
Moderator: SebaSTI
viniwrc napisał(a):Bardzo późno pojawiła sie mapa rajdu i co niektórzy objechali trase tylko na zapoznaniuDruga sprawa to bardziej liberalny regulamin co do przerobek aut litewskich..
Zoe napisał(a):Dla mnie ma znaczenie kto kim jest, bo ważny dla mnie też kontekst w ujęciu postępów, które robi zawodnik. Kajta bardzo lubiłem, ale zbrzydł mi ostatnimi czasy durnowatymi komentarzami, idiotycznymi wywiadami i byciem "cool" na siłę do tego stopnia, że zaczyna pajacować (oczywiście, może to zasługa speca od PR z Lotosu, który tak słabo steruje Michałem, więc może i Kajtkiem...?).
Z całym szacunkiem dla wszystkich, ale nie przepadam za psychofaństwem co poniektórych kibiców. Ot, zawsze z Kajta robi się bosonogiego króla, który ciągle ma pod górę, ma gorsze auto, jedzie za swoje itp... W co nigdy w życiu nie uwierzę
Dlatego czekałem na rajd na - co by tu dużo nie mówić - egzotycznej nieco Litwie, gdzie będzie można zobaczyć Kajtka i naszą szpicę w akcji na świeżych odcinkach. Owszem - spodziewałem się, że Kajto nie będzie się bić z autochtonami na sekundy, bo po co? Ale... 41sek straty? To trochę (za)sporo, nie sądzicie? Ostatecznie ten rajd to trening na ostro przed Rajdem Polski, a Kajto takie suche buły odstawia? Nie rozumiem czegoś... No chyba, że odcinki Rajdu Polski jak i wszystkich innych rajdów w Polsce ma już zapoznane, bo... jak wszyscy to wszyscy :/ ?
Co do Oleksowicza - pozwoliłem sobie podzielić się z Wami moją subiektywną opinią, ot - na ile go kojarzę to zawsze dojeżdżał... No, wiadomo gdzie dojeżdżał (tutaj przed oczyma staje mi jego nawrót na którymś Monte), a teraz źle nie jest.
Wracając do tematu Bębenków - jestem w stanie uznać, że jeśli ktoś w czołowej stawce ma gów...ane auto, to właśnie oni...
Gracko napisał(a):Jeśli rajd jest o pietruszkę to nie lepiej było by żeby sią nasza czołówka na Rzeszowskim w serwisie spotkała i uzgodniła ze na Litwę nie jadą? No bo po co ? Z miejscowymi sie ścigać nie ma sensu , daleko bardzo a szuter parę dni później będzie w Mikołajkach ? Po co się spinać....
Gracko napisał(a):To jest sport samochodowy Panowie a nie tap madl. Zwycięzca rajdu jest tylko jeden a gadanie o nie patrzeniu na czasy Litewskiej konkurencji jest dobrym tłumaczeniem dla przedszkolaków.
viper napisał(a):no niestety kolego taki dzisiaj jest świat profesjonalnego sportu, ze nie zawsze możesz powiedziec co chcesz no chyba ze funkcjonujesz jak pan Sołowow.
Czy ty kiedyś póbowales szukać pieniędzy na rajdy, bo chyba nie. Z twoich wypowiedzi wynika, ze nie wiesz skąd i jak wogóle bierze sie zawodnik w sporcie motorowym już nie mówię o rajdach, bo ta zasada obawiazuje w motorsporcie. Kajetanowicz z góry moze mieć nakazane chłopie jedz i nie interesuj sie tymi co cię nie dotyczą w skrócie zagranicznymi kierowca z którymi wygrana i tak niec nie wniesie, a ryzyko zdemolowania auta w momencie gdzie za 3 tygodnie jest następny rajd było by głupota. Kajetanowicz dzisiaj zarabia, ale nadal to nie pewny grunt, bo przy wycofaniu sie takiego lotosu robią sie problemy z kasa. Jak łatwo sie ocenia albo pogania kierowców, ale nikt nie ZSSR nowi sie nad konsekwencjami wypadku w momencie który jest bez sensu.
viniwrc napisał(a): Druga sprawa to bardziej liberalny regulamin co do przerobek aut litewskich..
Zoe napisał(a):viniwrc napisał(a):Bardzo późno pojawiła sie mapa rajdu i co niektórzy objechali trase tylko na zapoznaniuDruga sprawa to bardziej liberalny regulamin co do przerobek aut litewskich..
Ale jak Kuchar jeździł Lancerem, to wszyscy mówili (gdy coś się nie udało), że to wina starego auta, a tutaj Opel Astra F, 20 letnia rajdówka klepie S1600 i DS'y?
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości