon beda zaczynac od czytania regulaminow...

pozniej nie bedzie zdziwienia...
Avatar użytkownika
mm
N3
 
Posty: 322
Dołączył(a): niedziela, 20 paź 2002, 17:44
Lokalizacja: Warszawa

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Wyścigi

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron